Het is nog heel pril maar wel echt! Voor NOD: * zere tepels * af en toe zweem van misselijkheid Na NOD: * zie boven * Positieve test Liefs, Eowyne
JOEHOE! IK KAN HET NOG STEEDS NIET BEVATTEN, MAAR HET IS WAAR IK BEN ZWANGER. NA MAANDEN DEZE TOPIC GELEZEN TE HEBBEN, MAG IK OOK MIJN SYMPTOMEN OPSCHRIJVEN. ..DUS HIER GAAN WE: * VOOR NOD - LICHTE KRAMPEN NA OVULATIE - WITTE AFSCHEIDING ( beetje minder dan normaal) - LICHT DUIZELIG - BORSTEN WERDEN EEN BEETJE GEVOELIGER AAN DE ZIJKANT - EEN BEETJE DEPRI GEVOEL ( typisch bij mij voordat ik ongi werd) Eerste hint: veel winden laten Tweede hint: temp was nog aardig hoog 3 dagen voor NOD 3e hint: een positieve test ( 5x gestest voordat ik het geloofde) Het was heerlijk om deze topic te lezen. Ik hoop dat jullie wat aan mijn symptomen hebben. Heel veel succes. Groetjes!
ik mag ook! Voor NOD:steken aan zij kant buik! Haaruitval na douchen(had ik van zoontje ook)Bleef last houden van boobs,terwijl anders 2 dagen voor NOD pijn weggaat!Onzettend moe! Na NOD:moeheid.minder trek in eten,vlagen misselijk zijn en een positieve test!
Ik voelde eigenlijk hetzelfde als toen ik het moest worden. Zere borsten gauw moe Er slecht uitzien Wel een paar dagen voor nod steken in mijn lies. Maar daar denk je op dat moment niet bij na. Nou dit was het eigenlijk wel.
Mijn symptomen, ik heb gisteren positief getest. - Vanaf een dag na de ovulatie al een misselijk gevoel. - 3 dagen voor NOD pas zere borsten, terwijl dat normaal dan juist weer over is. - Misselijkheid werd steeds erger, nu gaat het goed zolang ik maar iedere 2 uur wat eet. - Na NOD lichte krampjes af en toe en een trekkerig gevoel in mijn buik als ik te hard loop
Bij mij leek het net of ik griep had of zo. Hele pijnlijke borsten, nu nog steeds. Erg snel moe ook :s Misselijkheid in de ochtend, duizelig... Tja, verder heb ik eigenlijk nergens last meer van, alleen van de misselijkheid af en toe Xjess
moe misselijk harde ontlasting buikrampen (ongi gevoel) kan beter ruiken hihi duizelig warm koud warm koud ( savonds in bed voel ik erg warm aan) hoofdpijn
kim29 ik heb ook de hele dag een zeurende pijn in mijn buik en een gespannen buik, zou ik ook last van een spastische darm kunnen hebben? xxx Joyce
Hoi Ik zit in de 1e ronde. Ik weet niet of ik het me nu allemaal aanpraat of lees. Heb na ovulatie wat bruin/roze bloedverlies gehad. Binnen 2 dagen gestopt. Nu af en toe wat misselijk (lijkt het). Gisteren op werk merkte ik dat ik snel geemotioneerd raak. Moet pas volgende week ongesteld worden. En ik heb een wat onrustig/nerveus gevoel in mijn buik. Zoals ik al zei, ik weet niet of echt is of dat het is omdat ik graag zou willen...
Ik had met NOD geen symptomen, alleen een hoge temp. Vanaf dat we wisten dat ik zwanger ben, had ik pijnlijke borsten, aan de buitenkant, vooral met traplopen. Sinds gisteren heb ik wel wat steken soms in mijn onderbuik, lies, darmen. Kan het niet altijd plaatsen.
