Hoi hoi, Een vriendin van me wil foto’s van ons maken, super leuk! Ik ben op dit moment 31+2. Wanneer is nou het beste moment hoor die foto’s? Mijn buik is namelijk op zich al wel mooi vind ik, maar eigenlijk nog niet heel groot voor mijn gevoel (zie foto). Nou weet je natuurlijk niet hoe je buik gaat groeien, maar op de meeste zwangerschapsfoto’s hebben de vrouwen echt een mooie, grote/ronde buik. Aan de andere kant heb je nu misschien nog meer kans op wat mooier weer en zijn dit weekend en volgend weekend de herfstkleuren nog zo mooi. Wat zouden jullie mij nou adviseren?
Ik ga deze keer pas met 36 weken. Stiekem misschien toch wel beetje spijt van, omdat ik wel echt vocht begin vast te houden, maar t was vrij spontaan en last minute gepland.
Wel heel leuk dat ie gepland staat, ondanks het beginnende vocht vast houden. Toch een mooie herinnering Zou je me dan dus eigenlijk adviseren het komend of volgend weekend toch wel te doen?
Ik ben vorige week gegaan. Maar heb al een grote buik voor mijn termijn. Ik zou het zelf liever niet op het allerlaatste moment doen. Ook omdat je niet weet hoe je je dan voelt.
Ik heb een shoot over 3 weken met 35 weken. Onze fotograaf gaf aan dat de mooiste tijd is tussen 34-36 weken.
Persoonlijk zou ik max 34 weken aanhouden voor zo'n shoot. Maar dat kan ook zijn omdat ik met 36 weken spontaan bevallen ben van onze dochter, en voor mij 36 weken dus echt te laat was geweest
Tussen de 30 & 34 weken is over het algemeen een goeie periode omdat je dan enigszins nog goed mobiel bent en geen opgeblazen hoofd hebt
Bedankt voor jullie ervaringen! Al verschillen die dus wel een beetje over wanneer.. Misschien dat ik dan voor volgend weekend, met 32 weken ga? Blijft lastig. @Mj89 wat een mooie foto is dat!
De weersvoorspelling zijn zon tot nu toe (nu hopen dat dat zo blijft haha..) dus we gaan voor vogende week zaterdag inderdaad! Leuk