Bij mij twee zwangerschappen had ik ook helemaal geen symptomen. Pas in de 6e week ofzo werd ik misselijk. Nu een week voor mn NOD en ik heb eigenlijk ook weer nergens last van.Dus het kan bij nog alle kanten op. Wat me wel opvalt is dat veel meiden last hebben van afscheiding.. Liefs Nies
Ik had de laatste paar cyclussen elke keer dat ik 5 dagen voor mijn NOd bruinverlies. Dat had ik deze keer niet dus ik heb 3 dagen voor mijn NOD er een test er tegenaan gegooid en die was posi! Vanaf die dag had ik wat jeukende tepels en steken in mijn borst, maar dat was ik snel weer kwijt. Ik kon het ook merken met sporten want ik was sneller buiten adem. Verder had ik eigenlijk nergens last van. Tja, nu begint het te komen met de misselijkheid, droge ogen s'avonds dus de lenzen snel uit, en snel geirriteerd.
Mijn symptomen - ongeveer 1 week voor mn NOD krampen in mn buik - Op mn NOD echt een ongi gevoel maar er kwam niks - Moe, moe en nog eens moe - Nu nog steeds krampen, vooral 's morgens en 's avonds en ontzettend veel plassen. - M'n borsteb beginnen nu gevoelig te worden en mn tepels zijn een beetje gezwollen Verder nog geen andere symptomen Liefs, Duveldraakje
moe ik kan wel blijven slapen heb nergens veel trek in behalve shuttles met kaas en ui en idd heel veel hoofdpijn zwaardere borsten gelukkig nog niet misselijk ofzo maar misschien komt dat nog
Ikhad vanaf mijn innesteling (een veeg rood bloeverlies) kreeg ik flinke ongikrampen (dacht dus ook dat ik ongi werd) Kreeg ook meteen de volgende dag pijn aan mijn borsten (vooral de linker) en dan met name aan de buitenkant van mijn borsten. Ik heb normaal nooit lasten daarvan dus dat viel wel op. Verder was het vooral mijn temp die bleef stijgen waardoor ik het vermoeden kreeg dat het wel goed zat. Ook was ik voor het eerst niet chagerijnig terwijl mijn NOD naderde (normaal heb ik dat altijd 1 dag heel erg, ik wordt er zelf dan niet goed van ) Ongeveer 2 dagen na de innesteling verdween overigens de ergste ongikrampen en maakte die plaats voor flinke spierpijn in mijn buik. Dit heb ik nu nog bijna doorlopend. Heb het geveol of ik de hele dag buikspieroefeningen heb gedaan Tot aan mijn NOD had ikoverigens bijna geen afscheiding, was behoorlijk droog maar vanaf mijn NOD (en nu nog) veel witte romige afscheiding. Nu een paar dagen na mijn NOD zit ik erg snel vol na mijn eten en ben er soms wat misselijk van, ook is mijn eetlust veel minder als anders. En begin nu doorlopend moe te worden. Maar goed dat hebben we er allemaal wel voor over
Weinig symptomen, maar wel een nacht hele scherpe krampen alsof ik ovuleerde of zo, terwijl ik dat al had gedaan die maand. Daarna heb ik een beetje gebloed. Achteraf was dat natuurlijk innesteling, maar daar dacht ik toen heeeeelemaal niet aan. Ik had ook vanaf ong. een week voor mijn NOD het gevoel dat ik een golfbal ik mijn onderbuik had. O ja, en mijn baarmoeder leek wel tot op mijn schoenen gezakt, zo laag hing hij (of zij, zou ik moeten zeggen). Het viel me op toen ik een tampon in deed en die baarmoeder zat gewoon in de weg. Heel naief dacht ik dat die innestellingsbloeding de menstruatie was. Ik dacht dat mijn cyclus na het stoppen met de pil helemaal door de war was. Ik vond het allemaal behoorlijk zorgelijk en was van plan om na mijn menstruatie naar de doctor te gaan. Zo stom! Alsof ik niet al ALLES over zwanger worden had gelezen! Ik heb de dag na mijn NOD alleen getest om er van af te zijn zodat ik weer verder kon en een afspraak met de dr. kon maken! Muts ... ik was gewoon zwanger! Groetjes, Dominique
Mijn symptomen - 8 dagen voor mijn nod steekjes in mijn buik. - Moe. - Gevoelige borsten. - Verward. - Veel afscheiding. - Had de hele tijd zin in schoonmaken. - Emotioneel en een wisselvallig humeur.
