Eindelijk mag ik hier dan ook wat schrijven! Voor NOD: - buikkramp (alsof ik ongi moest worden) - licht misselijk als ik net wakker was Na NOD: - af en toe buikkramp - licht misselijk als ik net wakker ben - moe - branderige ogen - koud, koud en nog eens koud! en sinds vandaag heel licht gespannen borsten! xxx leonie
ook ik mag hier eindelijk mijn kwaaltjes neer zetten. - zo nu en dan het ongi gevoel - voor NOD heel veel last van maagzuur nu nog af en toe - moe, vooral als ik een middag weg ben geweest - meer plassen dan normaal - meer boeren - last van mijn darmen, de ene keer de dunde andere keer lukt het niet - veel honger en als ik dan eet dan heb ik juist helemaal geen trek. - me tepels doen veel pijn en af en toe de hele borst. - af en toe misselijk vooral na het eten van gebakken ei en te snel eten na opstaan. - sochtends erg vroeg wakker. en verder heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben liefs Marije
mijn eerste symptomen: humeurig (volgens mijn vriend ben het er niet mee eens hoor ) gevoelige borsten veel plassen buikpijntjes moe (bij mij begonnen deze dingen al voor ik overtijd was) groetjes
Hoi hoi Mijn eerste symptomen waren: Voor NOD: Ontzettend rommelende darmen Af en toe een vlaag van misselijkheid Pijnlijke borsten (vooral de tepels) Nu: Hele pijnlijke borsten Moe Af en toe rommelende darmen Af en toe wat misselijk Af en toe menstruatie achtige krampen
Dag allemaal, Joepi! Na een jaar te lezen op deze site, had ik vanmorgen eindelijk ook een superduidelijke positieve test in mijn handen! Ik ben zwanger, ik kan het bijna niet geloven! Mijn symptomen waren/zijn: Een week voor NOD: -ongikrampen -enorm slecht gezind, kwaad op heel de wereld -op sommige momenten het gevoel hebben dat er iets in mijn keel zat Op NOD: -ietsje beter gezind -continu ongikrampen maar geen ongi -verdikte en pijnlijke tepels, vooral rechts -meer moeten plassen -verstopt en darmkrampen -een ongelooflijk opgeblazen gevoel hebben -me echt niet zo goed voelen, wat miserabel Na NOD tot nu: -vanaf de namiddag erg vermoeid -ongikrampen maar ook meestal pas vanaf de namiddag -pijnlijke borsten, vooral de zijkanten -nog steeds dikkere tepels -met momenten weer slecht gezind en me ergeren aan sommige mensen die niks mis doen eigenlijk -slecht slapen: veel wakker worden, veel dromen, moeten opstaan om naar de wc te gaan -honger, twee happen eten en dan vol zitten, geen hap meer binnen krijgen -soms een vlaagje misselijkheid maar nooit erg lang -verstrooid zijn en niet goed kunnen nadenken -nog steeds verstopt en soms darmkrampen -snel buiten adem zijn Maar al bij al voel ik me nu best goed! In het begin van de week dacht ik nog, amai als ik dit nu zwanger zijn is, dan vind ik het toch maar niks maar nu de ongikrampen geminderd zijn, voel ik me een heel stuk beter! Het duidelijkste verschil met de vorige maanden was toch dat de ongikrampen al veel vroeger daar waren dan gewoonlijk en de pijn aan mijn borsten en tepels, daar heb ik anders maar weinig last van. Hopelijk hebben jullie hier iets aan, ik wens alleszins iedereen nog veel succes!
Ik kan eindelijk hier ook iets neer zetten Voor mijn NOD Mijn temp bleef hoog en er was een duidelijke innestelings dip te zien. Pijnlijke borsten en heel veel slaap. Na mijn NOD Misselijk als ik alleen al eten ruik. Maar ik hoef niet over te geven. En natuurlijk drie dagen overtijd. Positieve zwangerschap test
hoi hoi, voor mijn nod, -pijnlijke borsten anders dan normaal -ong heid krampen. -hooftpijn. -veel slaap. na mijn nod. -tepelhof groter geworden -smorgens ligt misselijk -veel slapen -soms nog wat ong krampen.
