Mijn eerste symptoom was MOE zijn., al een week voor ik ging testen. Net voor NOD was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden, dat gevoel in mijn buik hield ik ook na het testen. Daar kwam een dag na (de eerste erg onduidelijke test) bij dat ik heel vaak moest plassen (plas normaal maar 3x daags) en dat mijn borsten nog groter werden dan als ik ongesteld moet worden. Verder helemaal nergens last van.
Bij mij was het simpel maar raar Ik had STERK het gevoel dat ik ONGI ging worden. twee weken voor mijn ongi had ik krampen... en krampen... en krampen, ze gingen niet weg, werden soms wat minder, maar gingen niet weg. Na mijn NOD dag maakte ik me geen zorgen, ik had Krampen, ik zou dus gewoon ongesteld worden toch? en ik maar wachten, en die krampen hielden aan, drie dagen, vier dagen na NOD en toen werd het wel welletjes. testje gedaan, en zwanger! en die krampen hielden gewoon aan hoor. dus bij mij waren het krampen geen druppeltje bloedverlies, alleen krampen.
Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ik ben nu als ik reken vanaf mijn vorige eerste mestruatiedag 5 weken zwanger. Mijn klachten zijn als volgt: Erge buikpijn; Drukkend gevoel onder in de buik; meer plassen; sneller koud hebben; beetje opgezette buik; afscheiding; gr. larissa
moe ben ik wel.. echt hopeloos dit maar ook weinig geslapen afgelopen weekend en gisteravond na het testen ook niet echt zegmaar 1x duizelig geweest.. viel me toevallig op eh.. af ent oe heel even zo'n vlaag van misselijkheid. maar glaasje lauw water verhelpt dat al snel. enig ewat echt vervelend is.. is dat ik hier nu op werk zowat letterlijk in slaap zit te vallen vanavond maar vroeg naar bed
Geen menstruatiepijn en zere borsten zoals anders voor m'n NOD. Alleen een trekkend/stekend gevoel linksonder in m'n buik, later ook aan de rechterkant. Drie dagen na m'n NOD af en toe misselijk en duizelig en ongelovelijk zere borsten.
nu kan ik hier ook iets zetten: Mijn eisprong heb ik duidelijk gevoeld en daarna had ik steken aan één kant,met het zitten deed het meer pijn een ook met het stappen. Vorige week heb ik wat bloedverlies gehad,ik dacht dat men regels er gingen doorkomen maar dit was niet. Voor de rest ben ik al even misselijk,vooral na iets zuurs te drinken. Voor de rest heb ik niks van symptomen. Groetjes joyce
Hallo allemaal, Ik kan eindelijk ook hieraan meedoen. Op dit moment heb ik eigenlijk bijna geen symptomen. Geen zere borsten ofzo. Alleen moe, meer afscheiding, gevoel dat ik mijn buik niet kan inhouden.Op mijn NOD had ik wel ongipijn, dus verwachte ook gewoon ongi te worden. Vorige maand had ik een hele vage pos. test, maar werd toch ongi. Toen had ik allemaal symptomen, en nu helemaal niets eigenlijk. Maar dat komt waarschijnlijk nog allemaal.. Liefs, Angel
Hai! Nou ik kan nu ook voorzichtig mijn symptomen vermelden: 1dag voor (langste) NOD heeel licht bruinverlies.(alleen op tampon). Erg veel speekselen en wat raar gevoel in mijn buik. Ook ik dacht dat ik ongi zou worden.. Verder eigenlijk nog niets.. Weet nu 2 dg dat ik zwanger ben. Heb geen zere borsten. ( heb dit tijdens eisprong eigenlijk ook nooit gehad, op z'n hoogst toen wat gevoelige tepels). Succes iedereen!
hadden jullie ook zoveel afscheiding? echt dat er ineens veel tegelijk komt?ik heb daar echt heel veel last van.
Eindelijk mag ik ook hier iets neerzetten nadat ik vanmorgen en vanmiddag positief heb getest Eigenlijk helemaal geen symptomen tot nu toe! -beetje zere zijkanten van mn (.)(.) maar heb dat ook voor mn NOD -borrelende buik maar aangezien ik een chronische darmaandoening heb schuif ik dat daar maar op. Verder echt helemaal niks
Mijn symptonen: Vanaf een paar dagen na mijn eisprong een drukkend gevoel onderin mijn buik (nog nooit eerder gehad). ca. vier dagen voor mijn verwachte ongesteldheid menstruatiekrampen, ik was al 3 dagen met maandverband in de weer.... maar geen bloed. Ook had ik wat gevoelige borsten (zijkant). 1 dag voor verwachte menstruatie was mijn buikpijn weg. Voelde me niet zwanger, maar heb toch maar getest omdat mijn temperatuur hoog bleef. En inderdaad, 2 strepen. Na positieve test heb ik inmiddels de volgende symptomen gehad: - moe - meer afscheiding / vochtig gevoel (niet elke dag overigens) - grotere tepels - zichtbare aders op mijn borsten - steekjes buik en liezen - slecht slapen - af en toe een beetje een weeig gevoel
hoe zit dat met je temperatuur? Wat is je normale temperatuur en is die dan hoger als je zwanger bent?
Jippie, ik mag ook Maar eigenlijk heb ik niks te melden hahahha. Voel me nl absoluut niet zwanger. -Had plm 4 dagen voor NOD een mega ongigevoel (heb ik meestal niet zo erg). Dacht dus dat ik vanaf toen ongi ging worden. -Vanaf NOD eigenlijk nog maar heel af en toe licht ongigevoel, verder helemaal, maar dan ook helemaal niets Maar ik werd maar niet ongi. Temp eens opgenomen en die was ook hoog (wist ik uit tempverleden). Gisteren dus 2 posi testen. (ps temp blijft idd hoger als je zwanger bent. Als je ongi gaat worden/bent, daalt ie) Heeel onwerkelijk, want kans op spontane zwangerschap was bij ons nihil!
Hier komen ze dan. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden. we waren inmiddels in ronde 3 beland. Alleen had ik al 3 dagen last van harde en gevoelige tepels. Dus toch maar een test gedaaan en ja zwanger. Wel het geovel gehad dat ik ongesteld moest worden (krampen in onderbuik) en heb 2 dagen lichte bloedverliesgehad (licht roze) Mijn symptomen zijn pas gisteren echt begonnen -gevoelige tepels - boeren/ lucht (heel irri) - geen cola lusten (is mijn verslaving) - dorst - van optimel word ik misselijk verder nog niets