Een week voor mijn nod menstruatie pijn(dacht gelijk ik word weer ongi) Daarna steekjes in mijn lies en onder in mijn buik Naar mijn nod dag misselijk en boops die groter zijn geworden. Nu nog misselijk en moe moe moe. Groetjes jeslin
Plassen plassen en nog eens plassen dachten dus ook aan blaasonsteking. Maar was me wondertje nummer 3
Ik vermoed dat ik 3-4 weken zwanger ben, overmorgen volgt de bloedtest. Het was volledig ongepland maar ik ben er wel erg blij mee Deze zijn mijn symptomen: - onscherp/troebel zicht - kleine onderbuikkrampjes - opgeblazen buik na eten - gespannen borsten - darmen gaan borrelen + beetje constipatie - dubbele hartkloppingen - zeer humeurig: emotioneel / kwaad / gelukkig : momenten wisselen elkaar af - niet aangeraakt willen worden - vermoeid - honger (maag borrelt) maar geen trek - veel dorst - troebele urine Veel symptomen maar ze zijn al bij al goed te dragen
Dag dames, ik heb al 2 dagen achter elkaar positief getest (voor NOD), dus hier zijn mijn symptomen: - pijnlijke borsten aan de buitenkant, als ik erop duw - 's avonds om 10u kapot, normaal ben ik echt een avondmens - elke ochtend héél vroeg wakkeer (raar, is helemaal nieuw voor mij ;.)) - ijzersmaak in mond - 's avonds opgezette buik - droge ogen - af en toe steekjes in de onderbuik Veel succes aan iedereen!
idem hier, ik word ook heel vroeg wakker 's morgens, ik ben dan niet moe maar echt wakker. het heeft er blijkbaar ook mee te maken. succes!
Ook ik mag mijn symptomen opschrijven JOEHOE! Voor Nod: Spierpijn gevoel in mijn buik. Krampjes die in de verste evrte niet leken op een naderende ongi. Pijn aan de zijkanten van mijn borsten en zere oksels. Na Nod: Slecht slapen. vroeg wakker. Met vlagen misselijk. Opgezette buik en rommelende darmen. Zere ogen, ze zijn erg droog.
Eigenlijk alleen veel pijn in mijn borsten. En inmiddels voelt het alsof ze gekneusd zijn. En vergeetachtig, ik haal steeds namen door elkaar.
Jaaa eindelijk mag ik ook mijn syptomen hierbij zetten. Voor NOD; - echte ongikrampen - 2 dagen 's morgens diarree Na Nod; - nog steeds ongi-krampen - pijn in de onderrug - ontzettend opgeblazen gevoel rond de maag - blauwe aders op borsten Dit was het wel zo'n beetje kus suiske
Jaaa, na vele malen hier gelezen te hebben mag ik er nu dan toch ook zelf wat neerzetten hihi - geen jeukende tepels zoals normaal na m'n ei. - 4 dagen na ei een veeg bloed verloren. - sinds mn eitje regelmatig krampen. - en hier en daar wat weeig/misselijk gevoel. - zere (.)(.), net alsof iemand constant op een blauwe plek aan het duwen is. Dat waren ze wel eigenlijk hihi
Eindelijk mag ik ook meedoen! -pijnlijke borsten (anders dan anders; niet opgepompt maar wel beurs, vooral aan de zijkanten) -paarse adertjes over mijn borsten -3 dagen voor nod licht bloedverlies en daarna ook nog af en toe een druppel -op nod en de dag daarna een heel zwaar gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden, maar toch net anders -ik voel me veel rustiger dan anders
Vreselijke dorst, droge handen en vreselijk moe. Misselijkheid kwam pas met 6 weken (en is nog niet weg)
vanaf de 1e week zere 'zware' borsten en constant stijve pijnlijke tepels. Ook krampjes zoals wanneer de ongesteld wordt / bent. Ehh..ff denken..O ja, ineens veel acne. Dat was het denk ik wel.
de dag dat ik ongi moest worden werd ik wakker met een blaasinfectie.. ik de huisarts gebeld, kon diezelfde dag nog langskomen.. urine getest en ja hoor blaasinfectie.. receptje gekregen en pillen opgehaald.. niks gezegt over mn zwangerschap.. nou ik 5 dagen de pillen geslikt.. flink misslijk, duizelig enz.. maar dat waren ook mogelijke bijwerkingen van de medicijnen.. overgens nog steeds niet ongi toen.. de kuur afgemaakt en toen toch maar is een test gedaan.. mn borsten waren ookal flink gespannen en pijnlijk.. nou en zo bleek ik zwanger te zijn..
