Mijn eerste symptomen waren gevoelige tanden veel speeksel geen afscheiding maar wel nat gevoel geen zin in chocolade meer plassen duidelijk zichtbare aders op borsten en pijnlijke borsten na NOD vlagen van misselijkheid constante hoofdpijn voila dat zijn ze denk ik
oeps vergeten ten tijde van de innesteling had ik 2 dagen ongipijn in de rug Die had i ook vanaf een week voor NOD en nu nog af en toe steken in de onderbuik en trekkerig gevoel ter hoogte van de baarmoeder Voila
bij mij tweede zwangerschap wist ik wat k ongeveer kon verwachten. mijn herkeningspunten waren+ erg erg gevoelige borsten,heel emotioneel moest als iemand huilde op tv al meehuilen,en erg humeurig ,ongeduldig iets wat ik normaal nooit heb
Nou ik mag dan ook! - Moe, maar... of het echt met zwanger zijn te maken had! - Mijn mannetje viel mijn wisselvallig humeur op... alleen ik ontkende het stellig - 1 dag erge darmkrampen gehad (was vermoedelijke innesteldag) - Verder lekker afwisselende ontlasting... - De laatste dagen vaker naar de wc, ook in de nacht terwijl ik dan nooit hoef (is eignelijk wat vanaf de laatste dagen) - En opvallend is de pijn in mijn borsten en dan vooral linkerborst, ook wel rechts maar meer links.. - En dan nog de subtiele steekjes ver onderin mijn buik, dan links dan weer rechts dan weer midden! - En ik moet veel boertjes laten (maar is dat wel een kwaal?) Nou een heel lijstje ... !
hoi meiden ik heb een vraagje hebben jullie ook last van veel eten en lekkker eten. ik kan alleen maar chocola eten en croissants met ham en kaas ete. daar kom ik echt mijn bed voor uit. hihihihi groetjes honey
* 1 week voor nod zeer gevoelige tepels * een klein beetje rugpijn *last van opsipatie (moeilijk poepen) na nod *pijnlijke tepels *pijnlijke borsten *rugpijn is erger geworden *nog steeds last van moeilijk poepen *ik lust geen zoetigheid meer en heel veel dingen die ik eet of drink ga ik van over me nek want ik proef het als een heel zoet iets wat eigenlijk niet is.en ice thee lust ik ook niet meer want het smaakt naar benzine als ik het drink wat ook niet is. *met vlaage misselijk
oeps vergeten er bij te zetten na nod *steekjes onderin mijn buik links dan weer rechts dan weer in het midden en zelfs steekjes in mijn vagina.
oeps vergeten er bij te zetten na nod *steekjes onderin mijn buik links dan weer rechts dan weer in het midden en zelfs steekjes in mijn vagina.
Mijn klachten: Voor NOD: - Gevoelige borsten - steken in mijn baarmoeder Na NOD: - humeurig - gevoelige borsten - jeukende borsten (een crime!) - "zwakkere rug" - "rauwe" vagina - heel soms vlagen van misselijkheid - Alles smaakt anders, ik vind alles flauw! - koffie vind ik niet meer zo lekker, ik ga nu voor de thee! - een overgevoelige neus! Ik ruik alles en raak met mijn neus niet aan luchtjes gewend! Dit was het wel zo`n beetje.. Nou ja, genoeg vond ik zo!
Eindelijk na een jaar te hebben moeten wachten mijn symptomen... Voor NOD: Pijnlijke kramp onder in de buik waarschijnlijk innesteling Na NOD: Overtijd zijn Sávonds sneller moe Hoofdpijn Last van obstipatie Steken in de onderbuik Last van stemmingswisselingen ( dan weer heel prikkelbaar en dan weer super lief ) Pijnlijke borsten Slecht in kunnen slapen en Sóchtends weer vroeg wakker zijn Groetjes Dolfijn81
Ik heb ook last van moeheid, en een raar gevoel in mijn maag... honger gevoel maar toch geen trek in eten. Ik heb ook ongipijn in mijn buik en heel erg gassig Als het goed is ben ik 24 februari 2008 uitgerekend. Maar dat weet ik pas a.s. maandag.
Jeukende borsten, hoe klein ze ook zijn , 'rare' tepels , veel plassen, rommelende darmen en kleine krampen in mijn onderbuik... Als ik opsta voel ik me prima, maar zodra ik een cracker of een kopje koffie op heb, word ik een beetje misselijk. Maar als dat het is (afkloppen)
Eindelijk na lang hier gelezen te hebben, mag ik nu ook posten. Voor Nod: - Iets misselijk - Sneller moe Na Nod: - Iets misselijk (valt gelukkig nog reuze mee) - Lichte krampen onder in mijn buik - Sneller moe (en 's ochtends vroeger wakker) - Veel plassen Dat was het wel. Liefs Hummel.
Ik mag ook, ik mag ook : Voor NOD: - vlagen van misselijkheid - snel geïrriteerd - lichte zeurende krampen in onderbuik - witte druppels uit tepels - veel plassen (en vaak) Na NOD: - vlagen van misselijkheid - snel geïrriteerd - lichte zeurende krampen in onderbuik - veel plassen (en vaak) - erg moe (vroeg naar bed, en ook vroeg weer wakker) - iets wat op blauwe aders op mijn borsten lijkt - het gevoel dat er iets uit mijn vagina stroomt
Hallo, wat mij opviel was dat ik de 1e week na de bevruchting 1,5 kilo ben afgevallen zonder dat ik aan de lijn deed. Dat deed mij vermoeden dat er iets gaande was in mijn lichaam. groetjes Manuela
En nu mijn 'symptomen'... 1 week na eisprong waren dit de dingen die mij deden vermoeden dat het raak was: - heel veel steekjes in mijn onderbuik - enorm drukkend gevoel onder schaambeen (gelijkaardig aan ongi pijn) met verschil dat ik aan de rand (ter hoogte van mijn liezen) het gevoel had van 2 gekneusde plekjes. - lichtjes misselijk na het eten - pijnlijke borsten (maar ook niet zo anders dan andere maanden) rond NOD - paar dagen pijn gehad in mijn onderrug (waar ik normaal nooit last heb behalve na zware fysieke inspanning) - lastig om mij nog goed te leggen in bed... normaal slaap ik op mijn buik, maar dat lukt niet meer en op de zijkant liggen was ook niet zo aangenaam - borsten beginnen echt te spannen, tepels staan heel hard. Alleen al iets dat er aan komt is best pijnlijk (vb. pyama) Groetjes Twins
Hier mijn zwangerschapsymptomen: Veel last van hoofdpijn Pijnscheutjes in de baarmoeder Een hele zwakke rug Mijn borsten staan op knappen en tepels erg gevoelig Last van moeheid Soms een beetje in de war Dat was het wel volgens mij. Groetjes pinklady