-vanaf de eisprong buikpijn -pijn bij schaambeen in de week na eisprong -donkerder tepels -op datum overtijd ongie pijn -onregelmatige+andere stoelgang -verstrooid... heel apart...
-rook alles veel sterker -week na mijn nod wat chaotisch, verstooid -slapeloos, krampen die beetje lijken op ongesteldheidsgevoel
Mijn symptomen: - vanaf eisprong elastiek-achtig trekkerige pijn. - geen afscheiding - rugpijntjes - pijnlijke linkerlies - geen honger - geen ongi - donkere aders op tepels, innestelingsbloeding of pijnlijke boobs, heb ik geen last van gehad.
Bijna geen klachten.... Ietsie pietsie zere borsten en een beetje moe... Maar verder???? Helemaal niets...
In het eerste topic kon ik niks schrijven omdat ik toen nog niet zwanger was, maar nu ik dat wel ben hierbij mijn symptomen. Ik was daags voor de NOD heel erg moe, viel achter mijn PC op t werk bijna in slaap. Kon het niet begrijpen want ik was overtuigd niet zwanger te zijn. Daarnaast heel veel last van mijn borsten, en ongeveer vanaf mijn NOD hele lichte hoofdpijn. en al vanaf de eisprong krampjes in mijn baarmoeder heel licht zeg maar
Ik had eigenlijk geen specifieke symptomen. Wat wel opviel: Normaal heb ik een week voor de hoofd- en borstpijn, maar dit keer had ik nog hoofd-en borstpijn de dag voor , en op mijn NOD. Voor mijn NOD had ik ook steekjes in mijn linkerzij (zoals gevoel dag vd eisprong) Maar, ik voelde het nu ook voor de eerste keer 1 maal in mijn rechterzij? Na mijn NOD had ik nog altijd pijnlijke borsten, hoofdpijn, soms licht duizelig, maar was ervan overtuigd dat ik ong. zou worden, had echt een ong.gevoel zelfs de dag van mijn pos.test succes meiden!
Mijn symptomen 1 week voor mijn NOD erge menstruatiepijn(1 dagje maar) Veel meer afscheiding Doodmoe Geen zin meer in koffie(al vanaf dag 1) Raar gevoel van ongesteldheid maar het was toch anders Maar ik dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden want voor de rest geen echte super duidelijke symptomen.
Ik had eigenlijk helemaal nergens last van. Niet moe, geen pijnlijke borsten, geen krampjes, niets. Het enige wat ik had was dat ik dacht/vond dat de tepelhof iets was opgezwollen. Die stond zeg maar wat 'omhoog'. Het was pas de tweede ronde na de pilstop, dus ik ging er maar vanuit dat het ontpillen was. Achteraf gezien was dat het eerste symptoom (heb pas bij 9 dagen overtijd getest omdat ik van 37 dagen uitging). Oh en een lichte ijzersmaak in mijn mond. Was ik al bijna vergeten, haha
Ik had lichte krampjes in mijn buik terwijl ik daar normaal nooit last van had met ongi. Mijn borsten voelen zwaarder aan en ik was twee weken lang extreem vroeg wakker.
Pijn in de buik Af en toe pijnlijke borsten snachts wakker worden van misselijk gevoel (wat niet heeft doorgezet) Dit waren mijn eerste symptomen
Mijn symptomen: -Ruim een week voor mijn NOD vreselijke hoofdpijn wat heeft aangehouden tot 1 dag voor NOD -Ruim een week voor ijn NOD vaak wakker s'nachts en rond 5 uur "klaar" met slapen, zonder moe te zijn -Enkele dagen voor mijn NOD "warme steekjes" achter mijn schaambot, ik voelde het alleen als ik ontspannen op bed lag. Het voelde dus alsof het warm werd daar en deed geen pijn, maar werd wel bewust van mijn BM -Ongi krampjes vanaf 2 dagen voor mijn NOD tot de 2e dag na mijn NOD -pijnlijke boobs, wat 1 á 2 dagen voor mijn NOD wegtrok Maar ik moet wel zeggen dat alleen de warme steekjes mij het idee gaven van "nou zou het?"
Ongeveer na de eisprong kreeg ik menstruatie krampen..die hielden aan tot mijn NOD. Verder heb ik tot nu toe nergens geen last van behalve dat ik een 'vol' gevoel heb. Heb niet echt honger en ben af en toe wat misselijk!
ik ben ongeveer 10 week zwanger en heb nog steeds last van mijn borsten en ben misselijk wat maar niet overgaat. groetjes jojo
Heb tot nu toe eigenlijk weinig symptomen. Vanaf NOD tot weekje erna een soort van menstruatie krampen. Vooral 's nachts als ik van houding veranderde. (Nog) geen misselijkheid.