Hier mijn symptomen, * beetje duizelig zo nu en dan * menstruatiepijn, net of het zo kan doorzetten * zere borsten, vooral de zijkanten en s'avonds erger * zere onderrug * beetje vieze smaak in mijn mond Verder voel ik mij geweldig en hoop dat het zo blijft.....
Mijn symptomen: Bijna continu buikpijn, soort menstruatiepijn. Af en toe een beetje misselijk. Gevoelige borsten. Beetje moe. En een beetje meer afscheiding als normaal.
Mijn symptomen: - Zachte, vollere borsten - Duizelig/licht in m'n hoofd - Snel vermoeid - Meer plassen - Winderigheid - Krampjes, het gevoel dat er 'iets' zit onder in mijn buik En ik klop even af, dat de misselijkheid weg blijft. Bij mijn zoontje, tot 16 geweest vanaf dag 1....
Hoi Allemaal.... Eindelijk mag ik ook.... Voor NOD: TIntelend gevoel in buik en later ook in borsten. Humeurig Af en toe krampen Na NOD: Tot nu toe nog hetzelfde...
hoi hoi ik heb last van gevoelig borsten,vooral buitenkant,richting oksel gevoelige tepels,en donkere van kleur met vlagen misselijk vol gevoel moe,moe,moe moe,kan de hele dag slapen veel dorst veel plassen zou het dan?
Kan ik zwanger zijn? - jeuk aan mijn tepels - tepelhof groter en lopen blauwe aders door - met vlagen misselijk - menstruatiekrampen - opgeblazen buik - vermoeid - krijg het verschillende keren per dag enorm warm
Eindelijk mag ik weer wat posten hier Voor nod: emotioneel zere borsten bloedneuzen zere kuiten buikpijn moe slapeloze nachten hoofdpijn 3 dagen voor nog een licht positieve test. Had wel Pregnyl (=hcg) gespoten dus de kwaaltjes konden daar ook van zijn. Na nod alles hetzelfde en een duidelijke positieve test.
heb vanochtend postief getest! hier mijn kwaaltje tot nu toe zere borsten menstruatie achtig gevoel steken in mn liezen
Voor mijn NOD Zere borsten donkere tepels Vloei iets meer (wit) Bloedend tandvlees Af en toe lichte steekjes in onderbuik wisselend humeur Vol gevoel Veel plassen en Moe,moe,moe
voor NOD: niets wat me echt is opgevallen na NOD: donkere/grotere tepels Af en toe lichte steekjes in onderbuik Veel plassen Moe met vlagen een beetje misselijk (meestal einde van de dag)
dit heb ik ook en gevoelige borsten richting oksel. Bijna hetzelfde gevoel wat ik had toen ik borst voeding gaf alsof de melk stroomt haha zo'n gevoel. wel irri op dit moment heb ik het ook.
ik ben : - moe -vlagen van hitte meestal 1 a 2 keer per dag meestal sávonds - pukkeltjes rond mijn tepel wat veel lijkt op puistjes alleen niet met de rode bult erom heen - en ik heb een donkere pigment streep lopen vanaf mijn navel tot mijn schaambot - troebele urine - opgeblazen gevoel in mijn buik - verlies meer dan normaal afscheiding en dat is dan echt spierwit (zonder geur) beetje créme achtig - zo af en toe op een dag hoofdpijn - apart gevoel bij mijn baarmoeder maar heel erg licht en doet geen pijn - bij mijn venusheuvel ietsjes er boven voelt harder aan dan normaal herkennen zwangeren mensen dit van hun eerste zwangerschap? mijn test is te vaag dus beschouw hem als negatief afgelopen zaterdag 5 juli in de namiddag (toen mijn nod dag) pijnlijke steek gehad in rechterlies moest er zelf van door mijn knieen duurde 5 sec. innestelling? + vanaf hoeveel dagen na innestelling kan je testen heel erg bedankt en hoop echt op een reactie! xxx
* misselijk/overgeven * krampjes * pijn in m'n linkerborst (waarom rechts niet?! ) * humeurig en dan weer superblij (moodswings...) * heel veel speeksel op de een of andere manier
Nrg50, Wat bedoel je met de testmarathon? Gaat iedereen dan tegelijk testen? hihi nee zolang zou ik echt niet kunnen wachten! Ik vind het al heel moeilijk om echt te wachten tot mijn NOD! Jij bent volgens mij 1 dag later als mijn cyclus toch? Groetjes Karin
Oh ja en gisteren had ik ook wat bloopers: Ik ben met mijn hond naar de dierenarts geweest, was ik op de terugweg kom ik tot de ontdekking dat ik voer vergeten ben te kopen (kun je alleen bij de dierenarts halen)... dus vervolgens naar een andere dierenarts gereden bij mij in de buurt. De hond zat nog in de auto en ik doe de auto op slot en ga naar binnen. We horen binnen allemaal een soort piep dus een assistent zei; het lijkt wel een vrachtwagen die achteruit komt. Toen zei de andere assistente nee het is die auto die buiten staat. Dus ik kijk naar buiten en knik.... totdat ik denk; dat is mijn auto! hihi dus lachen daarbinnen! Maar echt lekker bezig was ik dus niet! Ik heb vandaag ook wat meer last van mijn buik, lijkt op matige ongikrampen.... pfffff ik wordt hier GEK van! Groetjes Karin