Eerste symptonen voor NOD waren vreselijk zere borsten (anders dan met menstruatie) Nu nog zere borsten doen zelfs zeer als ik op mijn buik lig. Zere tepels Diaree Opgeblazen gevoel Positieve test natuurlijk
Hallo, Dit zijn mijn symptomen tot nu toe: - Pijnlijke borsten - Grotere borsten rond mijn nod (toen wist mijn vriend al dat ik zwanger was), ben 6 weken en al een cup maat gegroeid! - Heel veel puistjes vooral in mijn gezicht... :x - Heel veel steken in mijn onderbuik, links en rechts - Vanaf 6 weken gigantisch misselijk, lust geen koffie meer en er zijn heel veel dingen die ik eerder lekker vond en nu echt niet meer door m'n keel krijg. - Stemmingswisselingen, ik ben vaak humeurig en emotioneel. - Gigantisch moe, kan wel hele dagen slapen. - Vaak plassen. - En een positieve test natuurlijk !
Hoi, Vond de lijst die MIli lange tijd terug gemaakt had wel handig (staat ook op pagina 25,maar ff uppen!) Mogelijke zwangerschapssymptomen: Borsten: - gevoelige tepels - opgezwollen tepels - pijnlijke borsten - pukkeltjes op borsten - witte puntjes op borsten - donkere rand om tepels - vollere borsten - zachte borsten - stevigere borsten - blauwe aders op borsten - last van de zijkant van de borsten Reuk en smaak en eetlust etc: - metaalsmaak in mijn mond - misselijk (hoeft niet alleen in de ochtend te zijn) - afkeer van voorheen favoriete gerechten - juist ineens iets lusten wat je eerder nooit lustte - hol gevoel in je maag,gevoel iets te moeten eten Overige vreemde veranderingen: - vermoeidheid - verstrooidheid - dorst - krampen in mijn buik (eerst ongi-krampen, dan darmen?) - duizelig - humeurwisselingen - pukkeltjes in gezicht - pukkeltjes op rug - verandering van huid (zacht en glad of juist oneffen) - vetter haar - maagzuur - hardere/opgezette buik - (meer) boeren laten - lage rugpijn Ongesteldheid: - over tijd WC gerelateerdezaken: - troebele urine - vaak naar het toilet om te plassen - veel meer witverlies - sterk ruikende urine - beetje bruinverlies - rood verlies (eenmalig i.v.m. innesteling) - obstipatie/constipatie - dunnere ontlasting - winderigheid Geen last: - Komt ook regelmatig voor dat men niet echte zwangerschapskwaaltjes heeft.
Ik kreeg deze keer juist geen pukkel(s), terwijl als ik ongi moet worden dat juist wel heb. En ik had juist geen trek in vette hap en chocola, terwijl als ik ongi moet worden dat juist wel heb. Ik kreeg 'last' van opruimbuien! 8 dagen voor NOD was ik ontzettend chaggie, dus dat zal de innestelling geweest zijn. Nu (4 weken, 5 dagen) last van onderrug. Verder momenteel niets
Ben nu 23 weken zwanger maar mijn eerste symptonen waren overduidelijk! 1,5 week voordat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden merkte ik al wat er aan de hand was; -hele dagen doorlichte misselijkheid -opvliegers -last van mn ogen - MOE MOE MOE dat was er ergste kon wel weken slapen hihi. Denk voor de meeste mama's dat je onbewust toch wel voelt dat je zwanger bent.. succes allemaal
Hier eigenlijk niet veel , want dacht dat het mijn regels waren die niet doorkwamen .. - Een week ongesteldheidspijn -Pijnlijke borsten -Donkere en grotere tepels -En enorme puisten in mijn gezcht een week voor NOD
Heb altijd wel wat last van puistjes, maar nu was het opvallend erg, kreeg er ook opmerkingen over (het is nog niet helemaal weg). Zere borsten met pijnlijke tepels, vooral 's nachts bij het omdraaien heb ik daar veel last van! Veel plassen, pijnlijke buik (wat ik eng vind), andere kleur afscheiding, achteraf heb ik denk ik een bloedneus gehad rond de innesteling of vlak erna, emotionele achtbaan (ook lachen om dingen die ik normaal niet grappig vind!) en mijn buik voelt gewoon anders aan, steviger als ik hem aanraak.
