de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Angel Eyes, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Veel meiden vragen zich vaak nog voordat ze kunnen testen af of bepaalde symptomen ergens op duidden. En daar kunnen wij jullie zwangeren heel goed bij gebruiken

    beschrijf in dit topic je allereerste symptomen toen je zwanger was.
    Dus geen reacties geven op elkaar. Dan hebben alle twijfelaars een verzameling aan vroege symptomen.

    in ieder geval allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!

    X Angela
     
  2. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    datgene wat mij liet vermoeden dat ik zwanger was is tot nu toe bij al mijn ZWANGERSCHAPPEN troebele urine geweest vanaf het prille begin al, als ik dit zag ging ik testen!

    verder gevoelige tepels, vermoeidheid, misselijk en natuurlijk over tijd!
     
  3. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik had in het begin niet echt symptonen. Ik was wel heel humeurig geloof ik. En ik heb een beetje last gehad van rozig/bruin verlies..dat hield 2 dagen aan en daarna bleef het uit. Ik dacht overigens gewoon dat ik ongesteld was geworden. Pas met 6 weken geloof ik kreeg ik echt symptonen, heel erg misselijk en gevoelige borsten, kon geen luchtje meer uitstaan, vond mijn man zelfs stinken en at echt niets.
     
    mizzy333 vindt dit leuk.
  4. evon

    evon Actief lid

    18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    echt hele erge verstrooidheid! de eerste week al....

    Daarna de gevoelige tepels...en pijnlijke borsten , week 3.
     
  5. Elf

    Elf Actief lid

    1 mei 2006
    159
    0
    0
    Ik moest in de week voor NOD erg vaak naar het toilet om te plassen. Daarnaast had ik rare krampjes, niet echt ongi krampjes.
     
  6. Mees

    Mees Actief lid

    15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

    De eerste syptomen bij mij waren elke keer heel erg duidelijk, vanaf dag 4 ongeveer, Schoonmaken, soppen, stofzuigen, dweilen, opruimen. En verder, boos, kwaad, verdrietig, overgevoelig voor allerlei luchtjes.
    Groetjes Jessica
     
  7. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dorst en moe.
     
  8. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik voelde gewoon helemaal geen ruk... niks noppes nada. Pas met 7 weken kwam ik erachter. Achteraf had ik wel met 6 weken bandenpijn (maar dat herken je denk ik niet als je nog niet zwanger bent geweest), begonnen mn boobs weer te lekken en had ik minder trek in eten.

    Bij mn dochter merkte ik het doordat ik zo verschrikkelijk moe was... 1 dag na mn NOD, de dag erna heb ik toen getest.
     
  9. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Heel erg moe kon de hele dag door slapen , krampen alsof ik ongesteld moest worden , en de misselijkheid kwam pas met een week of 4/5. Gevoelige borsten kwamen pas na 2 maanden bij mij.
     
  10. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik had ook last van krampen onder in mijn buik en de bekende gevoelige tepels.
    moest ook vaker naar de wc dan normaal.
     
  11. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    als eerste enorme steek bij mijn baarmoeder. denk innesteling. dan even niets,
    vreselijk hormoon humeur (hysterisch, verdrietig, boos en zeer onredelijk) gelukkig niet continu :D
    gevoelige tepels, moe en misselijk.
    overgevoelig voor luchtjes, en ik wordt erg misselijk van bepaald eten (suiker en dierlijk voedsel.) ben dus ook al 5 kilo kwijt. (das pas een mooie bijwerking :D ).

    inmiddels trouwens ook last van mijn bekken. (bekkeninstabiliteit bij allebei)

    groetjes, lidwina
     
  12. Ik merkte het omdat ik mijn banden ging voelen bij het plassen, mijn borsten waren gespannen en moest voordurend plassen. Verder een hele sterke neus die weinig luchtjes kan verdragen en veel dorst. En de misselijkheid heb ik gehad tot 9 weken en nu gaat het een stuk beter. Mijn slaapzin werd heel erg en kon zelfs staande slapen.
     
  13. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    Vanaf een week voor mijn NOD heb ik last van krampen in mijn buik. Het voelde eerst als ongikrampen, maar nu lijkt het ook vaak op darmkrampen. Verder heb ik een paar keer wat duizelingen gehad. En af entoe komt er een vlaag misselijkheid langswaaien (maar gelukkig nog niet hoeven spugen... effe afkloppen :( ...). Voor mijn gevoel ben ik sneller moe; dat merk ik vooral na een dag werken.

    Verder merk ik nog nergens iets van. Geen andere gevoelens in mijn borsten, geen moodswings ofzo.
     
  14. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oh ja, volgens mij vind m'n man dat ik nogal raar kan reageren, maar dat heb ik zelf niet zo in de gaten......
     
  15. zorra

    zorra Fanatiek lid

    16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een week voor mijn NOD zei ik de meest rare dingen, zinnen kwamen er verkeerd uit, gezegdes haalde ik door elkaar etc....Na mn eisprong kreeg ik witte melkachtige afscheiding. Paar dagen na mn NOD kreeg ik pijnlijke borsten, enorm vermoeid, emotioneel.
     
  16. MelanieL29

    MelanieL29 Bekend lid

    9 aug 2006
    803
    0
    0
    Hoi hoi,

    Kreeg na mijn eisprong geweldig gevulde boops, zo gevuld had ik ze nog nooit gehad. En behoorlijk gevoelig.

    Ik drink normaal 's ochtends altijd 1 of 2 kopjes koffie. En heb dan nog niet gegeten. Ik kon hier altijd tegen. Maar ineens niet meer. Morning sickness.

    Ook de afscheiding veranderde.

    En ik werd heel erg rustig.

    Greetz Melanie
     
  17. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    het enigste wat ik merkte was dat ik geen pijnlijke borsten had terwijlik dat normaal wel had

    verder nog steeds geen symptomen behalve moe
     
  18. fenniet23

    fenniet23 Actief lid

    22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    De eerste symptonen bij mij waren, enorme pijnlijke borsten, ongi krampen en af en toe een humeurige bui, en ik begin nu bijna te kotsen als ik de kattenbak ruik (maak hem niet meer schoon mag mijn vriend doen, hihihi) En tot nu toe verder nog nergens last van. Mijn moeheid begint ook af te zakken dat had ik wel heel erg.

    Dikke kus Fennita
     
  19. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    mijn eerste symptomen:een hele lijst

    meteen geen zin in koffie meer!!(terwijl ik koffiegek was)
    veel meer witverlies
    moe!!!!!!!!!!!!
    zin in vet eten en fruit maar geeen chocolade!
    1 week voor mijn NOD had ik heel erge menstruatiepijn,ik dacht dat ze :evil: al gingen komen maar niks...pijn was echt niet te doen(had toen al een vermoeden :D
    misselijk s'morgens en s'avonds
    geen zin in brood s'morgens
    humeur!
    duizelig
    maar al bij al gaat het vrij goed :D
     
  20. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Oke girls hier komt mijn lijst!

    - pukkeltjes, op mijn hele gezicht
    - huid als schuurpapier
    - sneller vetter haar (normaal was ik het om de 3 dagen nu moet het na 1 a 2 dagen al)
    - duizeligheid
    - vaak plassen
    - zere borsten, en dan met name de buitenkant
    - sterker ruikende urine, niet alleen 's ochtends maar ook overdag
    - hol gevoel in maag, iets 'moeten' eten

    Nou suc6 allemaal ;)
     

Deel Deze Pagina