YeSSSSSSS ik mag er ook tussen Voor nod * Pijnlijke onderrug *buikkrampen 1 nacht er van wakker gelegen *duizelig zwart voor ogen bij opstaan * dingen vergeten (anders een heel goed geheugen en nooit iets vergeten Na nod * pas negen dagen na nod een positieve test! * borsten worden gevoelig af en toe steken rond tepel en zijkant van borsten is gevoelig * af en toe een beroert gevoel * nog steeds last van mij buik kramp gevoel Verder mega Blij!
Nou mag ik hier ook eindelijk schrijven! Klachten voor NOD; ongikrampjes ongeveer 6 dgn voor nod 1 dag voor nod negatieve test NOD; 2x iets bruinverlies en ongikrampen Na NOD aanhoudende ongikrampen, bij inspanning erger Pijnlijke tepels Vroeg wakker, zelfs om 6.00 opstaan!, raar dromen Branderige ogen 5 dagen na NOD positieve test!
Het was mijn eerste ronde en ik heb elke dag geprobeerd bij te houden wat voor 'symptonen' ik had zodat ik voor de volgende keren zou weten dat het iets was wat normaal was of niet. Echter het was meteen raak.. Hier mijn lijstje: 7 april was de eerste dag van mijn ongesteldheid.. 13.april 7 X 14.april 8 X 15.april 9 ongesteldheidskrampjes 16.april 10 X 17.april 11 ongesteldheidskrampjes links onderin 18.april 12 X Vruchtb. slijm Eind vd middag 19.april 13 X 20.april 14 X 21.april 15 Links kramp 22.april 16 kramp misselijk met vlagen 23.april 17 24.april 18 25.april 19 26.april 20 27.april 21 beetje lage rugpijn krampjes opgezette baarmoeder 28.april 22 af en toe krampen onderbuik steken linkerborst 29.april 23 ongie krampen. Savonds onzettende pijn borsten 30.april 24 X pijn in borsten 01.mei 25 X zeurderige pijn onderrug,Hoofdpijn, steken van buik naar ** Omdat ik 2 en 3 mei neg had getest heb ik het niet meer bijgehouden.. maar verder sliep ik opeens weer met een kussen tussen mijn benen, Ik heb echt heel duidelijk een opgezette baarmoeder..je ziet echt een rand zeg maar. verder misselijk bij vlagen..als ik iets te laat eet ofzo. Heb nu wat ongie steken af en toe..en heb last van mijn onderrug wat uitstraald naar mijn linkerbil.. Oh en heb pas positief getest na 7 dagen overtijd (met de clearblue...)
Menstruatie bleef uit. Overdag vlagen van misselijkheid bij eten trok dit weer weg. Steken in onderrug en buik. Gevoelige borsten , inmiddels zeer gevoelig/pijnlijk. Nog steeds erug kort lontje en emotioneel. Menstruatie achtige pijntje in buik. Rommelende darmen en last van lucht..
Ik heb nog niet zoveel symptomen. Ook ging ik ervan uit dat ik niet zwanger was, dus lette niet op alles wat ik voelde. Nu vanaf NOD: - erug hoofdpijn - vol gevoel in mn (onder) buik - gevoelige (.)(.) - snel moe - heel klein beetje misselijkheidsvlagen Thats all xcobi
Het zo koud hebben! Pre-menstruele klachten; dikkere opgezette buik, pijnlijke en 1 cupmaat grotere borsten, vetter haar, beetje buikkramp. Emotioneel. Hoofdpijn. Raar dromen, slechter slapen.
Heb op moederdag positief getest. De afgelopen maanden dacht ik ook steeds allerlei symptomen te hebben, maar nu was het toch echt anders: Ik moest een week voor mijn NOD veel plassen, had heel sterk ruikende urine (rook een beetje zoetig). Mijn urine was ook heel erg troebel. Beetje zere borsten. Verder helemaal niets! Succes voor iedereen die zwanger wil worden. Kaat
Hihihihihi eindelijk mag ik mijn verhaal hier ook neerzetten: Duidelijke steekjes bij innesteling gevoeld Vlagen van misselijkheid Steken in lies en rare branderige pijn in onderug Bij ver uitrekken pijn Duizelig Droge keel Vlagen van misselijheid Af en toe krampjes Emotioneel
nou, dan hier de mijne: -zere borsten, lijken ook opgezet. zijn wel zacht. -vlagen van misselijkheid. -behoorlijk duizelig, mn. in de ochtend en bij inspanning. -opgeztte buik, kan 'm niet meer goed plat intrekken. -urine ruikt veel sterker, terwijl ik meer drink. -slecht in slaap kunnen komen, en als ik slaap veel meer dromen. -en na het testen: HEEL BLIJ! en dit is dus nog voor mijn NOD (morgen is die pas). mijn test was een heel vaag roze streepje, maar wel een streepje! en sneller zichtbaar / duidelijker dan de dag ervoor. over een paar dagen kijk ik of die dikker wordt. ik heb gelukkig al veel verhalen gehoord van aanvankelijk een heeel inieminie-streepje, maar toch zo zwanger als wat. dat geeft hoop!
