He he.... eindelijk mag ik hier ook iets schrijven. Ik heb hier al zo vaak gekeken! Ik heb eerder een miskraam gehad in de 7e week en mijn symptomen waren toen in het begin: volle, maar zachte borsten (al halverwege mijn cyclus, heb ik normaal ook, maar een week later!) bloedverlies vanaf het moment dat ik ongesteld moest worden erge krampen, zeker zo heftig als tijdens een menstruatie (normaal heb ik al erge buikkramp, maar dit was erger) snel geirriteerd, boos, weinig kunnen hebben... dood en doodmoe Nu ik weer zwanger ben merkte ik een week voordat ik kon testen: volle, maar zachte borsten veel steekjes in mijn borsten tijdens het dansen een raar gevoel in mijn buik, alsof er iets in de weg zat moe, moe, moe bij vlagen misselijk en in de eerste week merk ik nu: een beetje een down gevoel (terwijl ik er toch erg gelukkig mee ben!) lichte kramp in mijn buik zere borsten en grote borsten... mijn bh's doen nu al pijn een opgezette, harde buik bij vlagen misselijk, maar als ik iets eet gaat het tot nu toe gelukkig weg veel honger, maar dan ineens niet meer Ik hoop dat jullie er iets aan hebben..... Heel veel geluk voor degenen die zwanger willen worden!
Ik heb vandaag ook posi getest... Ik heb last van: * hoofdpijn * moe * rare steekjes in mijn buik * vollere borsten * zere tepels * enorme lekkerhonger * af en toe wat misselijk * koffie drinken (terwijl ik dat anders nooit dronk)
voor mijn NOD: Misselijk s'ochtends trek in rare dingen zoals een gehaktbal buikpijn links en rechts onderbuik Na mijn NOD: Vocht uit tepels Uitslag op gezicht buikpijn heel erg moe veel slapen kramp in kuiten gevoelige borsten opgezette buik
Vanaf 5 weken: Moe moe moe Pijnlijke tepels Verstooid Vanaf 8 weken: Misselijk en braken, vooral 's morgens en 's middags en dan 's avonds weer zin in frikandellen.... Opgezette buik
geen honger, moe en gelnagels lieten los :S maar wel pas na 3 maanden ofzo in het begin had ik nergens last van als alleen wat kleine griepverschijnselen (ik dacht ook dat ik griep kreeg) pas na 2 en n halve maand adviseerde iemand mij een test te doen en kwam ik erachter dat ik dus zwanger was! (kreeg gewoon mijn menstruatie elke maand omdat ik aan de pil was...)
Dit zijn mijn symptomen: -Last van mijn darmen -Veel witte afscheiding -Last van pukkeltjes in mijn gezicht -Opgezette onderbuik -Pijn in mijn stuitje pijn trok door naar mijn linker bovenbeen -Lage rugpijn -Opvliegers erg warm hebben -Moodswings -Witte stipjes op tepelhof Hoop dat jullie er iets aan hebben
Ik heb altijd deze site bekeken en nu mag ik er eindelijk zelf wat plaatsen.... Mijn symptomen - gevoelige tepels...werden ook donkerder - last van onderrug - zwaar gevoel in mijn buik - hele gele urine ( ook als ik veel gedronken had) - ongigevoel...was er van overtuigd ongesteld te gaan worden! Hoop dat jullie hier iets aan hebben...
Ik mag er ook bij Vóór NOD: - lage rugpijn - pukkels op benen & borsten - ongikrampjes - misselijk (zo nu en dan) - verschikkelijke pijn in borsten (aan de zijkant) - rommelende darmen - opvliegers... Op NOD: - mijn 4e posi test Na NOD: - moet nog komen
voor mijn NOD; * blauwe aders op borsten die tot mijn onderarmen liepen * hele harde borsten * krampjes * rommelende darmen Na mijn NOD * nog hardere borsten * misselijk * moe moe moe * nog steeds krampjes * humeurig
Na 5 maanden mag ik ook eindelijk m'n eerste symptomen kwijt! Voor NOD - 5 dagen na eisprong klein beetje bruinverlies (denk innesteling) - verder geen bruinverlies terwijl ik dat vanaf eisprong tot NOD had - 's middags erg moe - heeeeel veel plassen (zo'n 20x per dag naar het toilet) - meer puistjes in gezicht - spierpijn bij oksel en daarna erg gevoelige borsten (tepels en zijkant borsten) - borsten voelen steviger aan en je ziet de aders - steken in onderbuik, ook in liezen - iedere ochtend zenuwtrekjes in m'n linkerwang - rommelende darmen Na NOD - hetzelfde als voor NOD - beetje menstruatiepijn Verder voel ik me kiplekker!
