Na 2 jaar mag ik er ook bij. Voor NOD: Zere borsten (ook met ongi, voelde niet anders) Zere buik (ook met ongi, voelde niet anders) Geen bruine afscheiding wat ik normaal wel heb. Geen andere afscheiding. Nu vandaag nod: zere buik af en toe, gekke krampen. (denk soms echt dat ik ongi kan worden) Dikke witte puntjes op tepels, zeker anders dan de normale puntjes. Aders zijn beter te zien (al heb ik dit ook soms als ik ongsteld moet worden. Mijn borsten zwakte af, buikpijn werd erger, dus dacht dat ik ongesteld ging worden, testje was ook om mezelf te bewijzen dat ik niet zwanger kon zijn.... eeeeh mooi wel!
Ik mag er ook bij. voor NOD: - geen bruine spotting (anders al 2 of 3 dagen voor de ongi) - al 3 dagen last van brandend maagzuur - af en toe krampjes en steekjes in mijn onderbuik, maar anders als ongikrampjes. - hoge temp Op NOD: - hoge temp - positieve cleurblue test! - af en toe wat krampjes
YOOHOO! ik weet nu 1 dag dat ik zwanger ben, mijn symptomen zijn : -gevoelige (.)(.) -moe -misselijk bij vlagen -meer afscheiding -soms duizelig -nare smaak in de mond -vaker plassen -overtijd groetjes!
Mijn symptomen; rond NOD; -duizelig -ongi-krampen ongeveer 1,5 week maar uitblijven ongi -hoog blijvende temperatuur -gevoelige (.)(.) wel minder dan bij ongi -veel plassen en weinig Nu; -ontzettende bandenpijn waarbij ik tegelijk misselijk wordt -minder eetlust -gevoelige (.)(.) -veeeeel plassen en weinig -zwaar gevoel in buik/baarmoeder
Het begon bij mij met: - vermoeidheid en duizeligheid, bij opstaan werd het zwart voor mijn ogen. - erg humeurig, kon bij elk klein dingetje enorm uitvallen. - meer trek, maar sneller vol, - weeïg gevoel in onderbuik, - pijnlijke borsten - erge obstipatie - veel plassen en blaasontsteking
Yes! ik mag er ook bij! weet sinds vandaag dat ik zwanger ben! Mijn symptomen: * Al zeker 2 weken licht zeurderige pijn in mijn onderbuik * Al zeker 2 weken het veel warmer hebben dan normaal * Af en toe slapeloosheid (vooral in het begin lag ik echt klaarwakker) * Behoorlijk moe zijn * Sinds een week pijnlijke borsten * Sommige dingen smaken ineens wat anders, zoals mijn tandpasta
Mijn symptomen zijn: - Gevoelige (.)(.) - krampen alsof je elk moment moet worden. - Konstant plassen (korte plasjes) - Gloeiende wangen - Moe Liefs Dessje
ik mag ook iets neerzetten 30 juli .....Positieve test Symptonen: _pijnelijke (.)(.) _veel plassen .....ook een blaasontsteking _ongigevoel .......af en aan niet constant _ijzersmaak in mn mond _opgeblazen gevoel . _rommelende darmen en vanaf gisteren met vlagen misselijk liefs kaley
ik wist niet dat ik zwanger was maar had deze symptonen steken op de borst jeukende tepels erg moe als ik uit bed ging wou ik het liefst er weer in erg humeurig warm bruiverlies 8weken om de dag ik kwam er pas achter toen ik al 8 weken zwnger was
Ik voeg daar nu even lelijke donkerpaarse tepels en op 1 tepel een hele lelijke op de huid liggende blauwe ader....
