sorry verkeerde forum sorry sorry sorry ik ben nog niet zwanger maar mijn symptomen zijn: gevoelige (.)(.) vaak plassen hoofdpijn af en toe rare/misselijke buikpijn cervix slijm is wit/rekbaar en nu weer beetje doorzichtiger xxx
5 dagen voor nod: moeeeeeeeeeeeeeee pijnlijke borsten uitslag boven één oog rommelende darmen en ongi krampen 2 dagen voor nod: serieuze ongi krampen en hoofdpijn gevoel van: ja het is zover! nu op mijn nod: geniet nu van alle kwaaltjes! groetjes
Voor mij was het wat moeilijker omdat ik voor mijn NOD aan de hormonen zat. Veel zw. klachten had ik dus al maar wist dat het w.s. niet van mijzelf was. Nu, 3 dagen na de testdatum en 4 dagen zonder hormonen kan ik pas constateren wat er van mijzelf is Hele gevoelige (.)(.) en zere tepels Moe Soms wat weeig op de maag...niet echt misselijk Temp. verschillen. Zo heb ik het heel koud en zo heb ik het lekker warm (tot gloei ik bijna). Heerlijk...eindelijk mijn symptomen invullen. Elmo 4 wk en 4 dgn
Ik heb een vraagje, Ik ben zwanger voor mijn gevoel, maar zou niet weten hoever ik ben. Mijn borsten zijn gevoelig en zijn groter geworden, ik heb een klein buikje gekregen en ook rond mijn tepelsis het donkerder geworden dan het eerst was. Verder benik echt humeurig. Ben ik dan zwanger? Maandag, aanstaande, ga ik zwangerschapstest doen. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het mijn ouders moet vertellen, want ik ben slechts 17 jaar, maar ik weet el dat mijn vriend bij me blijft. Kan iemand met wat we zouden moeten doen? (we hebben al wel besloten als ik zwanger ben, dat we het kind houden) Help! wie kan helpen?!
Als je echt reacties wilt zou ik een topic openen...dit gaat over eerste symptomen Ik denk dat je gewoon een test moet doen en verder moet denken als je de uitslag daarvan hebt! Succes meid. Elmo
Symptomen (ik ben nu 5 wkn zwanger) -Vreselijke buikkrampen, ook 's nachts, bijna ondraaglijk en dat je denkt: dit kan niet goed zijn -Hele grote boobs rond NOD maar zijn nu weer redelijk normaal pippin
ik had het deze maand door dat ik zwanger was omdat ik van voor me eisprong tot aan me NOD erg last had van afscheiding..nu trouwens nog! verder weinig kwaaltjes..iets moe, iets zere boobs en rond NOD kramp maar nu gelukkig niet meer... hoop natuurlijk dat de zwangerschap zo helemaal verloopt! liefs relin
Ik had een vraagje, normaal ben ik als ik ongesteld moet worden erg bleek in mijn gezicht, echt beetje grauwig. Nu heb ik juist een beetje rode wangen al 2 dagen... Zou dat een symptoom kunnen zijn, heb er eigenlijk nog nooit van gehoord
Nogmaals een keertje: dit topic is echt alleen om je kwaaltjes in neer te zetten zodat andere dingen kunnen terug vinden. groetjes
wilde geen nieuw topic openen, dan krijg je weer van die reacties je moet wachten tot NOD... ja dat weet ik wel maar was gewoon benieuwd!
ben nu 4 weken en paar dagen: redelijk wat ongi gevoel en krampjes in mijn buik gedurende de dag... en behoooorlijk pijnlijke boobs! voor de rest geen klachten knuffel!
Nou vanmorgen posi getest ben nu 3weken en 5 dagen erg pril dus Eerste symp: ja nou eigelijk niks alleen dan dat ongi gevoel verder echt helemaal niks Voel me kip lekker. Liefs ikke
Ik weet niet precies hoe ver ik ben, ongeveer 4 a 5 weken, maargoed. Mijn kwaaltjes zijn; - Moe, kan de hele dag wel slapen, het liefste 's middags, 's morgens ben ik juist heel vroeg wakker vreemd - Heel erg dorst, als ik de kraan aanzet kan ik er 24/7 aanhangen - Puntjes op mijn tepels - gevoelige boobs Dat was het zo wel ff, denk ik (ohja, begin dingen te vergeten, erg lastig )
ben nu 3 wkn en 6 dgn, mijn symptomen zijn: - Ongi-achtige krampjes in onderbuik - Erg moe in de middag en avond (zeer vroeg naar bed) maar 's ochtends ook vroeg echt wakker - Zere (.)(.) - Afscheiding - Droge ogen - Jeuk Dat was het wel!
4 weken zwanger: - pijnlijke tepels - moe (maar soms ook juist weer meer energie?!?) - zeer zware benen, soms lijken het wel zwabbers - bij inspanning vlagen van misselijkheid (elk moment van de dag) - buikpijn (vol gevoel, soms drukkend in de onderbuik) - onrustige huid - zwangere uitstraling! Mijn vriend zag al een dag voor de NOD (dus ook voor de test) dat ik zwanger was, een bepaalde blik in mijn ogen. Was dan ook geen verrassing meer dat ik melde dat de test positief was.. Hij zag het gewoon.. gek he?
He mensen, Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar ik heb last van: 1: Hooftpijn. 2: S'avonds misselijk 3: Slapeloosheid wel heel moe (ik denk omdat ik nog geen zekerheid heb.) 4: Heel warm hooft en koude handen... verder weet ik zo niks meer... Groetjes rebecca
Heb vanmorgen positief getest en ik heb last van: * pijnlijke borsten (niet de gehele dag maar met vlagen) * hongerig gevoel * opgezwollen ogen * pijnlijke gewrichten * moe! * afscheiding
Mijn symptomen waren (achteraf gezien........) vaak trek in lekkers. grotere borsten. Metaalsmaak in mijn mond. bloedneus. kwam er door onregelmatige cyclus pas na 1,5 maand achter zwanger te zijn!
Hoi hoi! Nou, na een aantal weken te roepen: Ik heb helemaal nergens last van! Nu dan toch echt de zwangerschapkwaaltjes: * moe, moe, moe, moe.... * misselijk, de hele dag door * ontzettende droge mond en lippen * veel afscheiding * Krampjes en steekjes in de buik Liefs Chris
Hallo allemaal! Heb vanochtend een test gedaan, en hij was positief! Had al wel symptomen waardoor ik dacht dat het weleens raak kon zijn: Misselijk al een week voor nod Honger als een paard ondanks de misselijkheid Geen gevoelige boobs, terwijl ik dat normaal altijd heb voor de nod Pijn in de onderrug en kramp in de onderbuik Heel verward, ik vergeet alles...... Groetjes!