ongi bleef weg en eigenlijk had ik toen al gevoelige tepels . Daarna voelde ik me zo af en toe beroerd misselijk en moe . Nu ook nog emotioneel om niets .
Hier ook mijn symptomen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Vóór nod: - pijnlijke borsten, alsof er allemaal blauwe plekken opzaten, dit gevoel had ik nog nooit gehad - rommelende darmen (allerlei geluidjes) - temperatuur hoog en mooi constant - omstreeks de innensteling ineens een rode kleur, gloeien, de hele dag - plakkerige tepels - tintelend, doof gevoel in linker middelvinger Na nod: - rommelende darmen - moe - honger - zere borsten - niet zo actief (beetje lui) - urine ruikt anders - branden maagzuur / oprispingen - zin in gezond eten
Ik had helemaal niks in de gaten, eigenlijk. Ik was moe, maar dat heb ik wel vaker, zeker nadat we in het voorjaar de klok vooruit moeten zetten. Ik had ook wel zin om lekkere dingen te snaaien, wat ik eigenlijk nooit heb, maar dat deed ook geen belletje rinkelen. Slaapproblemen heb ik ook wel vaker, dus dat leek me ook normaal. Pas toen ik niet ongesteld werd, dacht ik dat er wellicht wat aan de hand was. Ik heb namelijk een regelmatige cyclus, van meestal een dag of 27. Toen ik 4 dagen overtijd was heb ik een test gedaan, en die was positief. Pas toen kon ik al die vage symptomen plaatsen! Ben nu nog steeds meer moe dan normaal, en van kleine stukjes wandelen kan ik al redelijk uitgeput raken terwijl ik normaal best een goede conditie heb. Morgenochtend ga ik 2 uur wandelen met een clubje dames, ben benieuwd hoe dat gaat.... Maar ja, beweging is goed voor moeder en baby!
Bij deze zwangerschap Voor NOD veel honger moe duizelig Na NOD maandstonden bleven uit puistjes chaggy zwaar gevoel in mijn maag na het eten haar gaat stuk vanaf 6 weken iets vollere borsten misselijk 's morgens en met vlagen door de dag direct moeten eten wanneer honger zich aankondigd veel dorst tegen heel weinig geurtjes tegen kunnen bij het zien van sommige voeding al kokhalsneigingen krijgen hierdoor niet meer alles kunnen eten weinig energie drukkend gevoel in onderbuik bij mijn vorige zwangerschap voor NOD menstruatiegevoel stemmingswisselingen Na NOD maandstonden bleven uit pijnlijke en vollere borsten moe zeurende onderbuik Vanaf 6 weken heel de dag door slap-misselijk-beetje duizelig niet tegen de geur van hotdogs kunnen mooie stralende en wat bruinere huid
- Uitgeput na 't sporten (Normaal juist heel veel energie) - Raar gevoel in onderbuik - Plassen, plassen, plassen & nog eens plassen - Slechte huid (puistjes & pukkels) - Steken in de zijkanten van mn onderbuik (Bandenpijn dus) - Zere borsten - Afschijding - Bloedneuzen
Een week na m'n eisprong kreeg ik hele lichte steekjes (meer plagerige prikjes) linksonder in m'n buik. Soms straalde het een beetje uit naar m'n schaamlippen, maar bijna altijd ook naar m'n liezen. Ik dacht eerst dat het m'n prikkelbare darm was, daar leek het wat op. Maar de prikjes en krampjes werden niet minder na wc-bezoek en bij darmklachten door een prikkelbare darm kan dat juist erg opluchten! Vervolgens dacht ik dat ik ongesteld ging worden. Ik kreeg hetzelfde zeurende gevoel in m'n buik, en de pijn straalde uit naar m'n rug en bovenbenen. Ik had een paar avonden op rij echt zwaar vermoeide puddingbenen. Alsof ik een marathon had gelopen. Toen ging het ongesteldheidsgevoel weer weg (tampons maar weer opgeborgen), en toen kreeg ik verstopping. M'n darmen hebben trouwens sowieso heel wat afgerommeld tot m'n NOD. Tijdens een etentje twee dagen erna voelde ik ineens m'n tepels. Het leek wel alsof ze in de fik stonden! Ze voelden dus erg branderig, meer alsof er schaafwondjes op zaten. M'n BH leek van schuurpapier gemaakt. Ook pijn in borsten gekregen daarna en pijn onder oksels. Die borstenpijn voelde ik zonder er op te drukken. Jullie begrijpen: al ruim voor m'n NOD wist ik echt heel zeker dat ik zwanger was. Ik heb echt elke zwangerschapstest gebruikt totdat ik na drie dagen hele vage streepjes eindelijk een overtuigend streepje tevoorschijn plaste! Veel meiden zeggen -terecht- dat de dingen die je voelt erg lijken op PMS. Dat klopt, maar toch ook weer niet helemaal (bij mij althans, iedereen is anders natuurlijk). Ik vond de pijn minder venijnig dan wanneer ik ongesteld moet worden. De krampen zetten niet zo door. Zoals gezegd waren het meer plagerige prikjes. De pijn zat nu iets meer in m'n liezen (voor menstruatie heb ik dat weer niet zo). En pijn in m'n borsten heb ik normaal gesproken nooit. En wat echt opviel: ik werd niet chagrijnig en normaal ben ik echt niet te hebben vlak voor ongesteldheid. :x Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Veel succes, sterkte en vooral plezier met het verwekken!
bij mij zijn mijn klachten: steekjes / zeurderig pijnlijk gevoel in mijn onderbuik, bij mijn liezen zeg maar iets gevoeliger borsten opgeblazen gevoel rommelende darmen / diarree weinig honger en dan weer veel honger, wisselt zich af slecht slapen af en toe misselijk, maar nog niet heel erg geurtjes zijn sterker en kan echt niet meer tegen sommige geurtjes ik hoop dat je er iets aan hebt...