Hoera ik mag ook Symptomen voor/tot NOD: * zeurend gevoel onderin buik (vooral links) vanaf de eisprong * moe * vaak plassen * allemaal minipukkeltjes uit het niets (normaal dus geen last van) * Bij vlagen misselijk. (zo'n weeig gevoel in je keel) * mooie stabiele tempstijging vanaf eisprong * af en toe een ijzersmaak * belachelijk vroeg wakker steeds 1e test op 11 DPO! Goed he Nu op NOD (14 dpo) Cleurblue digitaal: --> ZWANGER! Symptomen na NOD: volgen nog
Dag allemaal, ik weet sinds 20 minuten dat ik zwanger ben. Mijn vriend en ik waren nog niet zo lang bezig, dit was ronde 4. We hebben ovulatietestjes gebruikt en dat was heel handig. Niet alleen om te zien wanneer je je eisprong hebt, maar ook om te weten wanneer je NOD is. Dat is namelijk 15 dagen na je positieve ovulatietest. Nadat ik gestopt was met de pil heb ik de volgende cyclussen gehad: 28-28-30-38 (en toen was het raak). Als ik geen testjes had gedaan dan zou ik nu gedacht hebben dfat ik al 2 weken overtijd was, terwijl het maar 2 dagen zijn. Tip tip tip..... te bestellen bij Sensitest symptomen: Voor NOD; *Warm hebben en zweetbuien *Op de dag van innesteling opeens lage rugpijn en ook opeens weer weg *Pijnlijke borsten als ik in bed lag op mijn zij, als ze beetje platgedrukt worden zeg maar Voelde gewoon anders en zachtjes over mijn tepels wrijven deed ook zeer. *Vaak moeten plassen. Net geweest zijn en dan weer gelijk het gevoel dat ik moest. *Puisten :x *Geen voorboden van ongesteld worden. Wel af en toe een vaag gevoel van ongesteld worden in mijn buik, maar geen rugpijn... Normaal altijd wel de dag ervoor. *De nacht voor NOD keelpijn... en snotverkouden... Het water liep uit mijn neus... De hele dag! Vreselijk tijdens werk :x Op NOD; *Misselijk 's morgens. Ik eet altijd yoghurt met muesli en nu had ik 2 happen op en...... BAH..... zomaar even. Een kwartier later heb ik het wel weer kunnen eten. *Uitblijven van menstruatie Na NOD; (de afgelopen 2 dagen dus ) *Vlagen van misselijkheid *vlagen van ongesteldheidsgevoel in mijn buik. *Warm aanvoelen. Nu; *Erg blij, maar ook verward... Ik wens jullie allemaal veel succes bij het zwanger worden. Liefs, Cindy Lauper
Al ben ik vroeg en is mijn NOD nog niet eens.. Wil ik toch alvast mijn eerste symptomen vermelden! Afgelopen donderdag, bijna een week voor NOD een druppeltje roze in mijn onderbroek (innesteling). Dit was ook de reden waarom ik ben gaan testen afgelopen nacht. Al een paar dagen midden in de nacht klaar wakker zijn. Opvliegers! Heel heet hebben ineens en ook meer transpireren. Vlagen van misselijkheid. Specifieke trek in eten. Eerst als ik honger had, maakte het me niet uit wat ik ging eten. Nu als ik honger heb, weet ik specifiek te noemen wat ik dan wil eten. Lastig hoor! Heb lang niet alles in huis Krampjes onderin mijn buik! Veel en vaak plassen. Dunne ontlasting. En natuurlijk twee positieve testen en een glimlach die niet van mijn gezicht af te krijgen is!
Ik mag ook voor NOD -pijnlijke borsten na NOD - pijnlijke borsten - wat misselijk - moe, moe, moe - zeurende onderbuik
Joepie! Eindelijk mag ik na maanden meelezen hier ook komen schrijven! Dit was de eerste maand dat ik helemaal niets voelde! Mijn man en ik verwachtte ons dus op een negatief resultaat, maar na twee dagen overtijd, testte ik dus toch positief! Ik heb dus helemaal geen symptomen gehad, enkel wat gespannen borsten maar dat had ik altijd voor de NOD. Na NOD: - zeer gevoelige en grotere borsten - af en toe wat krampjes onderaan de buik - moe moe moe Veel succes!
Ik had de volgende symptomen: Voor NOD: - Menstruatiepijn - Zere borsten, maar anders als normaal, het voelt net als een grote blauwe plek. - Misselijkheid met vlagen. Na NOD: - Nog steeds menstruatiepijn - Nog steeds zere borsten. - Misselijkheid is weg. Tis nog heel pril dus we hopen dat alles goed gaat.