Ik zat vandaag in de auto van Tilburg naar Vlissingen en bij Roosendaal/bergen op zoom sneeuwde het! Het gras was wit Geen foto, dat ging niet onder het rijden
ik heb hier in het noorden niks gezien hoor! Vriendinnen van mij wel, maar ik niet! al lag ik ook bijna de hele dag op bed..
in overijsel ook al een beetje sneeuw gezien net als de 1e foto bleef het alleen de auto's liggen... mischien voorbode voor vanacht????
Moest vannacht voor het eerst krabben, zat een mooi laagje ijs op. Had alleen geen krabber, dus blower aan en rijden op goed geluk. Ging op sommige plekken echt van links naar rechts van de gladheid. Hier in het westen is nog geen sneeuw gevallen.
jaaaaaaa hier ook!! Oke, alleen een mini laagje op de auto's maar het heeft gesneeuwd toch maar op zoek naar een slee denk ik dit weekend..
Jaaaaaaaaaaaaaa sneeuw! Op de weg ligt niet een dik pak, maar op de auto's wel.... Moet straks de deur uit, dus dat word sneeuw schuiven van de auto af...
Hier ligt ook een beetje sneeuw op de daken en de auto's. De wegen zijn gelukkig nog sneeuwvrij. Arme zwarte pieten op de daken
Er ligt hier nu sneeuw..welliswaar een mini laagje..maar de daken zijn wit, bomen. maak straks wel even een foto Ik woon in Groningen
Voor mij hoeft er geen sneeuw te liggen, vind het doodeng om dan te rijden met m'n nieuwe autootje......
Hier nog geen sneeuw te zien ...manlief moet vandaag naas Assen toe....hoop eigenlijk dat de afspraak afgelast wordt...vind het maar niks dat hij zo'n eind op de weg zit heen en terug als het zo glibbert en glabbert met die sneeuw