Zoekt lotgenoten! IUI - Zwanger - miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door HopeSept12, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dag meiden,

Na een tijdje zelf proberen zwanger te worden hebben we de stap gemaakt om ons te laten 'helpen'.

Via Clomid en Pregnyl met natuurlijke betrekking is het ons niet gelukt --> reden: baarmoeder ligt gekanteld.

Na 3 IUI's --> EINDELIJK ZWANGER
    helaas hebben we deze week te horen gekregen dat ons beebje is afgestorven op week 5.

We moeten nu de ongi afwachten en indien die tegen maandag niet spontaan is ontstaan, moet ik pilletjes nemen.
    Daarna starten we opnieuw met IUI.

Is er ook iemand in mijn situatie?
    Werd je snel zwanger?
    Heb je een grotere kans op een nieuwe miskraam?

Alvast bedankt voor jullie steun!
    liefs
    Hope

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohhh wat erg van je miskraam!!
    Heel veel sterkte en Hopenlijk snel weer zwanger.

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
  4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Is er nog iemand die na IUI zwanger geworden is en nu opnieuw zal starten? Of ben ik de enigste???

liefs

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Heel veel sterkte ermee lieverd.

Misschien moet je even bij de topic vruchtbaarheidsbehandeling deze onderwerp openen, daar zitten meerdere meiden met deze behandelingen ;)
    Veel succes ermee

Dikke knuffel

6. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hoi,

Wij doen ook IUI, bij de eerste poging was ik wel zwanger maar met bloed testen bleek het HCG hormoon te laag en zou ik een miskraam krijgen. Nu een week later ben ik wel gaan vloeien. Vanmorgen moest ik opnieuw bloed prikken en krijg daar vanmiddag de uitslag van. Ze wisten me wel al te vertellen dat ik dit niet moest zien als een gewone menstruatie en dus pas de volgende cyclus meer mag aanmelden. Ik ga vanmiddag wel even vragen of we deze maand wel zelf mogen klussen. Er is bij ons geen reden gevonden voor onvruchtbaarheid. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en dat het dan blijft zitten.

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Hoi Hope,
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
    Ik heb ook IUI gedaan, en werd de 2e ronde zwanger. Dit was een leeg vruchtzakje. Daarna curretage. Inmiddels was dit mijn 3e mk (de 1e 2 waren zonder IUI). Toen heb ik veel onderzoek in NL, DD en Gent gekregen en daar kwam van alles uit. Na de curretage hebben we een maand rust gehad en toen de 1e IUI meteen weer zwanger! Toen vanaf de positieve test wel veel medicijnen gehad, en nu ben ik bijna 11 weken en tot nu toe zijn alle echo's goed.
    Dus ik hoop dat dit je een beetje hoop geeft.

Sterkte.

8. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    pepe,

Ik ben afgelopen dinsdag op controle geweest na mijn curettage. Dit was juist 11 dagen na de curettage. Ik was volledig schoon. Ondertussen alweer gestart met clomid en volgende week follikelmeting.
    wij mogen dus gelijk weer starten met onze behandeling.
    Dus ik denk wel dat je zeker mag klussen.

liefs

9. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    bedankt voor je verhaal! dit geeft mij echt moed om erweer tegenaan te gaan.

Volgende week donderdag krijgen we onze Follikelmeting en normaal een paar dagen erna onze 4de IUI.

ik heb wel zo een beetje het gevoel van: 'het zal wel onmiddellijk weer raak zijn, als het al eens gelukt is, waarom nu niet onmiddellijk weer? Maar ik ben dan bang, als het toch niet zo is, dat ik dan weer zoooo in de put ga zitten!!!

We willen zo graag zwanger zijn!!!! een beebje van ons 2...

bedankt voor je reactie

10. lien123

lien123 Niet meer actief

Hope: heel veel succes de komende ronde! Ik ga voor je duimen. :)

Deel Deze Pagina