Hallo dames, Wij zijn inmiddels een jaar bezig met onze kinderwens. Mijn progesteron waarde is te laag (17) dus ik moet aan de clomid.. Al een jaar lang word ik enigszins regelmatig en goed ongi, maar de afgelopen 2 maanden ben ik zo mager ongesteld! Deze keer is het echter wel van belang omdat ik uiterlijk dag 3 nog bloed moet prikken en op cd3 met clomid moet beginnen... Maar het is alles behalve duidelijk! Dinsdag begon de spotting, maar het bleef erg weinig en roestig bruin.. Gisterenavond om 22;30 had ik 1 veeg donkerder bloed... Maar vannacht en vandaag weer amper iets! Zou gisteren m'n eerste cd zijn of zal ik nog wachten? Wat denken jullie? Door Pinksteren kan ik ook niet bellen met de gyn! Groetjes liv
Pas als het echt goed is doorgebroken is het cd 1, bij helderrood bloed. Dus gister was dan nog niet cd 1.
Je moet inderdaad beginnen met tellen als je helderrood bloedverlies hebt, dat ook doorzet. Ik zou dus nog even wachten. Succes!
Jep idd. 1 tip; als je aan de clomid bent en controles hebt (echo;'s) en je bms is een keer erg dun dan kan je die ronde HEEL licht ongesteld zijn. Dan is 1 veeg rood bloed genoeg om als dag 3 te tellen omdat er maar weinig meer zal volgen.