PCOS - eerste keer zwanger met Clomid, tweede keer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1981Mama, 24 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ha ladies,

Op termijn wil ik graag nog een kindje. voor mijn eerste kindje heb ik 12 jaar een mirena gehad, en daarvoor had ik ongeveer 4 cyclussen per jaar. Na de mirena heb ik geen cyclussen afgewacht en mocht ik direct bij voortplantingsgeneeskunde langs, alwaar ik na 3 rondes Clomid 50 al zwanger was (onverwacht snel).

Nu ben ik aan het plannen om op termijn nog een keer zwanger te mogen worden (er is meer dan mijn vruchtbaarheid wat niet lekker loopt). Behalve mijn vruchtbaarheid heb ik alles al georganiseerd, maar dit is wel een belangrijk puntje ;).

Na de bevalling (geen borstvoeding) had ik een cyclus van 24 dagen, tot 3x toe. daarna Mirena, die er na 5mnd weer uit ging wegens klachten. Na 50 dagen ongesteld, toen een cyclus van 34 dagen, waarbij ik vruchtbaar slijm waarnam op het juiste moment (net als vlak na de bevalling), en nu loop het op... 48 dagen and counting (nog geen vruchtbaar slijm).

Dus ik heb weer een verwijzing naar Voortplantingsgeneeskunde...
    Dat is nog even afwachten, er is een wachtlijst, maar dat vind ik niet erg. Zijn er dames die de eerste keer ook redelijk snel zwanger waren met clomid en hoe was dan de tweede keer?

2. linthee

linthee Actief lid

28 jun 2014
    157
    2
    18
    NULL
    NULL
    Eerste kindje ronde 2 (150 clomid) en tweede kindje ook 2e ronde (150 clomid)

3. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik zit in hetzelfde schuitje, lees even mee.

Eerste keer na ronde vier zwanger, nu eerste ronde gehad, de 22ste heb ik mn ei gehad, zaten twee goeie eitjes, nu dus twee weken afwachten.

Deel Deze Pagina