Ik mag ze ook neer zetten. Voor nod gevoel ongi t eworden. Verder alles wat ik normaal als ik ongi word ook heb.Wel zeerdere borsten na Nod miselijk misselijk en misselijk.... zere borsten. vreselijk boeren... opgezette darmen
Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben maar ik had al een beetje een voorgevoel door de krampen in me buik die waren niet echt normaal zoals gewoonlijks. Mijn eerste symptomen waren: Voor NOD: - Krampen geen ongi krampen maar een soort stekende pijn in me onderbuik - Hele gevoelige borsten - Duizelig - Misselijk doordat ik honger had vooral in de ochtend - Zwaar emotioneel ik kon om alles huilen Na NOD: - Alle klachten verdwijnen nu een beetje.
Het enige waar ik bij mijn zwangerschappen last van had was vermoeide benen (slenterbenen), en soms een licht spierpijn gevoel in mijn benen. Alle twee de keren enkel tussen de eisprong en de NOD. Bij de tweede zwangerschap deed ik de test, en daarna pikte ik de link van de benen met de 1e zwangerschap pas op. Groetjes, Wendy
hallo, mijn eerste symptomen: vergeetachtig en verward, echt alsof de dag soms aan me voorbij gaat soms heel felle warmteopwellingen, dan weer koud hoofdpijn die eerste dagen jeuk, op men benen, echt raar maar soms denk ik dat ik vlooien heb! borstjes beginnen al klieren te hebben, op men buik liggen voel ik al! een opgezette buik en darmen die van slag zijn moe idd, smiddags graag een dutje en vroeg wakker. honger, echt om het uur wil ik eten. niet snoepen, echt boterhammen, aardappelen, pasta,... puistjes op men schouderbladen (nooit gehad!) en in men gezicht een drukkend gevoel in men buik véél witverlies heel af en toe een steekje, je voelt gewoon dat er iets aan het gebeuren is daan onderaan. Ik geniet er elke seconde van na een missed abortion van 8weken, 3maanden geleden. Dit voelt beter, voel me blijer en geruster ookal is het nog vroeg. genieten jullie er ook maar van! liefs ilse
hallo allemaal. mag over 3 dagen testen! hier is mijn lijst: - vergeetachtig - moodswings en niet zo'n klein beetje - moeheids aanvallen, ben vrijdag bijna in slaap gevallen in de les hahaha - opgezette buik - opstipatie - extreem veel puistjes - warm en koud wisselen elkaar af - eerste dagen vreetbuien - snurken wat ik eerder nooit had - dikkere (.)(.) - zere (.)(.) een bh doet al zeer duft nog niet ervan uit te gaan, maar door veel berichtjes te lezen hierzo, hoop ik toch wel een beetje meer dat het echt zo is. nog een paar daagjes geduld, is echt erg om zo lang nog te wachten heb donderdag met mijn domme kop een test gedaan, een gewone. uiteraard negatief. wel teleurgesteld maar weer ook dat dit niets hoeft te zeggen....
hoi, voor NOD: rommelende darmen humeurig/kattig moe licht pijnlijke tepels na NOD: moe in de ochtend eerder moeten eten anders licht misselijk soms lichte buikpijn ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad...ik ben nu 1 dag verder dan vorige maand, maar het voelt voor mezelf al beter dan de vorige keer. toen kon ik het ook steeds maar niet geloven dat ik zwanger was en toen ging het al mis en nu voelt het goed. hopelijk blijft het goed gaan...! mejon
moe moe moe, darmkrampen, veel dorst, humeurig, en hele zere borsten.... gelukkig niet misselijk, maar dat was ik bij mijn andere 2 ook niet xxx
Mijn symptomen zijn: met vlagen misselijk, beetje last van de borsten en af en toe krampjes. Verder voel ik mij goed dus hoop dat het zo mag blijven! Bij mijn vorige zwangerschap wat een mk werd was ik echt superberoerd pff.
Mijn symptomen zijn: - Moe, moe & moe - Buikkrampen - Rommelende darmen - Misselijk (op diverse tijden, vanochtend voor t eerst in de ochtend :S) - Veel meer trek - Droge mond, veel dorst - Gevoelige (.)(.) - Wisselende stemmingen - Pijn in onderrug - Veel lucht (opboeren ed) En tja dat was t wel zo'n beetje pfffff ach tis voor een goed doel
Mijn symptomen: * Gevoelige borsten * Pukkeltjes op kaaklijn en schouders (heb ik nooit) * Af en toe kleine steekjes onder in de buik * Moe * De hele dag trek. In het begin gegeten alsof ik een lintworm had....is nu deze week veranderd in geen warme hap meer kunnen zien en of ruiken. * Hoofdpijn * Had het gevoel of ik een koudje had opgelopen, snotneus, rillerig en een "te"snelle werking van de darmen. Heb dus niet echt te klagen Heel veel succes allemaal!