Voor mijn NOD: -Pijnlijke borsten (had ik ook altijd voordat ik ongesteld moest worden) -gespannen buik (ook normaal) Na NOD: -positieve test! -pijnlijke borsten -'s avonds eerder moe -uitgeput als ik de trap op loop of veel gewandeld heb met de honden (hijgen) -beetje misselijk (heel de dag, geen braakneigingen) -af en toe steken onder in mijn buik (links en rechts, vooral als ik iets heb gedaan) -hongergevoel, maar snel vol zitten van het eten. Verder een heel erg onzeker gevoel............
Tijdens het ontpillen hier veel gelezen en nu het dan eindelijk raak is heb ik haast geen klachten. (gelukkig maar natuurlijki) voor nod -dag na ei(ontzettend ziek, buikpijn na twee uur helemaal weg) - vette huid en erg snel vet haar - troebele urine - temp bleef hoog -sneller moe s'avonds -s ochtends om 6 uur klaar wakker -2 dagen voor nod vage ong krampen na nod -positieve test -troebele urine -sóchtends om 6 uur klaar wakker -ontzettend moe. -om negen uur s avonds zo kapot dan moet ik naar bed -nu nog vage ong krampen soms wel erg licht -na de test geen honger meer (spanning denk ik ) het is nog allemaal erg onwennig maar wel ontzettend gewenst
Hier mag ik (weer)! Deze ronde echt gedacht dat het niet raak was! Ik voelde weinig en wat ik voelde dacht ik dat het kwam doordat ik 6 april ben gestopt met roken! Voor Nod - Vroeg wakker, elke dag rond 6 uur, half 7 en dan niet meer verder kunnen slapen; - 1 dag voor nod kreeg ik krampen in mijn onderbuik, ik dacht dat ik ongesteld moest worden; - erg moe (en ik maar denken: van stoppen met roken krijg je toch meer energie?!?!? Nod: (11 DPO) - krampen alsof ik ongesteld moest worden; - hoge temp. Na nod: - nog hogere temp; - nog geen menstruatie - nog steeds erg moe - nog steeds wat krampen in mijn buik, maar lijken wel wat minder te worden! Nu 5 dagen na nod krijg ik wat gevoelige borsten! Voor de rest nergens last van!
Voor NOD: (positieve test ) misselijk duizelig hoge temp opgezette onderbuik Na NOD: misselijk duizelig steekjes in liezen pijnlijke en uitstekende tepels opgezetten onderbuik vaak plassen stemmingswisselingen (snel ergeren aan mensen die niks fouts doen )
Hallo dames, Ook ik kan/mag er eindelijk iets neerzetten, na 16 rondes! [-o< Hopelijk hebben jullie er wat aan. Week na eisprong : - hele overdreven opgezette buik - heb steekjes iets onder mijn navel gevoeld (innesteling?) - een paar momenten even misselijk geweest/geen honger (sloeg zelfs het toetje over ) 1 week voor NOD: - hoofdpijn maar echt in vlagen van het ene op het andere moment was het weer weg (minuten) en het was niet de gebruikelijk hoofdpijn 2 dagen voor de NOD - moe en viel direct als een blok in slaap (zelfs zaterdagmiddag !?!?!) - veel dorst/continu droge mond - gerommel in mijn darmen (beetje winderig + boertjes laten) - pijnlijke borsten/tepels - steekjes links onderin mijn buik/lies die uitstraalden naar mijn bovenbeen Op NOD - diarree en wat lichte buikpijn - pijnlijke tepels 4 dagen na NOD heb ik pas durven testen en gelukkig was deze test direct positief Vlak na NOD - voorgevoel /rustiger en kalm gevoel - meer honger maar ook snel voldaan - pijnlijke + dikkere tepels (kokindjes ) - smaak is veranderd, heb meer behoefte aan hartig eten, terwijl ik normaal gesproken een echte zoetekauw ben - geen behoefte om te snaaien (hopelijk blijft dit zo) Het voelt allemaal nog erg onwerkelijk; ineens "hoor" je ook bij de zwangeren. Groetjes!