De 1e keer dat ik zwanger was, ruim 2 maanden geleden, had ik pas na 5 weken door dat ik zwanger was, wel had ik in week 4 het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar het kwam toen niet. Ik had er toen verder niet over nagedacht, was er helemaal niet mee bezig. Toen is het helaas in week 7, ik was net op de hoogte dat ik zwanger was, misgegaan. Nu, 1 x normaal ongesteld geweest na de miskraam, voelde ik bijna meteen na de bevruchting al, dat ik zwanger ben, heel maf. Symptomen: - ik voelde me meteen al anders, ik voelde me zwanger - mijn borsten worden groter, mijn tepels worden groter en donkerder, daarnaast komen er kleine puistjes op en ze zijn erg zacht - ik voel zachter aan, mijn man zegt dat ik lekkerder ruik - ik voel me warmer, mijn handen gloeien en 's nachts in bed voel ik me een kacheltje - ik ben verstrooider, vergeet dingen - ik ben emotioneler - beetje buikkramp zo af en toe - ik moet vaker naar de wc - ik ben best wel moe, ga vaak vroeg naar bed - af en toe een beetje last van mijn onderrug Morgen is mijn NOD, cyclus van ca. 29 dagen, maar ik ga nog niet testen, als ik zwanger ben, word ik toch niet ongesteld. Ik test pas volgende week.
Na veel van dit topic te hebben gelezen mag ik er ook bij! Dit waren mijn symptomen: -3 dagen pijnlijke tepels -beurs/blauw gevoel in borsten vooral met traplopen -moe -sterkere reuk -soort van menstruatieklachten -puistjes -koortslip -dromen en die ook na wakker worden precies na kunnen vertellen -vaker plassen
joepie, ik mag het er ook bij schrijven! Dit waren mijn symptomen: -buikkrampen (al 10 dagen, vooral rechsonder) -af en toe hoofdpijn (heb ik normaal nooit) -heb het gevoel dat ik verhoging heb -puistjes -ben errug labiel -pijnlijke tepels (al 10 dagen, normaal stopt het na 2/3 dagen) -moe! -kan geen autogordel verdragen op mn buik -opgezette buik, lijk soms wel 5 maanden zwanger (mn broek past dan bijna niet dicht) -af en toe lage rugpijn maar wat voor mij het duidelijkst was is dat ik een paar dagen voor mijn nod krampen kreeg onderin mn buik bij het klaarkomen, voor mij was dat (samen met een heel goed gevoel al de hele maand) het bewijs waardoor ik het eigenlijk al wist...
Hoi! Ik had niet echt symptomen toen ik overtijd was vandaar dacht ik dat ik gewoon een latere menstruatie kreeg, nu ik een dikke test had heb ik wel symptomen! Moe Krampjes in mn onderbuik / darmen Hardere ontlasting Meer plassen En dat was het eigenlijk wel.. ben totaal niet misselijk.. misschien komt het nog zover ben ik nog niet! Sommige dingen smaken wat minder!
hoi dames, nou wat een verschijnselen allemaal zeg had zelf voor nod lekkende borsten hierdoor goeie hoop en nu eigenlijk helemaal nergens last van heel af en toe beetje weeig gevoel 1 dagej beroerd geweest en verder helemaal niks, oh ja begin nu steeds moe te worden.. maar verder dus niks te klagen als dit zo blijft zeer tevreden.. hebben het hartje al gehoord dus goede hoop dat alles goed gaat groetjes
ja ja ik mag er ook bij * na mn ei al dik het gevoel van ongi worden *vlak voor nod werd dat minder * afscheiding had ik anders ook Op nod * borsten begonnen zeer te doen Na nod * borsten gaan steeds meer pijn doen * vlagen van misselijkheid * soms gevoel dat ik ongi moet worden maar in mindere mate
mijn eerste symptoom:het gevoel dat het gelukt was,weet niet waarom maar dat heb ik beide keren gehad! Voor de rest geen pukkels hardere ontlasting afscheiding "nare"borsten krampen al meer dan een week dromen over de gekste dingen chaggie(of ben ik normaal zo ) vol gevoel in de buik,geen honger,maar als ik eten krijg is het zo op en ik kan me buik niet inhouden was de vorige keer ook haha!krijg dan gelijk een naar gevoel
2 dagen voor mijn NOD kreeg ik ongi-kramp, dus ik dacht daar komt het!Maar deze krampjes bleven aanhouden en mijn menstruatie bleef uit. Mijn borsten voelden behoorlijk beurs. Ook was ik steeds licht misselijk. Dacht dat het niets was, want vorige maand stikte ik van de zwangerschapskenmerken en was het niets. Zo zie je maar hoe je lijf je je voor de gek kan houden. Nu minder kwaaltjes maar wel zwanger!