Yeh, ik mag er eindelijk ook bij. Ik heb gelukkig vrij weinig symptomen: - aantal dagen ongigevoel maar wel minder dan anders - rare temperatuur: heel heet of heel koud - nog vergeetachtiger als anders Verder nog niks eigenlijk \/
Hoera! Eindelijk mag ik er dan ook bij! Vanmorgen ontdekt zwanger te zijn van onze eerste. Het was echt overduidelijk! 19 april was de innestelingsdag, 3 dagen daarvoor echt heel veel steken gehad, en precies op innstelingsdag 3 druppels helderrood bloed verloren. Daarna veel honger ( maar bijna niets kunnen eten) en uiteindelijk uitblijven menstruatie. Het valt dus eigenlijk wel mee hier. Hoop dat jullie er wat aan hebben! Liefs, Sanne
yes! ik mag er ook eindelijk bij mijn symptonen 3 dagen na ei: zeurderige buik en rugpijn, vaak wakker snachts,branderig gevoel in borsten en vage steekjes. 6 daGEN na me ei. Me kitten ging dr eigen anders gedragen tot het irritante toe 1 week voor nodbstipati.veel trek in vis.heel erg snel warm hebben!(eerder heet)veel afscheiding waterig/creme.op geblazen gevoel.puisten en last van moodswings! snel geirriteerd. en opgezetter buik. Me partner zei toen al je bent zwanger! en me vriendin vond me ook anders. 10 dagen na me ei teste ik al licht positief!
Ik had ernorme honger in het begin van de zwangerschap .Later neemt dit af . Ook zuur heb ik heel de zwangerschap door .
Ik mag er ook bij, al is het nog vroeg, heb toch al wat symptoompjes - Zere tepels & gespannen boobs, soms ook steken erin! - Rommelende darmen, heb al paar dagen diarree - Als ik een tijdje niet eet word ik licht misselijk, gaat over als ik gegeten heb - Vaak plassen, vooral savonds/snachts - Veel honger! - Geen zin in zoet! Normaal ben ik een choc-a-holic - Emotioneler - Vriendlief zegt al 6 dagen dat mn ogen zo raar fonkelen 8) - 2 dagen voor NOD al lichte posi test van matcare, op NOD posi digitaal van CB! Voila, dat zal het ongeveer zijn
Vanochtend een test gedaan.... en.... POSITIEF! Bij deze dus mijn eerste zwangerschapssymptomen (en die begonnen werkelijk waar een dag na mijn eisprong!): - met vlagen misselijk - meer speeksel / meer dorst - af en toe duizelig - slecht(er) slapen - vaker naar de wc moeten - af en toe kramp in mijn onderbuik - af en toe rugpijn - opgezette buik - rommelende darmen (soms diarree) - meer boeren laten - algeheel moe zijn (kan ieder moment wel gaan slapen) - vreetbuien - eten kan me ook ineens tegen gaan staan
Alleen eerste symptomen in dit topic plaatsen als je zwanger bent. Overige berichten, vragen etc worden verwijderd zonder overleg! Josien (moderator)
Gelukkig ben ik dus niet de enige Ik had last van zere borsten in het begin, nu eigenlijk niet meer (7.5 weken), ze zijn ook wel iets groter geworden. Moehhhhhh en vutloos Beetje misselijk, vooral bij het opstaan en als ik niet optijd eet. Paar puistjes, terwijl ik die noooiiit heb. Eet nooooooit chips en nu wel Om de 2 uur heb ik trek, tot misselijk aan toe Vaak plassen En snel geirriteerd, arm vriendje idd O,ja en ook soms een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maar voor de rest is het wel leuk om zwanger te zijn hoor
Vanochtend een positieve test en ik had hem opgegeten als deze negatief was . Ik wist 98% zeker dat ik zwanger was! Symptomen: - week na mijn eisprong druppel helderrood bloed verloren - vanaf het bloedverlies, veel krampen, steken onder in mijn buik en liezen - een soort ongigevoel - Meer witte afscheiding - weeig/ misselijk gevoel, kokhalzen - beter ruiken - hoge temperatuur - donkerpaarse en brandende tepels - gevoelige borsten - en een heel sterk voorgevoel!
Edit: - Veel afscheiding (wit) af en toe voelt het alsof ik in mn broek heb gedaan .. heel gezellig - Altijd heel vroeg opstaan, zelfs op een vrije dag Kan gewoon niet meer uitslapen - Chaggi! Vooral fijn voor mn vriend
Op moment nog niet echt veel symptomen. Wel bij vlagen ontzettend chagerijnig en sinds ik het weet niet meer kunnen slapen Maar dat laatste heeft gewoon met piekergedrag te maken haha. Oh ja ook wel wat steken in mijn onderbuik zo af en toe.
Lichte krampjes en steken in de onderbuik na 3/4 weken. Ook moe en winderig. Verder nergens last van. Oh en veel plassen!