eindelijk na 32 maanden mag ik er ook bij ik ben hier al zo vaak langs geweest te lezen. Voor NOD had ik weinig klachten dacht dat ik echt ongie werd. Na NOD: - klein beetje ongiegevoel zo nu en dan. - vlagen van misselijkheid en dan weer rammelen en dan ineens weer heel erg hongerig. - beetje duizelig - en natuurlijk erg moe maar met name heel erg blij groetjes sjolie
Voor NOD: -moe -humeurig/triest -pijnlijke borsten -iewat uitslag (leek gewoon alsof ik stevig mn regels ging krijgen) na NOD -pijnlijke borsten -hele pijnlijke onderrug -moe vanaf week zes -misselijk -pijnlijke borsten -zeer pijnlijke onderrug -moe moe en nog eens moe -humeurig -gewichtsverlies
Op dit moment: (5 weken zwanger) - veel plassen - veel krampen in buik - opgezette buik - winderheid (tja) - vreselijk humeurig bij vlagen en echt onredelijk - snel en makkelijk in slaap vallen 's avonds - Gevoel: rustig, relaxt, "het komt helemaal goed"
Hallo allemaal, Ook ik mag een lijstje maken. Het heeft bij ons 5 maanden geduurd. Ik heb eigenlijk heel weinig kwaaltjes: Voor NOD: Een beetje moe, niet noemenswaardig. Na NOD: Zeurende pijn in mijn onderbuik Sterk ruikende urine, veel plassen. Dorst, drink normaal vrij veel, nu nog meer! Slecht kunnen slapen s'avonds. Verder eigenlijk niks. Maar kan nog komen ben nu bijna 5 weken zwanger Hoop dat jullie er wat aan hebben. groetjes Myla
ook ik mag hier (weer) wat schrijven voor NOD: enorm zere borsten gespannen en harde onderbuik moe buikpijn lage rugpijn op NOD: lage rugpijn,buikpijn moe veel afscheiding nu: moe moe moe af en toe vlaagje misselijk grotere zere borsten rug,buikpijn en vooral erg onzeker of het blijft zitten.......
Ik heb dit wel 100 keer gelezen van voren naar achteren en terug. Nu mag ik er zelf ook bij Voor NOD: helemaal niks! alleen mijn temperatuur bleef hoog en dat was verdacht. En ik had behoorlijk haaruitval (nog steeds trouwens), maar dat zag ik toen niet al symptoom, nu weet ik dat het door de hormonenhuishuiding komt. Na NOD: moe en moe, voel mijn buik de hele tijd. Heel af en toe vlaagje van misselijkheid, hopelijk blijft het zo. En verder toch een beetje onzeker dat het erin blijft zitten. Hoop dat je er wat aan hebt, en succes voor degenen die zwanger willen raken.
Ja ipv lezen mag ik hier nu schrijven! Voor NOD: MOE, echt niet vooruit te branden gevoelige borsten, maar heb ik iedere maand na de eisprong 5 dagen voor NOD beetje bruin bloedverlies steken in mijn onderbuik ander gevoel dan normaal in buik Heb 3 dagen voor mijn NOD positief getest Vanaf NOD: MOE ben opeens een avondmens ipv een ochtendmens... misselijk als ik meer dan een uur niets eet steken in mijn buik (links en rechts), ook richting liezen soms pijnlijke onderrug gevoelige borsten (niet te missen ) die jeuken en beetje blauwe adres Ben eigenlijk wel blij me deze symptomen (ook al voel ik me soms knap beroerd), dan ga je tenminste geloven dat er toch echt iets zit daar...
O ja vergeten (ook een symptoom...): nogal emotioneel/humeurig bij vlagen. Ach geef gewoon de hormonen de schuld
Heb hier zoveel gelezen! Nu mag ik ook! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Na m'n ei bruinverlies (nu nog) en anders nooit. Normaal na ei gevoelige boobs, dat werd dan minder vlak voor NOD, maar nu begonnen mn boobs pas op NOD zeer te doen en te groeien! Honger! Verder niets anders dan anders, eigenlijk nog veel ongi symptomen en een steekje hier en daar. Liefs Olivia
Ik was een week voor mijn nod vreselijk emotioneel, veel huilen en overgevoelig.Ik had eigenlijk vanaf de eisprong ontzettende menstruatiekramp. Deze werd rond mijn nod erg heftig. Ik dacht dat ik ieder moment ongesteld kon worden. Ook waren mijn borsten heel pijnlijk en wat opgezet. Ook merkte ik dat ik vaker moest plassen.