Voor mijn NOD dacht ik echt dat ik ongesteld zou worden. Na mijn NOD volgden een raar gevoel in mijn buik, afgewisseld met buikpijn. Moeilijkere stoelgang en zere borsten.
Ik mag hier ook bij (whaaahhhhh, blij blij) Voor NOD: - moe - iets gevoeligere borsten - ongigevoel, maar anders - vergeetachtig - iets gevoeligere liezen - 's avonds beetje misselijk in bed - rammelende maag, weinig eetlust - Het waren allemaal vage dingen, kon niet echt zeggen: "Dat is het!" Na NOD: - veel plassen - en vooral BLIJ!
hoi hoi, eindelijk mag ik ook! Voor NOD ; Moe, sjagerijnig en emotioneel. Na NOD; Veel plassen, trek in vanalles en misselijk bij een lege maag <normaal niet> en heb het vreselijk koud!
Mijn symptomen zijn dat ik geen sympomen heb! Ik voelde gewoon geen ongesteldheid opkomen.. Het enige wat ik had is dat ik gelijk onder de puistjes zit en dat had ik bij de eerste ook!
Yes, yes, ik mag me hier weer melden na mijn miskraam van februari! Hier mijn symptomen (een week voor nod): - met vlagen misselijk - snel aangebrand volgens mijn vriendje - krampjes in mijn buik - ineens zin krijgen in een ander soort voeding - op de dag van de innestelling een megakramp in mijn buik, die 10 minuten aanhield - wit slijmverlies na eisprong - last van mijn rug (wat ik normaal nooit heb) - mijn plas die anders rook en soms heel licht van kleur was - twee grote blauwe aders over mijn borsten Inmiddels twee positieve testen verder mag ik het echt weer geloven! Groetjes Marie
Bij mijn eerste zwangerschap had ik last van mijn maag en waren mijn zintuigen sterk (ruiken en proeven) Bij mijn tweede zwangerschap (nu dus) heb ik last van veel meer kwalen! Vanaf eisprong aanhoudende buik en rug pijn Veel zin in eten Labiel Onrustige darmen Jeukerige huid Met vlagen pijnlijke borsten Pijnlijke tepels Vermoeidheid Steken in lies en soms achter schaambot Had echt het gevoel dat ongesteld moest worden, dus was nogal verrast toen ik ineens zwanger bleek! Hoera!
hoi allemaal Mijn symptonen waren -steken in de borsten -misselijk vooral overdag en werd misselijk van bepaalde geuren -puisten op mijn gezicht -heel emotioneel (kon voor het minste huilen) -1dag een beetje bloed (innesteling) -sterkere zintuigen (ruiken en proeven) symptonen na NOD - heel moe ( kon overdag in slaap vallen) - vaak plassen - borsten werden dikker en tepels werden groter
ik moet zeggen dat ik minder last voor mijn nod. (dus voor dat ik het wist) veel plassen chaggie puistjes. Na 6 weken begon de elende: Misselijk maagzuur hoofdpijn puisten veel plassen buikpijn moe. haha nou ja ik kan in iig niet zeggen dat ik me niet zwanger voel
Nou mijn eerste symptonen zijn... - veel plassen - slecht kunnen poepen - al 2 weken het gevoel van zwanger zijn - iedere keer als ik ga liggen heb ik steken in mn lies (schijnt bandenpijn te zijn) - veel veel moe - midden in de nacht wakker worden met honger Dat was het eignlijk wel... voel me schuldig dat ik niet misselijk ben. Ik dacht dat dat moest bij een zwangerschap... Als er nog dingen bij komen laat ik het wel weten. Groetjes
Ik ben zooo blij dat ik dit allemaal lees! Ik schuif al me kwaaltjes af als iets wat iedereen kan hebben.. Maar voor ik het wist had ik echt heeeel erg krampen en dacht in ongesteld te worden! Ik had een soort van Diaree, wat er haast niet uit kwam! Maar vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen en ditmaal was ik al op dag 36, dus ik maar effe een testje gedaan... 2 STREPEN ! ZWANGER! :-O Maar nu heb ik elke keer buikkrampen, soort van ongie krampen en ik heb pijn in mijn tepels... Ben echt al wat sneller moe... En heb alsmaar honger! Dus het hoort er gelukkig allemaal bij... Ben in staat om meer testen te doen, maar het heeft toch geen zin denk ik Nou hopen dat alles goed blijft gaan, 19 juni 1e echo Dan weet ik zeker hoever ik ben! -x-
