Jahaaaaaaaa zwanger! Voor mijn nod helemaal niets, nergens last van., De dag van mijn nod, erge ongikrampen net als anders, dus dacht het zal nu niet lang meer duren maar bleef uit. tweede dag bleef het ook uit en nu derde dag positief getest en hele pijnlijke (.)(.) en spierpijn in mijn buik. Ben na een hele nacht wakker te zijn geweest gesloopt nu en voel me beroerder dan ooit, maar zal door het slaapgebrek komen denk ik.
ik kan ze dan ook opschrijven! Voor mn NOD: * vanaf HET moment al het vermoeden dat het raak was * hoe meer NOD naderde hoe sterker het gevoel werd dat ik niet ongi zou worden * Zere borsten Al een duidelijke posi test met 1 dag overtijd! Na NOD: * Zere borsten die alleen maar zeerder gingen doen * moe, moe, moe en nog eens moe nu de laatste dagen komt daar een weeiig gevoel bij zo aan het einde van de middag en gister de eerste keer boven de pot gehangen.....
Jippie! Ik mag nu ook! Voor mijn NOD; -constant zeurderig ongigevoel -steken in mijn lies -steken in mijn borst -rommelende darmen -vroeg 's avonds al moe zijn -moe gevoel in de benen Na mijn NOD zijn de klachten niet veranderd. Nadat ik getest heb blijkt ineens wel dat ik heel veel dingen ineens kan plaatsen. Zo was ik steeds ongeloofllijk snel op de kast te krijgen en was ik vaak zonder reden nogal nors tegen mijn hubby... oops... Hij vond dat niet erg zei hij achteraf, hij wist eigenlijk al wel dat ik zwanger was..
Zo blij en gelukkig! Mijn symptomen: * 5 dagen voor NOD geen trek meer in eten, zat na een paar happen al vol, kleine beetjes eten gaat beter. * Enorme zere borsten en vooral ook zware borsten * Voor NOD getest en al duidelijk positief * Rond NOD wel erge ongikrampen, normaal nooit zo heel erg veel last van. * Vreemde stoelgang, veel last van lucht en diarree * Na NOD en ook nu nog (zit in de 5e week) zeurend gevoel in mn buik en af en toe krampen * Veel witverlies * Onder mijn navel een harde buik * Mijn buik is ook opgezet, kan mn spijkerbroek niet meer goed aan * puistjes (whaaaah!), maar heb het er graag voor over * Moe, moe, moe....kan de hele dag wel slapen
nou hier is mijn lijstje: -steken in mijn lies -druppels melk uit tepel (terwijl ik al 8 maanden geen bv meer geef) -puistjes (heb ik normaal ook geen last van) -iets emotioneler dan normaal. -last van darmen verder heb ik eigenlijk nergens last van, maar bij mijn eerste werd ik ook pas van week 10-16 misselijk
Nou, ik ken deze topic ongeveer uit m'n hoofd, maar eindelijk mag ik ook wat plaatsen! voor NOD: helemaal niets op NOD: ongesteldheidskrampjes na NOD: ongesteldheidskrampjes, een klein beetje pijn aan de zijkanten van m'n borsten. Ik voel me dus echt nog niet zwanger eigenlijk....
Het grappige is, dat ik juist altijd last van puistjes heb, rondom mijn ongi, maar nu heb ik dus nergens last van. Nog meer kwaaltjes: Zere borsten Moe (vond ik normaal) Betere reuk en smaak of liever gezegd een andere smaak. Stemmingswisselingen Begin nu lichtelijk misselijk te worden in de ochtend.
