Voor Nod: eigenlijk niks alleen het uitblijven van mijn ongi. Na de NOD: koud, moe, sneller geiriteerd, en iets wat gevoelige borsten. Eigenlijk weinig klachten maar toch echt zwanger!
Ik had voor m'n NOD last van de volgende dingen - was erg emotioneel om niets (viel echt op) - als ik langer in bed lag dan werd ik misselijk - pijnlijke bosten (maar dat had ik al vaker gehad) - steekjes in m'n buik, vooral bij inspanning en op de een of andere manier wist ik zeker dat ik zwanger was, kon het niet uitleggen. Groetjes Lolli
Sinds deze week meer klachtjes. -Erg moe de hele dag -versterkt reukzintuig en alles stinkt! -moeilijke stoelgang -misselijk in de ochtend -s'avonds borrelende darmen ,boeren en winderigheid -alsof mn borsten zwaarder zijn -gevoelige tepels -donkerdere tepels -heel emotioneel Mijn ervaring is dat dit soort dingen alleen de eerste 3 maanden zo zijn en dan weer verdwijnen.
Ja, ik mag ook mijn kwaaltjes opnoemen: - pijn in de onderbuik - last van de (.)(.) - aders over de borsten - moe - vergeetachtig / warrig - rare dromen/slecht slapen - vettig haar/ niet willen zitten - lichtelijke pijn in de onderrug - vlagen van misselijk gevoel En nu maar hopen dat jullie ook zeer snel hier last van hebben of gewoon zwanger worden zonder deze kwaaltjes!
Jaaaa ik mag ook Voor NOD - een week voor nod buikpijn (innesteling) - trek - als ik niet at ging ik trillen Heb wel een bloeding gehad na 4 dagen overtijd,terwijl ik zwanger was dus dacht dat ik niet zwanger was. Maar dit blijkt dus volgens de dokter een bloeding geweest om mijn oud bloed eruit te gooien. Na NOD - honger - trekkend gevoel in mijn buik vanaf navel tot schaambot - moe - vaker plassen - moeilijk naar de wc Allemaal nog een beetje raar weet het pas sinds vandaag
Hallo dames, Ik mag hier ook iets neerzetten! Mijn symptomen voor mijn NOD waren: -Na mijn eisprong giga-vreetbuien, had het gevoel 2 kg te zijn aangekomen -Heel veel puistjes, met name op mijn borsten en op mijn rug -OP de dag van NOD heel veel menstruatiekrampen, maar tampon bleef wit -Vanaf 5 dagen voor mijn NOD pijn in mijn borsten. Gr. Kari
Ook ik mag hier weer mij kwaaltjes melden voor ei: het gevoel dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn. Na ei: 6 dagen na ei, ongeloofelijk veel ongipijn in mijn onderbuik, liezen en onderrug, waarschijnlijk innesteling, heeft een paar uur geduurd, daarna was het verdwenen. daarna...volgens mijn vriend was ik wat sjaggie -ikzelf had een vermoeden, maar riep des te harder dat ik niet zwanger kon zijn..(zelfsbescherming denk Ik) -na een kop warme choco ineens erg misselijk (verder niet misselijk) -ik drink ineens liters melk per dag, terwijl ik nooit melk drink! -met vlagen enorm moe -verder heb ik eigenlijk nergens last van, mijn tepels zijn ietsje gevoeliger, maar tis dat ik er op let, anders was het me niet eens opgevallen! liefs Pjetje
ik weet net pas een paar dagen dat ik zwanger ben. ik vermoedde het door pijnlijke borsten en gevoelige tepels. dat heb ik ook wel als ik mijn menstruatie heb, maar dit keer voelde het anders. en ik had een bepaald gevoel ineens dat ik zwanger was en moest gaan testen. dat heb ik ook gedaan en ja hoor ik was zwanger.
Ik ben op het moment erg verstrooid (zeg alles verkeerd of in de verkeerd evolgorde haha), zere borsten, rommelende darmen en een opgezette buik, verschrikkelijk moe en vergeetachtig. Verder nog niets!
hahah die Wiesje je lijkt mij wel ik vind het een supertopic al die ervaringen etc heerlijk. Hopen dat wij gauw hier ook onze beleving mogen tikken
een tijdje geleden had ik een berichtje achtergelaten.toen had ik een bloeding had en zeiden jullie van dan het niet kon want het was voor mijn vruchtbare periode.dus dan zou het de laatste resten van de pil zijn....zie mijn banner..ik ben echt overtijd!dus zoveel symptomen heb ik niet gehad eigenlijk.ja 's middags begon mijn maag op te spelen en krampen,veel krampen.meer niet.maar nu.ik ben echt overtijd.maar we wachten het einde van de week ff af en gaan dan testen! groet janneke
Nou hier komen dan mijn symptomen; - zere borsten - veel plassen - de hele dag misselijk - ongesteldheidpijntjes onder in mijn buik Dit waren ze tot nu toe. En ik ben er hartstikke blij mee! Het is voor een goed doel!
JAAA! vandaag SUPER positief getest, en nog kan ik het niet geloven.... Weet niet precies wanneer mijn NOD was maar denk rond de 21e.... Voor NOD: - Verward zijn (mensen wel aankijken maar niet snappen wat ze zeggen bijvoorbeeld) - Veel staren - Zwachte borsten ineens (4 dagen geleden dus ongeveer op NOD - Vet haar (moet elke dag wassen) - Menstruatiekrampen Na NOD: - Donkere kring om één tepel - Steekjes in mijn buik
O ja en ik denk dat ik de innestelling wel gevoeld heb, ik had 13 februari ineens 30 sec lang enorme steken in mijn buik.
Hallo meiden, weet dus net dat ik zwanger ben. Dacht zelf dat ik wat grieperig was,aangezien dat heerst. -Hoge temp,erg hoog. -koud of warm hebben -misselijk (1 wk voor nod) -dromen (vanaf 1,5 wk voor nod) -veel plassen (na nod) -moe (vanaf nod) -gevoelige borsten (1wk voor nod) -gezwollen schaamlippen (vanaf nod) -Vreselijke koppijn (vanaf nod) En dat waren ze dan. Succes allemaal!
Hallo allemaal, Ik kan niet echt een onderscheid maken tussen voor/na NOD, want ik verwachtte mijn NOD pas maandag 26 februari en ik heb op woensdag 21 februari al een superduidelijke streep op mijn eerste test gezien. Maar goed, de symptomen die ik heb, zijn: - Heel de dag door vlagen van misselijkheid - Binnen twee uur nadat ik wat gegeten heb, krijg ik weer enorme honger - Ben redelijk warrig. Vergeet bijvoorbeeld veel en het lijkt wel of ik ineens dyslectisch ben. En dat voor een lerares Nederlands - Vind ineens veel dingen stinken - Heb geen trek meer in welke soort vlees dan ook - Mijn borsten doen nog niet zeer en zijn ook nog niet groter, maar mijn tepels lijken wel groter te worden - Borrelende darmen met véél lucht erin - Het lijkt alsof mijn buik al wat dikker aan het worden is - Op de een of andere manier had ik gewoon het gevoel dat ik met een gerust hart 6 dagen voor mjn (vermoedelijke) NOD kon testen. - Superonzeker; heb tussen woensdag en vrijdag 4 (!) testen gedaan om het zeker te weten... Dat waren mijn sypmtomen. Ik had trouwens het idee dat ik me helemaal niet zwanger voelde omdat ik ijna geen sypmtomen had. Toch een aanzienlijk lijstje geworden... Liefs, Renée