Met stip op 1 : moe, moe, lamlendig en nog es moe. Pijnlijke borsten Beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik Soms steken in onderbuik bij niezen
Mag nu ook hier even mijn kwaaltjes kwijt, net zwanger van de eerste. Voor NOD: kleine krampjes: leek wel darmen maar dan een week lang (niet pijnlijk maar wel opvallend). Borsten begonnen na een week ongeveer en werd steeds erger: steken/branden. Niet op mijn buik kunnen liggen in bed. Warm: opvlieger gevoel laatste dagen voor NOD. Laatste dagen voor NOD ook af en toe duizelig. Afscheiding : niet veel maar naar NOD toe beetje opaal/geel kleurig. Na NOD: wat sterkere ongi/darm krampen: hele nacht(na NOD) en dag erna: dacht dus dat ik toch nog ongi zou worden. Maar krampen waren een stuk minder heftig en vooral als ik van houding veranderde. Uitblijven bruin verlies. Borsten zijn nu ook weer lekker bezig
Hallo, Mijn symptomen: V.a. 1,5 week voor nod: - wat krampjes - wat hogere buikpijn, meer aan de zijkant - klein streepje bloed (helder) op de 18e dag (zou erg vroeg zijn voor een innestellingsbloeding, maar weet niet wat het anders zou kunnen zijn) - wat meer aanwezige hartslag - een soort onderbuikgevoel dat het wel goed zat. Verder net als normaal ongikrampen en afscheiding (eerst gelig en daarna wit, maar niet meer dan normaal) Groetjes Willow
De mijne: Voor NOD: vaker plassen NOD: 3 dagen bloeding (ik dacht: ongi) Na NOD: - elke iochtend om 4:30 wakker en dan niet meer kunnen slapen - vaker plassen - verder niks!
Ik mag er ook bij, joepie! Voor mijn NOD: -af en toe ongi achtige buikpijn -af en toe steken in mijn liezen - ontstoken tandvlees en gehemelte (is nu gelukkig over) - hogere temp. - snel emotioneel of geirriteerd (kon ineens heel erg boos worden om iets heel kleins) - vette huid (met name in mijn gezicht) - scherpe reuk - zere borsten, maar een aantal dagen voor mijn NOD ineens niet meer en na mijn NOD weer heel erg. - duizelig bij opstaan - Ik luste opeens geen thee meer! Dat was voor de symptoom waardoor ik toch wel aan zwangerschap begon te denken. Ik ben namelijk best wel een theeleut en ik wil absoluut geen thee meer! Na de NOD: -ongi-achtige pijn, soms best wel heftig, met name 's nachts wordt ik wel eens wakker van kramp en steken en weet ik even niet meer hoe ik moet liggen. - ik heb het iedere keer zo heet! Mijn vriend vind me net een oventje, terwijl ik normaal gesproken best wel een koukleum ben. - ik lust nog steeds geen thee, hihihi! -zere borsten, kan er amper op liggen in bed, terwijl ik normaal gesproken een buikslaper ben.
Ik mag hier nu ook m'n symptomen kwijt, veel eerder dan verwacht Voor NOD: - hele gevoelige borsten, heb ik normaal al last van maar nu veel erger, kan niet eens meer normaal de trap af. - kleine steekjes/krampjes in onderbuik en in de liezen. Na NOD: - op vreemde tijden ineens heel moe - borsten nog hetzelfde als voor NOD - nog steeds af en toe kleine steekjes/krampjes in onderbuik en liezen. Maar niets sterkere geur, misselijk of vaker moeten plassen, misschien komt dat nog, geen idee.... Is voor iedereen weer anders he... Liefs, Suzy
Na vier rondes mag ik ook mijn symptomen plaatsen: Ik had alleen last van m'n tepels. Niet erg, maar met momenten. Verder had ik het gevoel alsof m'n borsten gloeide. Verder heb ik helemaal nergens last van. Daarom is het allemaal zo onwerkelijk.
Dit topic heb ik de afgelopen weken flink in de gaten gehouden... En nu wil ik jullie helpen met wat eventuele symptomen zijn. Ik heb vanmorgen getest en ik ben ZWANGER! WOW! Voor NOD: Vanaf ovulatie steken onder in mijn buik, vooral links. Deze steken/krampen/soms pijn hielden steeds aan. Soms even weg, dan weer terug. Ik had ook het idee dat mijn tepels (het topje ervan ) iets groter werden en meer uit gingen steken. Een paar dagen voor de NOD voelde ik mijn blaas. Ik hoefde niet vaker te plassen, maar als ik geplast had, dan voelde mijn blaas alsof ik het heel lang had opgehouden. Stemmingswisselingen: heel hard moeten lachen, maar ook snel het gevoel: nu is de maat vol. Snel boos/zat/gehumeurd. Rond NOD: Echt ongipijn, maar dus geen bloed. Soms werd ik even zo misselijk dat ik dacht: nu komt het. Maar niks dus. Soms voelde ik iets 'lopen', maar dan was het gewoon wat afscheiding. Mijn borsten zijn gevoelig, maar gewoon alsof ik ongesteld moet worden, voelen niet anders. Het is nog heel pril: 4 weken. Sterkte allemaal en echt een positieve test gewenst!
Ik mag ook! Mijn eerste symptonen zijn: Voor NOD: - zeurende pijn / rommelig gevoel in mijn darmen - steken in onderbuik, aan de zijkant en boven het schaambot - duizelig - vergeetachtig - gevoelige tepels - veel plassen - blaasontsteking - humeurig NOD - zeurende pijn / rommelig gevoel in mijn darmen - steken in onderbuik, aan de zijkant en boven het schaambot - gevoelige tepels en harde borsten - veel plassen - humeurig - moe Na NOD - minder trek in eten - veel plassen - zeurende pijn in mijn darmen - humeurig - gespannen spieren in mijn buik - moe - POSITIEVE test Voor wat betreft de darmen. Ik heb een spastiche dikke darm en sinds mijn zwangerschap is deze overgevoelig. De hele dag door zeurende pijn.
Voor alle dames: Gebruik dit topic echt alleen om je symptomen op te schrijven als je positief hebt getest. Geef geen reacties op elkaar..daar is dit topic niet voor gemaakt. Alle andere berichten worden zonder overleg verwijderd. Kwebbel Moderator
ik heb eigenlijk vooral symptomen die ik ook heb als ik ongesteld moet worden, dus de positieve test kwam wel een beetje als een verrassing (wel een aangename! ). * Ik ben vooral moe moe moe met vlagen * krampen als van ongesteldheid * pijn onderrug * vlagen van misselijkheid * nogal veel honger * veel en goed ruiken
Ik mag hier nu ook mijn symptomen neerzetten: - pijnlijke (.) (.) Echt au - vlagen van misselijkheid - beetje moe Valt wel mee dus.
Ik mag ook! - al een week ongi buikpijn - last van afscheiding - chagarijnig - veel naar de wc - pijnlijke borsten En voor de rest spierpijn in mijn gezicht..zal wel komen van die grijns die er niet af wil
Voor NOD niets te merken. Na NOD licht misselijk, zere tepels (vooral rechts), borsten voelen beurs aan, veel plassen en sterk ruikende urine.
Voor NOD: Pijn in borsten Soort zenuwtrekjes in onderbuik Na NOD: Nog meer pijn in borsten Soms opeens moe Sommige dingen smaken opeens echt goor