Mijn eerste symptomen: heel veel zin in lekker eten pijnlijke borsten menstruatiekramp (af en aan) steekjes in m'n buik,links en rechts beetje geconstipeerd beetje pijn in m'n rug&nek Moe
vanaf 1,5 week voor NOD zeurend gevoel in onderrug en buik baarmoeder gevoelig tijdens vrijen baarmoeder gevoelig even na vrijen branderige en snel vermoeide ogen opgeblazen gevoel gevoel van het zuur hebben na alle eten en drinken veel plassen 4 dagen voor NOD (positief getest) heel erg wee gevoel van net niet misselijk en moet daardoor gapen oprispen heel erg winderig opgezette buik droge handen tinteling in borsten gevoelige tepels lijn onder navel naar schaambeen nog meer plassen lichte urine geen afscheiding maar wel t gevoel hebben dat t er is. Ik ben dus net geen 4 weken zwanger [/color]
Jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk mag ik hier ook schrijven nadat ik alle maanden wel 100 keer dit topic heb doorgeploegd van voor naar achter en weer terug! Ja zo'n doos was ik Voor NOD: - Hoofdpijn op dag van innesteling - Misselijk op dag innesteling - Heel erg moe - Aangekomen op heupen (echt waar) - Blauwe aderen (maar had ik vorige keer ook) - Veel honger - Vanaf 5.30 wakker liggen - Al 6 dagen voor NOD begonnen de krampjes en steekjes. Dan weer links dan weer rechts of midden. Ik voel ze nu nog steeds. - Juist geen gevoelige (*)(*), terwijl ik dat normaal voor ongi wel heb! - Diarree (ik had sinds dat ik 3 maanden geleden gestopt was met roken nooit meer diarree) - Witte afscheiding Op NOD: - Hele zware hoofdpijn hele dag - 5.15 wakker en savonds kapot - Alle bovenstaande symptomen - mUitblijven ongi Na NOD: - Vanaf smiddags last van maagzuur - Geen afscheiding - Moe moe en nog eens moe, maar van de andere kant ook heel hyper alsof je de hele wereld aan kunt Mijn mannetje zei van de week van je bent zwanger. Ik begon ineens over wat er allemaal nog in huis moest gebeuren. Maar zoals ik al heel vaak de symptomenlijst heb doorgelezen blijkt nu ook weer dat wat bij de een positief is bij de ander negatief kan zijn. En alleen het uitblijven van de ongi maakte me elke dag weer wat zekerder!
Ik mag me hier ook weer melden, na de miskraam van 19 maart ben ik weer zwanger! Hier de symptomen. Vanaf de eisprong: *Buikkrampen *Gevoelige tepels 3 dagen voor NOD: *Buikkrmapen *Gevoelige tepels *Gespannen borsten *Steekjes in buik en lies *Moe *Misselijkheid Hopen dat het deze x goed blijft gaan.
Mijn symptomen zijn : Moe-moe-moe Mijn (.)(.) voelen vol en warm aan en bij een zuchtje wind of tocht, doen mijn tepels pijn. Heb wat last van obstipatie, had gisteren zelf beetje bloed bij ontlasting. Vorige zwangerschap idem, ook aambeien (sorry voor t praatje) Verder witte afscheiding Wisselende stemmingen Kleine steekjes rond mijn bekken/buik bij bewegingen Soms een oprisping En guess what : Ik heb het er met plezier voor over om de 40 weken glansrijk te halen ! fruitdruifje
eindelijk na een jaar mag ik weer laten weten dat ik zwanger ben over 2 weken heb ik de echo mijn zwangerschapsverschijnselen zijn : moe afschijding zeurderige rug misselijk geen trek in mn eten snel boos en een paar maanden geen menstruatie gehad
Mijn zwangerschapssymptomen: Voor Nod tot 6 weken zw.schap * andere smaak en vieze smaak in mijn mond * minder eetlust * rommelende darmen hele dag door * pijnlijke borsten met gevoelige tepels Na 6 weken * moe-moe-moe * weeig gevoel na eten * misselijkheid bij honger krijgen * 's ochtends vlagen van misselijkheid
Mijn symptomen: Op NOD en de reden van testen (vóór NOD echt geen andere kwaaltjes dan anders): Heel licht misselijk Hoofdpijn Hoge temperatuur die al had moeten zakken (ik was eng regelmatig) (Daarom?) het gevoel dat het deze keer wel raak was. Een paar dagen later: Absoluut geen zin om me met andere dingen dan 'zwangerzijn' bezig te houden... Steekjes in mijn lies. Twee keer per nacht (telkens op dezelfde tijden) wakker worden . Gevoelige tepels. En een week later daaraan toegevoegd (ik zit nu in de zevende week): Vlagen van lichte misselijkheid. Slaperig, moe. Verveeld, weinig energie. Verder eet ik nog alles, lust ik nog alles en hoef ik (nog) niet te huilen om alles. Ik zou heel graag willen schrijven dat het al aan mijn buikje is te zien. Helaas zijn het echt de chips die ik teveel heb gegeten en de sportkaart die ik te weinig heb gebruikt...
