ik durft niet echt te testen bang dat het negatief is mijn borsten doen mega zeer veel plassen en moe heel erg moe ik denk dat ik morgen ga testen en maar [-o<
Ik weet wat je bedoelt Naomi. Ik wacht tot vrijdag met testen, maar heb ieder uurtje wel even dat ik denk: nu rijd ik even naar de apotheek om een testje te halen. Ben vandaag jarig en ja... het zou een mooi cadeautje zijn. Maar ik durf ook niet, het valt zo rauw op je dak als ie negatief is en wil er toch nog wel een gezellig dagje van kunnen maken! Succes voor iedereen!
Hoi allemaal, Veel meiden vragen zich vaak nog voordat ze kunnen testen af of bepaalde symptomen ergens op duidden. En daar kunnen wij jullie zwangeren heel goed bij gebruiken beschrijf in dit topic je allereerste symptomen toen je zwanger was. Dus geen reacties geven op elkaar. Dan hebben alle twijfelaars een verzameling aan vroege symptomen. in ieder geval allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!
nou ik ben benieuwd naomi! Jeetje, wat een mooie lijst allemaal! Maarre,...ik denk dat er veel vrouwen heelw at op jullie willen lijken!(zo ben ik er ook 1 gok ik... ) maarre...die steken/ongiegevoel....gok ik dat ik dat ook heb, duurde een paar uur...maar jas, heb het ook nog nooit gehad...en veel geborrel idd...aan mijn borsten KAN er weinig gevoeld worden, heb bijna 5 jaar geleden borstverkleining gehad....Dus ik houd jullie op de hoogte! (ik wil graag op jullie lijken met al die symptomen! )
wat werd er nou gezegt over dit topic? alleen zwangeren die hun ervaringen op kunnen schrijven ! sorry ben me ff an t ergeren hier ...
sorry.... ik ben nieuw en wist dit niet... ben jij zelf zwanger dan? nogmaals sorry en ik zal me tot die tijd hier niet meer vertonen...
Ik had helemaal geen symptomen. De rondes ervoor had ik echt het idee van: Nu kon het wel eens raak zijn maar helaas. De ronde dat het wel raak was voelde ik niks. Achteraf gezien was er toch wel iets: Ik was erg snel op de teentjes getrapt, niks was leuk.. (zo ben ik normaal gesproken niet) Was een week overtijd toen ik teste en wilde eigenlijk alleen een bevestiging dat ik niet zwanger was.. Toen ik het wist had ik nog nergens geen last van, heb nooit geen klachten o.i.d. gehad. Groetjes Kalush
hallo, nou zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik nog maar net zwanger maar dit zijn tot nu toe mijn verschijnselen: op NOD en tot nu toe krampjes in mijn buik (het gevoel dat je ongesteld gaat worden zeg maar) Gevoelige/pijnlijke borsten maar dit keer aan de buitenkanten, als je in bed op je zij gaat liggen dat je denkt: auw! Verder zijn m'n darmen ook wat van slag; borrelen enzo soms ook vlak na eten verder nergens last van! Bubbletje
Ik ben vorige week behoorlijk misselijk geweest, lukte me bijna niet om mijn foliumzuur pilletje te nemen. Was half aan het kotsen Ook begint mijn buik al op te zetten en heb ik steekjes in mn borsten en brandende tepels. Heb ook het zo'n ongi gevoel
Tijdens het brood klaar maken een vlaag van misselijkeheid. Dit verdween weer na wat gegeten te hebben. Het erg warm hebben en witte afscheiding (puntjes) op mijn tepels, net zoals toen ik borstvoeding gaf.
Hoe wist ik in eerste instantie dat ik zwanger was? Dat is eigenlijk door meerdere factoren gekomen, hier volgt een lijstje! * troebele urine * supergevoelige en jeukende tepels * zintuigen 'op scherp' (vooral smaak en reuk) * zeurderig gevoel in linkerlies * huid reageert anders op creme'tjes en deodorant * 'vuiltjes' in de ogen (ik draag lenzen, maar heb telkens vuiltjes op mijn netvlies!) Bij mijn vorige kindje werd ik niet misselijk of duizelig en meer van die nare kwaaltjes. Gelukkig zeg! Ik was wel **sjacherijnig en huilde om de domste dingen De trap naar boven lopen werd ook een hele opgave, ik denk tot na m'n 16e week zwangerschap ongeveer dat ik weer een beetje mezelf werd. Moe moe moe! Ach we hebben het er allemaal voor over!
ik had even een vraag......ik was net bij symptomen aan het kijken en daarstaat troebele urine ook bij hoe moet ik dat opvatten?zit er rotzooi bij of......? sorry maar ik weet het niet (ben blonT)