Ik had last van pukkels in mijn gezicht en daar heb ik normaal niet zo'n last van (gelukkig zijn ze inmiddels ook weer verdwenen). Daarnaast hield ik mijn temperatuur bij op de website van Fertilityfriend. Mijn temperatuur daalde normaal 2 dagen voordat ik ongesteld ging worden. Maar nu had ik een tweede stijging in mijn grafiek!
Vanaf iets na eisprong: Pijnlijke borsten die met de dag pijnlijker werden (staan nu op knappen) Ongikrampjes Steekjes in lies Veel plassen Darmen deden raar (diaree, constipatie) Net voor NOD: Temp bleef hoog (1 dag voor nod 37,0) 1 dag voor nod 3 posi testen
Yes! Eindelijk mag ik hier mijn zwangerschapssymptomen vermelden! Voor NOD: - bij snel omdraaien of opstaan, trekkend gevoel in beide liezen - bandenpijn. - onregelmatige hartslag. Dit had ik tijdens vorige zwangerschap ook, en nu weer. Na NOD: - hetzelfde als voor NOD. - verder niks. Groetjes Golfola
Ja, ik mag een beetje hoop geven aan de meiden die al iets langer wachten. Ik was in februari 2007 gestopt met de pil. Ik heb mijn eisprong gevoeld in het begin van de eerste week van juni. Waarschijnlijk 3 juni. De eerste test heb ik 16 juni gedaan. Deze was negatief. Nadat ik de testen had gedaan begon het in mijn buik te rommelen. Enorm veel krampen, moe, beroerd. Ik dacht: ach, ik heb veel gewerkt de laatste tijd en dat krijg ik nu op mijn brood. Griepje, dacht ik. Zaterdag kwam ik uit de slaapdienst en heb ik toch nog maar eens een testje gekocht. Hij sloeg direct positief uit! Ik heb er eerst eens een poosje naar staan kijken. Daarna ben ik naar boven gelopen naar mijn man. Heel onwerkelijk allemaal. In de week van mijn NOD : - kramp in mijn buik - beroerd/misselijk/hoofdpijn - moe - vaak plassen - zelfs de haarvaatjes in mijn borsten waren zichtbaar. (ik dacht dat ik mezelf weer gek aan het maken was) Het weekend van mijn NOD had ik behoorlijk veel kramp in mijn buik. Na NOD (dus vandaag) - minder krampen, wat kleinere steekjes. - Pijn in de onderrug - duizelig - vieze maak in mijn mond, alsof ik heb overgegeven. Groetjes, Ellen
1 a 2 dagen na eispronng. beetje last van baarmoederpijn. week na eisprong. zeurende buikpijn alsof ik ongi moest worden of was. NOD. Ik dacht echt ik word ongi. Maar nee, ongi bleef uit, savods begonnen mijn borsten wat gevoelig te worden 1 dag na NOD. nog wel wat zeurderige buikpijn en gevoelige borsten als er aanraking is.
Heb van eisprong en innesteling niets gevoeld. Ben nu heel kort zwanger en heb last van: - moeheid - verminderde eetlust - zere tepels - zeurende buikpijn - last van warme voeten (in bed steken ze er nu buiten0 - niet kunnen slapen - acne - duizelig Echt misselijk ben ik nog niet. Af en toe.
Dank jullie wel! Ik heb van die dingen van alles wat dus prettig om te lezen dat jullie er ook last van hebben! Voor de rest super emotioneel!
Boehoehoe, vind er echt niks aan, heb al een week last van: - naar gevoel in mijn maag - buikpijn laag in mijn buik, - huilerig - durfde niet goed te hoesten vanmorgen, dacht dat ik ging overgeven, terwijl ik ook niet echt misselijkmisselijk ben. Heeeeeeellllp, ik vind dit niks. Zo vroeg al me zo rot voelen....
Vlak na de eisprong was ik echt een enorm chagrijnig monster :x reageerde ook enorm fel op alles. Daarna kreeg ik ontzettend veel puistjes en had ik vet futloos haar. De volgende weken voelde ik af en toe een vlaag van misselijkheid en was ik snel duizelig. Voel me nu een stuk minder rot, wat vrijwel continu is (maar soms ook wel eens een dagje overslaat) zijn de krampen en steekjes, de rommelende darmen die switchen tussen obstipatie en het tegenovergesteldewinderigheid, erg sexy ja. Heb geen last van borsten maar heb het wel het idee dat ze veel zachter zijn..
voor NOD: misselijk bultjes rond tepels waar vocht uitkomt meer afscheiding vage buikpijn, steken net boven lies puistjes Na NOD: misselijk steken in buik moe heel vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen jeukende (.)(.)