Oh, wat ik ook had (soms nog heb): steeds heeeeel erg honger, maar als ik dan eet zit ik in no time vol...
nog even een aanvulling op mijn lijstje, weet nu een week dat ik zwanger ben en er zijn nog wat dingetjes bijgekomen. mijn klachten week voor testdag: - gespannen en pijnlijke borsten - chagerijnig - moodswings - dood-en doodmoe - misselijk, zowel s`morgens en s`middags - ongi-krampen na testdag: - gevoelige borsten en pijnlijke tepels. - doodmoe - koud - bij vlagen misselijk - héél veel plassen - rare krampen in onderbuik, moeilijk te omschrijven, anders als ongi-buikpijn. - onzeker - vroeg wakker - honger, kan de hele dag door wel eten, voor mijn gevoel. - dorst veel klachten van nu had ik bij de vorige keren niet, dus hoop dat het nu goed blijft gaan!
Eindelijk mag ik hier ook wat neerzetten... voor nod - pijnlijke borsten - groter wordende borsten - aderen op mijn borsten - moe - honger - winderigheid - spierpijn in oksels - moe - ongi krampen in mijn buik na nod - pijnlijke borsten - misselijk met vlagen meer een weeig gevoel - humeurig!
Jaaa! Ik ben zwanger van ons tweede wondertje! Voor NOD: - innesteling duidelijk gevoeld (felle steken) - lichte buikpijn bij inspanning (tillen/bukken) - staren! (echt heel extreem) - tijdens praten met iemand, degene starend aankijken en de helft van het gesprek niet volgen.. - tijdens het eten ineens heeeeeeeel misselijk, het gevoel dat je naar de wc moet rennen. Als ik dan rustig ademhaalde ging het heel snel weer over. - harde ontlasting Na NOD: - STAREN! - GAPEN! - Krampjes/steekjes in onderbuik (echt zoveel gapen en ik staar de hele dag door! )
voor nod misselijk pijn borsten aders op borsten witte stipjes krampen in buik buikpijn staren harde ontlasting en ik vergeet nog vanalles erbij te schrijven na nod weet ik niet die is morgen pas en heb al 4 positieve testen!
Hoihoi, Voor NOD: grotere borsten huid van mijn gezicht anders; strakker moe Na NOD: moe, moe en moe stemmingswisselingen, vooral neerslachtig mijn haar zit suf gapen (heel vaak, genant gewoon) heel vroeg wakker beetje misselijk soms verbranding lijkt sneller, ik heb veel sneller behoefte aan eten hartkloppingen (!) Duss... Doei, takkiewakkie
Net voor NOD onwijs pijnlijke, gespannen en grotere borsten. Veel erger dan anders voor NOD. Ook kon ik niet slapen, en daar heb ik echt NOOIT last van. En mijn benen waren erg onrustig. Net voor en na NOD borrelende en onrustige darmen. Vanaf 4,5 week tot nu: heel moe (kan gelukkig weer goed slapen) af en toe hoofdpijn, snel honger, pijnlijke (groeiende!) borsten zijn er nog steeds, ik ruik veel beter en vind ook heel erg veel dingen stinken! Af en toe krampjes in mijn onderbuik, maar die nemen steeds meer af.
Nog 6 dagen en dan weet ik iets meer maar nu merk ik al de volgende symptomen: - meer plassen - steekjes in buik - meer afscheiding - gevoelige borsten/tepels - opgeblazen gevoel - meer eten + gevoel echt vol te zitten - moe - moeilijker focussen