Gefeliciteerd met jullie zoontje. Dus ook heel snel gegaan. Heerlijk is dat he?! Ben zelf ook helemaal niks uit gescheurd of gekneusde gevoel van onderen. Maar had wel veel bloed verlies helaas. Groetjes anna
proficiat! Zo te lezen een bevalling uit het boekje, ik teken ervoor. Geniet lekker van je zoontje, en de rest van het gezin natuurlijk.
Van harte gefeliciteerd! Ooooh elke keer als ik zo'n berichtje lees dan denk ik wat moet ik toch nog lang wachten maar ach achteraf gezien is de eerste helft ook gauw gegaan, dus de tweede helft gaat vast ook snel genoeg Geniet maar lekker van je kraamtijd! (en alles erna natuurlijk )
GEFELICITEERD! Mooie naam trouwens... en inderdaad zo wil deze dame ook wel bevallen Veel plezier en geniet overheerlijk van je brand new son
Poeh poeh, zo wil ik het ook wel En nieuws vers vd pers That's the way we like it ! Van harte met jullie ventje!
Hey Meiden, Allemaal hartelijk bedankt voor jullie lieve & toffe reacties! Ja idd een bevalling volgens het boekje, zei de verloskundige ook al, super weinig bloedverlies, geen inscheuringen of wat dan ook, zelfs het vloeien valt super mee! En....Natuurlijk hebben we ook al de nodige foto's geschoten...hij vraagt dr gewoon om....lol Klik maar eens op deze link; http://gijsuijterwijk.com/index.php?opt ... 7439762433 Het is een onwijs lief mannetje, heel rustig kijkt wijs omzich heen de wereld in, alsof hij denkt; zo...dus deze drukte heb ik de hele tijd gehoord...hahaha.. Liefs Hilde