jaaa ik mag hier ook schrijven. Mijn eerste hint was mijn kat die ruim een week voor mijn NOD op mijn onderbuik ging liggen en begon te spinnen. Dit doet ze anders nooit. Verder voor NOD last van: Emotioneel, snel huilen. Kramp en rug pijn, Opgezette boobs, vooral tegen de avond een opgezette buik wat volgens mij mijn darmen waren want daar rommelde het aardig maar kwam weinig uit. Moe en koud (maar t is ook koud) Nou meiden ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik heb hier iig veel gelezen. Liefs Zoe
Joepie, ik mag ook weer! Voor NOD: - vlagen van misselijk/weeig gevoel - drukkend gevoel in onderbuik, soms moeilijk te onderscheiden van eisprong/menstrutie krampen - steken in de liezen - verstrooid - veel afscheiding
Hoi dames, ik heb 1 dag voor mijn NOD positief getest en ik heb vanaf mijn eisprong een heleboel gevoeld: Voor mijn NOD: - vanaf mijn ei elke dag buikpijn en hoofdpijn - vanaf 3 dagen na ei misselijk en branderig gevoel in onderbuik trok door tot bovenbenen met steken in de lies aan beide kanten - meer eetlust en zere borsten - verstrooid! - daarna opgette buik, krampjes en ik heb 2 x een bloedneus gehad - 2 dagen voor NOD brandende buikpijn Na mijn NOD: - moe! - verstrooid! - opgette buik en nog steeds gevoelig - meer eetlust en zere borsten
Met die van Matcare, er zijn 2 soorten: de gewone = 4 dagen voor je NOD en de Ultra = 6 dagen voor je NOD Persoonlijk zou ik toch wachten tot je NOD.
Hier die van mij! Voor NOD - misselijk en beetjes overgeven ('s avonds) vanaf innesteling - aders overal zichtbaarder - geen pijnlijke borsten normaal wel - steekjes in onderbuik/schaamstreek - douche warmer moeten zetten
hoi meiden.. Ik mag hier eindelijk ook wat neerzetten ik heb eigenlijk niet veel symptonen alleen wat moe en gevoelige borsten en steekjes in onderbuik af en toe.. maar jah wie weet wat er nog komen gaat he groetjes
:-D Nog pril, maar zwanger is zwanger, met de bijhorende symptomen. Dus bij deze: Ik heb normaal voor mn ongesteldheid altijd wel last van mn borsten, buik, voel me wat zwaarder. Het was nu alleen erger en had nog wat andere gekke dingetjes: Voor NOD - last van brandend maagzuur - droge, brandende ogen - zin in warme melk met suiker (terwijl ik melk echt vies vind) - buikkrampen, dacht dus ongesteld te worden - gloeiende kop in de loop van de dag, het warm hebben - last van tepels en vollere, zware borsten Na NOD - nog meer last van m'n borsten (als ik mn bh savonds afdoe voelen ze echt genkeusd aan) - nog steeds buikkrampen, vooral nadat ik me heb bewogen - nog steeds af en toe heel warm, gloeiende kop - nog steeds droge, brandende ogen - misselijk in de loop van de middag - moe halverwege de dag, ik val ZO in slaap - een buikje, het welbekende ongesteldheidsbuikje dat je niet in kunt houden maar dan na een paar dagen weer verdwijnt. Alleen nu verdwijnt het niet... - wat emotioneler en best snel op de kast Oh, en mn kat gedroeg zich raar al voor NOD; ze snuffelde aan me (mn borsten vooral... tja, beestje zit altijd gezellig op bed), op een manier die zei "je ruikt raar!".
hey mensjes allemaal, vanmorgen ben ik hier gaan lezen alle berichtjes gelezen van iedereen. en toen dacht ik , ik herken zoveel niet normaal gewoon. dus ik naar de hema gerend test gehaald.. gelijk getest en ja hoor ZWANGER! even hier mijn lijstje: ik heb veel hoofdpijn dacht dat ik ongesteld moest worden gevoelige borsten vooral buitenkant en afentoe duizelig is niet veel maar toch heel veel succes met zwanger worden als je dat nog niet ben groetjes DENICE
Hallo meiden! ik weet sinds vanavond dat ik zwanger ben. Morgen is officieel mijn nod,maar 2 testen geven toch al echt aan dat ik zwanger ben. Dit zijn de symptomen: bij ei veel steken na 2 dagen 1 dag misselijk snel geirriteerd voor de wekker al wakker hoop dat jullie er wat aan hebben!