Oh ja, bij ons ligt echt wel meer ja! Maar volgens mij woonde ik nou ook weer niet zo dichtbij (als ik het goed heb, een halfuurtje rijden) Of ik ben in de war?
Ik vermoed toch dat veelal in het noorden sneeuw is gevallen. Meestal is het midden van het land er wel bij. Maar goed, ik zal eerlijk zijn. We hebben vorig jaar sneeuw gehad op dagen dat er in het Noorden niets viel, dus.........
nou hier in het westen geen sneew.. alleen gevroren.. brrrr...... koud!!! maar hopen op sneeuw hoor.. lekker met mijn ijslander er door!
Wauw consider, wat mooi! :O Wij hebben helaas niks Wonen in Zutphen, in Lochem was wel wat gevallen hoorde ik, mja. Nog maar even wachten dan heh!
hier sneeuw in drenthe net veel maar toch een beetje (foto rond 11 uur genomen) ik hoorde vanochtend rond 6 uur naast me yes sneeuw (mijn vriend hahaha)
wij hebben hier in zaandam echt helemaal geen sneeuw gehad, ben eigk wel verbaast, werd gezegt dat het vooral bij de kust zou sneeuwen da's hier vlakbij, maar heb geen sneeuw flokje gezien, maar het is wel koud buiten haha geloof dat het in het weekend ook zou sneeuwen en vriezen, ben benieuwd ^^
nou ik woon echt 5 minuten van het strand af en we hebben hier helemaal geen sneeuw wel een zonnetje maar ik wilde sneeuw!!
Hier gisteravond en vannacht wat gesneeuwd. Ook niet veel, maar ziet er wel gezellig uit zo die witte boompjes Woon trouwens in zuid-limburg Bekijk bijlage 110737