De eerste spulletjes, wat en bij hoeveel weken ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lil, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik had de kinderwagen met 11 weken al besteld, maar wordt pas half augustus geleverd. Bij babydump laagste prijsgarantie en kan 'm tot 24uur van te voren nog afzeggen.
    Babykamer hebben we nu toevallig tweedehands gekocht met 16 weken, we kwamen via fb verkoophoekje het kamertje tegen wat we wilden, dus het moest zo zijn.

Nu koop ik langzamerhand dingen. Gisteren een newborn set voor de Stokke opgehaald en zo snuffel ik nog wel een beetje rond op verkoophoekjes etc.
    Kleertjes heb ik nog niet veel, 1 setje gekregen, 1 setje gekocht.. maar denk dat ik de komende weken nog wel wat krijg en anders ga ik vanaf september even shoppen voor de eerste week.

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Met 11/12 weken de kinderkamer en wagen besteld. Was toen opruimingstijd. Wel onder voorwaarde dat ik de bestelling af kon zeggen als het bij de 20 wkn echo fout bleek.
    Verder met 16 weken de eerste spulletje gekocht omdat we toen wisten dat we een jongen kregen. Wat kleertjes vooral. En daarna langzaam de rest zoals aankleding van de kamer (dekentjes enzo).
    Met 21 weken de babykamer geleverd gekregen en alles vrij snel afgemaakt.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    de grote dingen heb ik al (kinderwagen,box, maxicosi, kinderkamer) maar verder ga ik los zodra ik het geslacht weet! tot die tijd koop ik niks, want ik HAAT unisex :p

4. Siri1981

Siri1981 Actief lid

4 jun 2011
    130
    0
    0
    reisagent
    Zelf begon ik pas met kopen van spullen na mn 20 weken echo, maar daarvoor had ik wel al veel gekregen. Met 11 weken hadden we een kinderwagen gekregen van mn schoonouders die in de magazijnuitverkoop was. Konden we niet laten staan.

5. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Enig om jullie verhalen te lezen, onze maxi cosi mura 3 set staat al in huis! Ik ben zoo blij :D

Deel Deze Pagina