hier sneeuwde het ook vanochtend alleen het was natte sneeuw! het was wel dikker als regen maar niet zo wit en vlokkerig als sneeuw!
Geweldig de eerste sneeuw-foto's.. Hier gister winterbanden-set gekocht. We hadden een dagje/nachtje weg gehad en man wilde naar duitsland, ik zei nu eerder kopen die handel
Vorig jaar hebben we al volop sneeuw gehad, dus ik bestel voor deze winter graag kou zonder sneeuw, zodat we lekker kunnen schaatsen. En dat de de komende jaar steeds om-en-om: sneeuwwinter - schaatswinter - sneeuwwinter - schaatswinter etc. Dan ben ik een gelukkig mens. (ben ik trouwens toch wel maar schaatspret zou de vreugde nog verder verhogen)
Voor mij hoeft die sneeuw ook niet zo, vind het een mooi gezicht hoor en prachtig voor de kinderen. Maar ik moet elke nacht de weg op, dus ik ben er niet blij mee. Niet dat ik daar een keuze in heb
nou hier aan de westkust sneeuwt het ook niet.... best jammer heb nog tot zondag vakantie. zou wel wat sneeuw willen!!!
*reserveert de logeerkamer van Madelief en komt heel snel naar duitsland toe* Wow wat is dat mooi zeg! Nu wij in dit koude kikkerlandje nog! Hier nu ook zon en niet eens zo heel koud. Ik ga maar duimen draaien denk ik tot wij ook wat sneeuw krijgen!
wow madelief heel erg mooi bij jullie . nu op t moment word t erg donker hier dus ben benieuwd wat er komt
ons stukie duitsland heeft nog geen sneeuw hoor wel wazige luchten maar nog niks wits. heb wel ff alvast boodschappen gedaan vanmorgen dan hoeft dat voorlopig neit mocht het wle gaan sneeuwen haha
madelief wat een mooie foto's van de sneeuw! ik daarintegen hou totaal niet van bos of een 'bos-tuin' maar leuk te lezen dat jij er zo trots op bent! Die sneeuw foto's zijn ook echt mooi hoor!!!!
Jaaaaa het sneeuwt hier (noord Groningen) ook! Wel echt een heel heel klein beetje, het blijft ook niet liggen.
hahaha ja als ik niet van bos zou hoeden zou ik hier niet wonen Zijn hier gaan wonen ivm de vrijheid en de bouw van mijn hondepension.....en moet zeggen het bevalt erg goed. Maar ja gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak anders zou het nog druk worden in het bos hahaha, o en de logeerkamer is klaar liefs Es
Hier in het zuiden nog geen sneeuw gezien, en voor mij mag ie ook nog wel even weg blijven. De slee voor Milan is wel net bezorgd, dus voorbereid ben ik wel!!
hier zag ik wat wits de lucht uit komen ik dacht yes!!! was het hagel blegh! de slee is al wel gekocht vandaag!