Hallo meiden... Ik kijk al twee weekjes met jullie mee en vind het nu tijd dat ik toch ook eens wat symtomen opsom... Heb tot andere halve week na mijn NOD heel zware menstuatiekrampen gehad, vooral 's nachts. Dit is even weg geweest, maar het is weer sinds het weekend begonnen. Moet steeds meer plassen. Al voor en na mijn NOD enorm pijnlijke borsten. Gevoelig voor luchtjes Heel erg moe, vooral na de lunch en val na het eten 's avonds als een blok in slaap op de bank (lijkt wel steeds erger te worden) Sinds gisteren begin ik toch ook misselijk te worden in de middag. 's Ochtends ben ik wel een beetje weeig maar niet echt bijzonder te noemen. Al met al mag ik helemaal niet klagen, maar de krampen 's nachts zijn niet echt een pretje.... Succes allemaal! Liefs Sabine
Kom mij hier ook even melden... Vanaf mijn eisprong krampjes gehad in de onderbuik Een week voor NOD na iedere eetbeurt het maagzuur. 2 dagen voor NOD beginnende ongipijnen en pijnlijke borsten en tepls... Na NOD bijna geen last meer van maagzuur, maar wel heel veel pijn in onderbuik en krampjes in de onderbuik...
Hier ook mijn lijstje: vermoeidheid (verschrikkelijk kan de hele dag wel slapen) Vergeetachtig afkeer van bepaald eten terwijl ik dat altijd lekker vond een licht misselijk gevoel zere borsten en al een week krampen in mijn buik veel moeten plassen en ook hier gedroegen de katten zich raar, ze wouden constant bij me en op me liggen wat ze anders nooit deden
Mijn eerste symptomen: Voor NOD: * Wiebelbenen * Tril oog * Heel de dag de hik :-# * Steekjes in m'n lies * Rommelende darmen * 1 dag voor nod rekbaar slijm * Geen ongi gevoel, terwijl ik normaal een paar dagen voor mijn nod echt een ongi gevoel heb Na NOD: * Steken in lies, buik en borsten * Vergeetachtigheid * Geen trek meer in snoepjes Hopelijk hebben jullie hier wat aan! Heel veel succes! XXX
Voor NOD: - Tot een week na eisprong nog veel slijm - Tepels voelen geirriteerd aan - Vanaf een week na eisprong krampen (als menstruatiekrampen) - De hond gedroeg zich vreemd naar mij toe (bleef bij me, bleef aan me snuffelen, ik dacht nog: dwaas beest - maar hij wist meer dan ik ) - Dan weer steenkoud, dan weer bloedheet - Vroeg wakker worden Op NOD: - Vreselijke krampen, dacht elke keer dat ik ongi geworden was - Een collega vroeg of ik met vakantie geweest was, ik zag er zo stralend uit?! Na NOD: - Vooral 's nachts nog hevige krampen met vlagen - Pijnlijke tepels - Zijkanten van borsten voelen iets beurs Het lijkt een hele rij zo, maar eigenlijk vond/vind ik alleen die krampen opvallend anders. Hoop maar dat alles goed blijft gaan!
Moe Ongesteldheidsgevoel(geen krampen maar zeurderig gevoel) Geen honger(terwijl ik normaal snel honger heb) ieder nacht rond de klok van 5 wakker ´s avonds eerder moe, en ´s ochtends eerder wakker
Ook ik mag hier wat schrijven en zelf heb ik veel aan dit forum gehad: Voor NOD en op NOD: -dorst -ongesteldheidskrampen -slijm Na NOD -nog steeds dorst -nog steeds ongesteldheidskrampen -heel slecht slapen -kan om alles huilen -beetje beurse borsten maar niet pijnlijk Ik heb op dit moment dus nog niet veel klachten, nou hopen dat dat zo blijft
Op dit moment eigenlijk nergens last van, wat me enorm aan het twijfelen maakt. Maar als ik dan alle stukjes lees heb ik ook last van: *vermoeidheid *dorst *steken in mijn buik ( rechtsonder richting mijn lies)>dat maakt me zo vreselijk onzeker! *witte puntjes op tepels *opgezette buik, waardoor het lijkt alsof ik 3 maanden zwanger ben, maar ik neem aan dathet mijn darmen zijn. Lieve allemaal, heel veel succes me de zwangerschap, kwaaltjes en eventuele onzekerheid.
Ik mag me hier ook melden! Na ei: hoofdpijn, hoofdpijn en nog eens hoofdpijn en ook ontzettende krampen in de buik. Dit duurde ongeveer 1,5 week! Innestelling: ik had heel licht roze tijdens 1 wc-bezoekje, met wat lichte krampjes. Op NOD: getest en zwanger. Wel wat buikpijn, kleine krampjes en wat steken in beide borsten. Nu (1 dag na NOD): beetje buikpijn en wat zere borsten, maar valt mee. Verder een beetje moe, maar ook niet heel erg. Raar maar waar, ik ga morgen nog weer testen (na al 2 testen te hebben gedaan). Extra bevestiging zeg ik maar X Lise
Eindelijk mag ik ze ook op noemen! Direct na mijn eisprong elke keer midden in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen. Pijnlijke borsten, schraal gevoel, jeuk. Buik krampen, net even anders dan dat je ONGI moet worden. Koude rillingen.