Hallo, ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en dit zijn mijn symptomen: - misselijk, braken, geen eetlust - erg moe - pijnlijke borsten en tepels - gespannen en nerveus gevoel, idee dat ik zwanger ben is nog erg onwennig - emotioneel - af en toe een buikkrampje nou, ik vind dit wel genoeg eigenlijk. Het ergste van de symptomen vind ik zelf de misselijkheid, ik hoop dat die niet al te lang duurt..
Ik heb helaas een miskraam gehad voor 2 maanden geleden. Maar dit waren toen mijn zwangershapssymptomen, -Misselijk, ontzettend misselijk. -Kon geen chips ruiken of zien. (vooral cheese union) terwijl ik daar gek op was/ben -Moe -Diarree -Geen zin om te vrijen. - Toen ik 5 weken was kreeg ik zere opgezette borsten, het leken wel siliconen. - Chagerijnig, heeeel erg. - Verkouden gevoel. -Witte vloed. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik...ook genoeg lijkt me zo haha Succes dames.
- gillende pijn in mijn borsten, niet een paar dagen (zoals normaal voor een menstruatie) maar een paar weken - slecht slapen en in voor mij rare houdingen (half op mijn buik) - uren wakker liggen midden in de nacht - pijn in mijn onderrug - géén pijn in mijn buik - hoofdpijn (heb ik normaal nooit) - emotioneel (huilen om niks) - obstipatie - uitblijven van de menstruatie ondanks al deze sypmtomen begon er pas na 5 dagen overtijd te zijn een kwartje te vallen, mede dankzij deze website, vandaar mijn bijdrage. dus veel symptomen lijken op die van de komende menstruatie, maar je kan je dus lelijk vergissen, zoals ik ( die dus lekker een wijntje nam). Bij deze ben je gewaarschuwd! Wees er altijd op beducht! vanaf week 4: nog slechter slapen, kon de verplaatsing van de baarmoeder voelen, veel gerommel met name 's nachts in de buikstreek. vanaf week 5: misselijk en dodelijk vermoeid, harde gespannen buik. vanaf week 6: langzaam wat normaler, maar eet rare dingen (pannekoeken met aardbeien bijv), pijn in borsten met ups en downs. succezzzzz Christine
Eindelijk mag ik hier zelf gaan schrijven nadat ik dit topic uit m'n hoofd heb geleerd! week na ei: 3 dagen wat oud bloed verlies, daarna helemaal over. week voor nod: veel buikkrampen (ongigevoel) vooral 's avonds veel kou en moe zit nu op mijn nod en heb net positief getest. Heb vaag nog wat buikkramp soms, en een klein beetje gevoelige (.)(.) Verder voel ik me kiplekker! niet misselijk, normale eet en snoep lust. Ik hoop dat ik me nog lang zo lekker voel!
voor mij nod; *Enorme moeheid *Duizelingen *Snel Honger *Pijnlijke borsten Na de test; dezelfde klachten ben nog maar net 4 weken en 1 dag zwanger. Dus misschien komen er nog meer kwaaltjes!
Joepie ik mag er ook bij * Moe * Borsten zijn pijnlijk en lijken groter * Troebele urine zag ik met testen * Beetje duizelig Dat waren ze tot nu toe
Ook ik mag er nu bij - Pijnlijke borsten - Gevoelige tepels - Heel erg moe - Ongipijntjes - Veel eetlust - Puistjes
Wauw.. Het is nog heel pril, maar symptomen heb ik zeker! - Gigantische borsten - Buikpijntjes - Emotioneel (ik begon zelfs te huilen in mijn slaap) - Misselijk Dat was het tot nu toe! O.ja, en ik had echt het gevoel: IK BEN ZWANGER! En dat klopte dus!
Hallo mijn eerste symptomen. Heel veel honger al 1,5 week voor de positieve test, nu niet meer zo. Heel erg moe, val vaak op de bank in slaap. Slecht slapen het 's nachts. Veel plassen. Misselijk, maar als ik iets eet, gaat het weer.
ook ik mag me nu melden ik ben nu 5 weken zwanger en mijn symptomen zijn: - zo nu en dan het ongi gevoel, gister in bed af en toe een flinke steek. - zo nu en dan maagzuur - moe - veel plassen,vooral als ik in bed lig..heel vervelend - heel veel boeren - last van mijn darmen, de ene keer de race de andere keer lukt het niet :-& - veel honger en als ik dan eet dan heb ik juist helemaal geen trek. - buitenkant van mn borsten zijn een beetje gevoelig bij aanraking verder eigenlijk niet veel last van. behalve dat ik zo nu en dan maagzuur heb heb ik nog geen last gehad van misselijk zijn e.d. wel heb is mijn onderbuik al opgezet en dan vooral s'avonds en is het alsof er een golfbal zit, maar van horen zeggen is dat omdat je darmen aan het opschuiven zijn ofzo iets mijn vorige zwangerschap was heel anders en had ik weinig tot geen klachten. en mn onderbuik heb ik toen niet echt opgelet, het is dat manlief het nu zei