Hoi Lellebel, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb precies dezelfde symptomen als jij hebt. Ik schrok toen ik las dat je diarree gevoel had maar dat het er niet uitkomt. Heb ik net precies hetzelfde gehad. Ik had ontzettend buikpijn net alsof ik diarree ben. Ging net naar de wc kwam er maar heel weinig uit. (sorry voor details). Weet dus ook niet of ik zwanger ben. Heb endo en 23 feb te horen gekregen dat ik binnen 4 weken ongi moest worden. Nu meer dan 4,5 week en nog niks. Heb dus ook net als jij een beetje ongi krampjes de hele dag en de volgende dag is het over. Heel raar joh. De hele maand heb ik dit. Gister test gedaan maar was negatief. Gyn zegt dat ik moet wachten en dat ik misschien zwanger ben. Ik moet van haar volgende week weer testen. Moest het even kwijt omdat ik best schrok van onze overeenkomsten. Had nooit eerder gelezen dat iemand diarree gevoel had maar dat er niks uit kwam. Hoop voor je op een leuke zwanger schap. Geniet er lekker van. Liefs Melis
He meiden, veel meegelezen maar nu dan eindelijk zelf mijn symptomen. Voor nod: buikkrampjes was ervan overtuigt dat ik ongi ging worden, hoofdpijn, duizelig witte afscheiding sneller moe veel trek in eten stemmingswisselingen. Dat was het voor nu. Liefs bd
Hier ook mijn bijdrage: dagen voor NOD en eerste dagen overtijd: buikpijn als ongi krampen moe zware en pijnlijke borsten blauwe aders op borsten witte afscheiding verstrooid (handdoeken aan de kapstok hangen en vanalles vergeten) heel veel honger vroeg wakker worden Nu, naast bovenstaande: weeig gevoel in maag, licht misselijk onrustig slapen veel lucht in darmen Groetjes Amma
nou komt ie dan na dat ik dit onderwerp uit mijn hoofd had geleerd hahha voor nod 1 keer heeel erg duizelig echt heel erg gevoelige onderrug en liezen beetje het gevoel dat je kan hebben na een avond flink zuipen(geen hoofdpijn) heeeeeeel erg moe.. nu beetje het gevoel dat je kan hebben na een avond flink zuipen(geen hoofdpijn) heeeeeeel erg moe heel vroeg wakker eigenlijk voel ik niks alleen dat vreselijke moe zijn is een teken voor mij maar de rest is heel vaag hoor en mijn borsten nou niks gevoeld hoor gelukkig want ze zijn nu al enorm van zichzelf... ik ben kei gelukkig en wou best heeel even kotsmisselijk zijn want zelfs de koffie smaakt mij nog prima liefs wiesje
Nou had net zoals bij Eliza helemaal geen symptonen.. Was al 2 weken overtijd en toen kwam ik er pas achter. Mijn cyclus was nog niet helemaal op orde vandaar dat ik niet eerder teste.. Maar wilde mijn haar verven vandaar dat ik wilde weten of ik niet zwanger was.. En ja hoor dus wel.. nu begin ik wat last van mijn borsten te krijgen maar ik zit dan ook al in de 9e week. Groetjes Kalush
Ik weet het pas sinds ongeveer 2 weken. Mijn symptomen zijn: Krampjes in de buik, Heel soms misselijk, Ik als chocolade freak vind chocolade ineens niet zo bijzonder meer en kan het zelfs laten staan Gevoelige borsten, Maar ook onwijs lekkere zachte borsten moe moe moe
nou ik mag hier nu ook mee schrijven dacht elke ronde dat wordt een hele lijst van mij maar nu het zover is kan ik gelukkig niks schrijven heb helemaal nergens last van. gr patricia