Ik heb hier veel op dit topic zitten kijken. Ik had bijna geen symptomen zoals hier beschreven worden dus was al teleurgesteld dat het niets zou zijn. Maar toch ergens in mijn zelf voelde ik dat ik moest blijven geloven. Mensen, hou je dus aan één iets vast, want ik weet jullie zitten hier allemaal ook te zoeken zoals ik deed, want hoop doet leven! OOK AL VOEL JE NIETS, HET KAN TOCH RAAK ZIJN. Nu hier mijn ervaringen, achteraf bekeken, want ik lette wel goed op, zodat ik (mocht ik niet zwanger zijn, toch wist wat normaal was) -Eisprong was pijnlijk, stekend. -REUK begon fel te meerderen, maar mijn verkoudheid was net over. -Net alsop ik wat spierpijn in onderbiuk had/heb, gelijk ne tennisbal in mijn bekken. -Geen extra afscheiding, zelfs heel weinig. -Geen last van borsten, enkel iets voor NOD aan zijkanten als ik er tegen drukte. -Lichte veeg bloed, dag 26 waardoor ik dacht dat mijn begonnen. -Positieve test dag 28, en vanaf dan misselijk na eten, want kerstavond, kerstdag,... pff, kan geen eten zien. -o ja, temp bleef hoog, met dipje rond dag 24. (teste eigenlijk foutief onder oksel, maar toch een juist patroon van zwangerschap) Ik wens iedereen veel succes toe, weet dat het moeilijk is wachten, maar niet te veel op fixeren!
zo gelukkig en blij! mijn symptomen..oei..ik zie hier de meeste keurig bijgehouden wat voor klachten ze hadden rond welke periode enz, maar dat weet ik dus niet...puur omdat ik me er deze maand echt helemaal niet mee bezig had gehouden...dus ik zet gewoon alles neer ok? hihi voelde ineens een paar enorme steken in mijn onderbuik..(denk innesteling) heel erg snel opvliegerig en humeurig (collegaatje zei nog, goh ben je zwanger ofzo?) hahahaha ik had al zo'n 2 weken voor mijn NOD hele zere borsten dat had ik iedere maand wel een paar dagen maar niet zo heftig als nu. echt ze lijken wel beurs er naar kijken doet al zeer bij wijze van! en dat heb ik nu nog steeds... nu merk ik dat mijn smaak is veranderd...bijna niets smaakt me lekker juist dingen die ik voorheen heeeerlijk vond! heb sinds 2 dagen voor mijn NOD soort van ongesteldheidskrampen (waardoor ik dus dacht ik wordt het) maar toch voelde het anders...en ergens wist ik dat ik zwanger was, vraag me niet hoe, maar dat voelde ik vanaf toen zo.. afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gekocht..puur ook weer door dat voorgevoel, nooit eerder gedaan voor mijn NOD.. en gisterochtend werd ik rond 6 uur wakker en ik dacht ik ga NU die test doen, ik hield het niet langer..dus ik met slaperige oogjes op het toillet, netjes in mijn potje geplast haha,en ik hang de test erin, en GELIJK verscheen er een duidelijke 2e streep! en was ik klaar wakker! ik begon te shaken en dacht oh my god! en ik heb daarna geloof ik wel 6 keer die bijsluiter gelezen! de planning was dat ik mijn mannetje niks zou zeggen, ik wilde als verassing een klein rompertje of iets kopen en dit aan hem geven met die test...maar ik kon het niet..ik was zo blij, ik sprong op het bed en zei, schatje...volgens mij ben ik zwanger! hij werd wakker en keek naar die test..en kuste me hij was zoooo blij! hij was ook gelijk klaar wakker! whahahaha... oeps ik maak er een heel verhaal van..niet helemaal de bedoeling geloof ik ..sorry! nu heb ik ook steeds van die rare soort van steekjes in mijn buik lijken kleine speldenprikjes en dat jeukt soms ook! ahfijn...dus dit waren/zijn mijn "klachten"/ symptomen. X van mij! lief klein wondertje..hou je vast...laat me niet los....
meschien een raar vraagje maar hebben jullie ook last gehad van spierpijn in beide boven armen op de hoogte van de oksels ? groetjes
Nou dit zijn die van mij *in de ochtend een metaalsmaak in mijn mond bij het wakker worden *vlagen van misselijkheid *steken in mijn lies *duizelig *hele pijnlijke maar volle borsten en pijn onder mijn oksels *een soort van spierpijnachtig gevoel in mijn buik *het voelt alsof ik nog ieder moment ongesteld kan worden *last van opvliegers en het dan weer heel koud hebben ineens *en natuurlijk de voornaamste... het vier dagen overtijd zijn...
hej hej ja daat heb ik ook eenbeetje last van dan weer warm en dan ineens koud en spierpijnachtig onder me oksels/boven armen en steeds krampjes maar ik gaat er vanuit dat ik gewoon ongi wordt want heb in die maanden zoveel kwaaltjes gehad dat ik dacht nou zal het en dan was het weer een tegenslag dus even afwachten gr
Ik heb nog geen symptomen, alleen heel af en toe ongi gevoel, maar meer niks! Moe en veel plassen, meer niet
Yes ik ben ook net zwanger, hier mijn eerste symptonen. -Ongikrampjes vanaf een week voor NOD -Pijn aan zijkant borsten -Wittige afscheiding Voor de rest eigenlijk niet meer. Groetjes Sabrina