Mijn symptomen: Voor NOD: - migraine (had ik al een tijdje niet meer gehad) - 'menstruatie' krampen - vreselijk sacherijnig - grauw zien Na NOD: - af en toe 'menstruatie'achtige krampen (vooral na toiletbezoek) - pijnlijke en gevoelige borsten, vooral aan de zijnkant (ben niet zo rijk bedeeld dus voel me nu steeds meer Pamela) - mijn haar wil voor geen meter - steeds misselijker, vooral aan het eind van de middag tot slapen gaan - heeeeeeel onzeker over alles - moe, wil steeds slapen of het rustig om me heen - vreselijk droge huid, vooral mijn handen en benen - trek in zout en vet eten, maar choco-tik is verdwenen - snel opgeblazen gevoel na eten - humeurschommelingen - slecht slapen en zeer levendige dromen of nachtmerries Pffff wat een lijst... Verder ben ik wel heel blij hoor...
Licht bloedverlies vanaf de 20e dag tot de 24e dag. Zachte en beurse (.)(.) Moe en bleekjes Verder eigenlijk niets!
bij mijn eerste zwangerschap, had ik het geluk dat ik kwa lichamelijke symptomen nergens last van had.. pas na 20 weken kreeg ik alleen heel erg last van jeuk en vooral op mijn armen en benen..en in de laatse week had ik heel er maagzuur. at zo een maxipak rennie's in een week weg. vermoet dat ik nu weer zwanger ben en heb nu erg last van krampen in mijn onderbuik, soms steken in mijn bortsen, ben wat vermoeid, mijn urine is erg geurig en troebel en heb witte melk achtige afscheiding.. over twee dagen testen. liefs dionne
Jaja eindelijk kan ik hier ook schrijven. Voor mijn nod: Droge en Jeukende ogen, en verder helemaal niets en anders alerlei klachten vanaf de ei sprong. En een echt oer gevoel! vanaf mijn nod: meer zware borsten en wat pijnlijker, moe, slechter naar de wc maar wel veel plassen. En verder zien we het wel tegemoed Groetjes Jessie33
Jaaaa ik mag ook Voor NOD: ik voelde me heel erg goed, heel veel energie. Normaal moe, sjaggie. NU: Alleen maar zin in gezonde dingen misselijk na het ontbijt ik straal helemaal zegt mijn vriend, heb normaal veel last van pukketltjes nu een hele gave huid (hoop dat dat zo blijft!)
He meiden, mag ook mijn symptomen neerzetten. moe moeilijk naar de toilet 1 dikke blauwe ader op mijn borst. pijnlijke borsten. last van mijn tepels na mijn ei was normaal bij mij, maar nu voelde ze ook beurs en stevig. steekjes in mijn buik veel dorst droge huid vergeetachtig emotioneel en snel prikkelbaar klein beetje misselijk tot nu toe
Pffffft, t is een flinke lijst waardoor ik toch langzaam begon te denken... "zou het dan toch weer zo zijn?" En.....JA DUS! - opgezwollen tepels - donker randje om tepels - vollere borsten - zachte borsten - stevigere borsten - blauwe aders op borsten - last van de zijkant van de borsten - hol gevoel in je maag,gevoel iets te moeten eten - of juist geen trek - vermoeidheid - dorst - krampen / trekkerig gevoel in mijn buik - pukkeltjes in gezicht - lage rugpijn - over tijd (lastig in te schatten na mk, dat wel) - troebele urine - vaak naar het toilet om te plassen - veel meer witverlies - sterk ruikende urine - beetje obstipatie Verder heb ik dus een aambei (wist niet eens wat het was), slaap ik weer heel licht, met veel dromen en altijd wel een keer wakker 's nachts. Ook droge ogen en last van lenzen. En ik voel me lekker rustig - op het trage af zelfs.