Ik kan et jullie meepraten dames. De eerste spuit vind ik ook altijd weer even lastig. Helaas heb ik vandaag mijn 29e gezet van deze cyclus. Deze maand reageerde mn eitjes niet echt of verdwenen weer. Morgen weer echo, ben benieuwd. Fijn om hier met elkaar over te praten. De pijnlijke aanprikplaatsen heb ik de laatste dagen ook. Laten we hopen dat we allemaal niet te lang meer hoeven te prikken! Succes allemaal!!!!
Precies meiden, denk positief! Hier ook bezig voor wondertje 2 en oh wat valt het me zwaar. Veel zwaarder dan bij de eerste. Het maakt me bovenal ook verdrietig dat we weer in de mmm zitten, dat het allemaal zo medisch moet. Hier zet mijn man de spuiten altijd, durf het nog steeds niet zelf. Hebben nu de laatste rondes gewoon echt steeds pech gehad en nu deze ronde weer te veel eitjes opeens, dus zie het op het moment ook niet helemaal meer zitten. Aan de andere kant mag ik niet klagen want ik heb al een mooi meisje, ik ben al mama. Maar idd wat je zegt Sjak; als je dan een babytje ziet (en natuurlijk zie je die opeens overal) oh wat wens je dat dan jezelf ook weer toe... Succes meiden!!
Ik moet eerlijk zeggen dat het me tot nu toe erg meevalt... 'S avonds eerder moe, beetje suffig hoofd, maar verder prima. We hebben bij de eerste echo te horen gekregen dat er 16 follikels klaar liggen, dat is al positief! Nu wachten op maandag de tweede echo. Ze vertelde ook dat de pijnstilling een stuk beter is geworden dan een paar jaar geleden, dat maakt me ook al minder angstig voor de punctie. Krullie, ik prik ook niet zelf hoor... Krijg het niet voor elkaar. En elke avo d verdoof ik het met ingevroren fruithapjes, haha. En echt het scheelt! Anna, dag 29?! Getver, ik hoop heel erg hard dat ik op dag 14/17 de punctie heb.... De vroegste punctie heb ik gehad met 12 dagen de laatste met 19... Nou meiden als jullie wat willen delen? Ik hoor jullie graag.
Zo ben weer terug van een heerlijk weekendje weg,hadden dit echt even nodig. Gelukkig is het lange weekend voorbij gevlogen en mag ik morgen voor de eerste x naar de fm ben echt heeeel nieuwchierig of de 75eh aanslaan. Lees namelijk dat veel vrouwen meer eh spuiten. Wie morgen nog meer 1ste meting?