Mijn eerste symptomen waren een beetje vaag. Eerst het uitblijven van de menstruatie (maar kon ook ontpillen zijn; 1e ronde) Maar daarna neg test gehad. Wel wat gevoelige tepels rond die tijd. Toen ik na het vrijen kramp in mijn buik kreeg, tot 2x toe. Heb ik maar weer eens een test tevoorschijn gehaald!
Natuurlijk uitstel van menstruatie. Veel meer behoefte aan vlees (raar?)/tottaal geen zin in eten... Pijnlijke borsten. Misselijkheid... Meer plassen... Ontzettend moe..
Een week ongeveer voordat ik ongesteld zou moeten worden had ik een zeurderig gevoel in mn onderbuik, nu eigenlijk ook nog. Soms met vlagen dan is het er weer en dan is het weer weg. Verder eigenlijk geen symptomen... Gister en vandaag pijn in mn onderrug... is vervelend maar wel te dragen
'k had maandelijks de typische kenmerken zoals pijn in de borsten en pijnlijke tepels. De maand dat ik zwanger bleek had ik ineens ook pijn onder m'n oksels naar de zijkant van mijn borsten toe.
ik was moe en had veel dorst, veel plassen en krampen alsof ik ongesteld moest worden heel af en toe. Maar geen echte misselijkheid ofzo(gelukkig!)
Hoe ik ontdekte was dat ik wat last van mijn (.)(.) had erg gevoelig zijn ze. Mijn ongi bleef weg. En voelde me moe en niet echt fit
3 maanden geleden was ik zwanger. Voordat ik een test kon doen, voelde ik mij al anders dan anders. Het is moeilijk onder woorden te brengen, maar het is een onbestemd en ondefinieerbaar gevoel. Een beetje een dizzy gevoel. Al snel werd ik extreem moe, maar misselijk was ik niet. Mijn borsten begonnen pijn te doen, vlak na het testen. 4e week. Helaas kreeg ik op de eerste dag van mijn 6e week en miskraam. Nu ben ik weer zwanger! En natuurlijk ontzettend blij, maar iets in mij houd mij tegen te blij te zijn. In mijn achterhoofd nog steeds de angst dat het mis kan gaan. In tegenstelling tot de vorige keer ben ik helemaal niet moe! Ook (nog) niet misselijk. Het enige is dat mijn borsten erg gevoelig zijn en mijn haar wordt heel snel vet. Ook de hele tijd een lichte hoofdpijn. Het klinkt misschien gek, maar ik zou JUIST graag misselijk en moe etc willen zijn, om voor mijzelf maar de zekerheid te hebben dat mijn zwangerschap zich op de 'normale' manier voortzet. 1 dag voordat ik de miskraam kreeg verdwenen alle zwangerschaps signalen. Ik was niet moe geweest (dit kwam bij mij invlagen opzetten) en dat onbestemde gevoel was ineens weg. Later las ik dat dit een eerste signaal van een miskraam kan zijn. Grt M
De mijne waren/zijn: -veel krampen een week voor NOD en tijdens NOD -drukkende pijn linker zijkant -soms gevoelige borsten en soms misselijk -heel happy gevoel (al voordat ik getest had) -geen bloedverlies/ duivels -hele hoge temp! -gevoelige darmen (verstopping en diarree) En verder wil ik zeggen dat het echt heel erg lijkt op pms, dus het is moeillijk te onderscheiden.
Ik kan nu ook mijn eerste zwangerschapsymptomen opgschrijven. Het begon met erge steek in mijn buik (baarmoeder?). Dit was enkele dagen na de eisprong (innesteling?). De avond erna had ik het gevoel dat ik ongesteld ging worden (had ik nog nooit eerder gehad, normaal dag hiervoor last van) De week erna had ik veel last van melkachtige afscheiding. Mijn haar was vetter en helaas mijn huid ook (gevolg - pukkels). Rond mijn NOD had ik ineens vochtverlies uit mijn tepels als ik erin kneep. Soms overviel mij een miselijkheidssgevoel (overdag en 's nachts). En mijn borsten zijn steviger geworden. 33 dagen na de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid heb ik postief getest (eerst een erg inimini dun lijntje), 2 dagen later een duidelijk dikke streep!
Ik had de eerste 4 weken van mijn zwangerschap geen symptomen. Na 4 weken kreeg ik last van misselijkheid en overgeven. Ik was na die 4 weken ook moe. Waar ik nu nog last van heb, ik lustte vanaf het begin van mijn zwangerschap geen witte chocolade meer, in ieder geval vond het niet lekker meer, daarvoor vond ik dat mega lekker! Maar verder heb ik geen symptomen gehad en nogsteeds niet.
Wat ik nu erg lekker vind is Chocolademelk. Maar ben helemaal niet misselijk. MIsschien komt het nog...