Hoera! Ook ik kan mijn symptomen hier inmiddels neerzetten! Na 3 positieve tests moet ik het toch maar gaan geloven... Heb eigenlijk heel weinig (bijna geen) symptomen. Voor mijn NOD: - Lichte steekjes in buik en borsten (had ik anders ook). Wel nieuw waren de steken in mijn liezen die ik 1 keer voelde - Droomde wel veel, en had duidelijk andere afscheiding - Heeel moe (nog steeds), maar of dat door de zwangerschap komy? Na NOD: - Merk nog steeds weinig, heel af en toe pijn in de borsten Voel me verder eigenlijk heel goed!
Hoi allemaal, Symptomen, wel of niet zwanger, weet er inmiddels ook het nodige van! Ben heel pril zwanger! De maanden hiervoor voelde ik ook van alles, duizelig, misselijk etc., maar dat was blijkbaar meer psychisch.... De dag voor mijn NOD: -hele erge ongesteldheidskrampen Vervolgens is het zeurende gevoel gebleven, met af en toe een steekje. -af en toe een beetje dizzy Verder voel ik me eigenlijk hartstikke goed, helemaal niets, bijna geen symptomen, niet eens erg moe! Mijn borsten zijn iets gevoeliger, maar dan moet ik er echt in knijpen. Mijn tepels zijn iets veranderd, maar ook niet extreem. Ben eigenlijk bijna niet misselijk. Aan de ene kant natuurlijk fijn, aan de andere kant is het af en toe een positieve bevestiging als je misselijk zou zijn. Tevens een test gedaan 5 dagen voor NOD, van de trekpleister. Was na 1 minuut negatief, weggegooid. Niet gewacht tot 10 minuten.... Na 30 minuten ofzo toch nog even gekeken en een streepje...maar dan mag je eigenlijk niet meer kijken. Dus uit mijn hoofd gezet en op NOD een test van Clear Blue gedaan. Overduidelijk! Succes allemaal en laat je niet gek maken. Ik merk dat ik constant op het net aan het zoeken was naar bevestiging symptomen. Je kunt ze misschien al dromen, maar blijft zoeken. Probeer het van je af te zetten en spreek met jezelf af pas op de NOD te testen (hoe moeilijk ook!) Liefs, Bobby
Ik had bij mijn eerste zwangerschap pijnlijke borsten en er vloeide melk uit mijn tepels. Bij de tweede had ik een innestelingsbloeding op de dag dat ik ongesteld moest worden, was erg chagrijnig, moe en had last van hartkloppingen. Liefs van Sabrina
ik had 14 april en 1 x een harde steek denk innesteling en sinds 15 april bruin verlies en het lijkt wel of me gezicht iets opgezetter is het viel me kapster gister ook al op voorderest nergens last van maar kan nog komen he haha maar dat maakt me niks uit ben allang blij dat het eindelijk weer is gelukt! ik heb vanacht trouwens ook gedroomt over een posi tets en dat heb ik bij de andere 3x ook gehad daarom heb ik getest vanmorgen anders had ik gewacht tot zondag
1e teken: ongesteldheid bleef uit 2e teken: met 6 weken zwangerschap; erg moe. misselijkheid en gevoelige borsten nu met 8 weken ook krampen alsof je ongesteld moet worden af en toe. verder weinig gemerkt.
Veel moe. Misselijk Soms heel erg honger, andere keer juist nergens zin in hebben. beetje gevoelige borsten. stemmingswisselingen, soms ineens heel boos of verdrietig.