baby 7.5 maand gaat steeds slechter slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby001, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Hallo allemaal

Ik zit toch echt even met iets in m'n maag.
    Mijn dochter van 7.5 maand is nooit echt een super slaapster geweest. Ze doet altijd slaapjes van 30-45 minuten en is daarna twee uur wakker ongeveer. Snachts ging het aardig goed maar op een gegeven moment werd ze iedere 1.5 wakker, legde haar aan (borstvoeding) en ze sliep weer verder. Toen het me te gortig werd is ze naar haar eigen kamer verhuisd, dit ging erg goed, ze sliep zo 4 uur achtrr elkaar en kwam dan weer voor een voeding...maar nu...
    JEMIG! Elke twee uur is ze wakker en zet het dan op een huilen. Als ik haar een speen geef (die heeft ze normaal nooit want ze duimt maarja, je moet wat) dan slaat ze hem weg. Kniffel wil ze niet waar ze normaal dol op is. Aai over dr bol is niet voldoende... als ik haar oppak en aanleg is ze stil, ze drinkt dan niet altijd even veel maar ze slaapt daarna weer verder...
    Ik ben een beetje bang dat dit gewenning is geworden en ik het niet meer terug kan draaien.
    Ik vraag me ook van alles af

-gewenning?
    - te weinig slaap overdag?
    -te weinig voeding (ze drinkt elke 3 uur, als ze een fles drinkt drinkt ze elke drie uur 130) en ze krijgt bijvoeding wat ze goed eet
    - moet ik vaste eet/drinkmomenten inlassen?(nu zit er nog geen ritme oid in )
    -of....????

Wie kan mij helpen?

Ow ja, sinds een week of 3 is ze erg eenkennig

2. Mamain2015

Mamain2015 Actief lid

25 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier t zelfde mr dl
    Is 3,5 mnd

3. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Denk dat ze een grote ontwikkeling doormaakt. 'Sprong' beetje allergisch voor dat woord maar goed. Kindjes worden dan eenkennig en krijgen door dat je weg bent: begin van verlatingsangst. Dit is natuurlijk heel wat. Gevolg slechter slapen enz enz. Over een paar weken is het weer goed. Zou niet bang zijn voor gewenning hoor. Dochterlief slaapt hier nu heerlijk in haar bedje en nog belangrijker toen de ellende over was sliep ze door. Daarvoor in 8 maanden nog nooit gebeurd.

4. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    oh echt? Wat een goed vooruitzicht heb ik dan :) hopelijk gebeurd dat hier ook! Veel mensen om me heel waarschuwen me dat ik haar er niet uit moet halen...maarja, dat is de enigr manier waarop ze weer rustig word

Deel Deze Pagina