Nou, komt ie ik merkte dat ik voor NOD last had van: Krampjes, anders dan ongi Last van mn borsten maar later dan normaal, nu pas 3 dgn voor NOD Vollere borsten Winderigheid en boeren Maagzuur Verder niet echt eigenlijk! Kan t nog niet geloven, hahaha ben zwanger, YES!
Sinds vandaag is er nog eentje bijgekomen: Ik ruik alles! Mijn reukzintuig werkt 10 x beter denk ik. Ik ruik de vissekom op 100 meter afstand en meer van dat soort dingen!
ik kan hier eindelijk ook mijn symptomen zetten! voor de NOD: - steken in mijn buik/baarmoeder - soms gevoel dat m'n er door gingen komen maar nooit erg lang en het was tog nog een andere gevoel... - véél plassen - héél gevoelige borsten na NOD: - regels die wegbleven - nog steeds gevoelige borsten - nog steeds veel plassen - moe! - met momenten misselijk ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger
Ik ken deze lijst van voren naar achteren en andersom; nu mag ik! Voor NOD Vier dagen na eisprong: Weeig gevoel (speeksel in mond). Dit trok vier dagen voor NOD weg. Duizelig bij dingen doen, heb ik nog steeds. Maagzuur, niet sterk. Oprispingen, boeren . Dit is de hele tijd gebleven. Ik had dus al heel vroeg mijn symptomen (10/11 dagen voor NOD)! Verder was ik niet emotioneel, geen gevoelige borsten, moe etc. Wel wist ik eigenlijk al gelijk dat het raak was. Zei dat ook tegen mijn vriend. Die rare kwaaltjes en ik voelde me anders dan anders, veel rustiger. (Maar ja, wuifde dat zelf natuurlijk weg toen ik alle verhalen hier las hoe je lichaam je voor gek kan houden) 2 dagen voor NOD Ongesteldheidspijn. Begon in avond: trekkende eierstokken, borrelende buik, pijn in liezen, oprispingen. Pukkels (ik dacht dat ongi kwam) Een dag voor NOD Avond: ongesteldheidspijn, zelfde als hierboven. 's-Nachts wakker worden van rugpijn. Slecht slapen, buikpijn, veel dromen Ook zat mijn haar opeens beter ofzo Op NOD Ook 's-nachts enorm last van buik en rug. Maar eigenlijk wist ik toen al hoelaat het was omdat ik overdag nergens last van had. Een dag na NOD Test en licht blauwstreepje. Bij mij was het in een keer raak, van 1 keer "het" doen en net Mirena spiraal eruit. Ik ben enorme geluksvogel, want moet zeggen dat wij er nu nog echt niet voor wilde gaan. Nog negen maanden om te wennen... Heel veel jullie allemaal!
Joepie, ik mag er ook bij (nu 4 weken en 3 dagen zwanger) Op 10e dag na de IUI enorme krampen (lag er zelfs wakker van) Dagen daarna nog steeds kramp en pijnlijke borsten (zijkant) Minder pukkels in gezicht maar wel op bovenarmen Temperatuur bleef hoog Dag voor NOD ultra test van matcare gedaan, na 30 minuten licht streepje Op NOD 'gewoon' getest binnen 5 minuten licht streepje Vanaf NOD "zwaar"gevoel in mijn buik, soms steekjes Pijnlijke borsten Ik ruik alles veel beter Vaak plassen Bij vlagen misselijk Hoofdpijn Gezwollen enkels Brandend maagzuur Maar vooral helemaal in de gloria zijn! Cis36
mijn symptomen uitslag op rug en zij oprispingen donkere tepels zeurende buikpijn ongigevoel geen honger en een posi test liefs nony
Ik heb net mijn yoghurt weer ... Jeetje. Vier weken en 1 dag zwanger en ik moet al drie dagen elke ochtend overgeven! Dat belooft...
Mijn vroege symptomen: * 1 week voor NOD: geen ongikrampjes * 1 dag voor NOD: heel erg moe, lusteloos * NOD: positieve test * Na NOD: vermoeid en steekjes in onderbuik That's it! (tot nu toe )
Het is nog wel pril maar ik mag er ook bij! Joepie! Voor NOD viel mij op dat ik geen afscheiding heb en een beetje een beurs gevoel aan de zijkant van mn borsten. Tevens wat steken in je lies en wat buikkrampen maar dat heb ik eigenlijk altijd wel.. Vandaag is het mijn NOD en heb ik datzelfde nog. Een beetje een zwaar gevoel in mn buik en een hol beetje misselijk gevoel in mn maag... We zullen zien wat er nog bij gaat komen!