Hoop ondanks dat ik toch nog lang moet wachten op beter nieuws, ben reg moe , vlagen misselijkheid, gister klein beetje roze en bruin bloed verloren, soms wat buikpijn, drukend gevoel op onderrug, en zeer chaggie, soms weer jankerig. Denk dat het te vroeg is, en dat e riks is maar het is zo kut om te moeten wachten .
Wat ik hier nog aan toe moet voegen is dat ik verschrikkelijke zin had in een patatje sate de hele zwangerschap door...
Na NOD: - slechte adem - slecht slapen - nogsteeds hevige ongi krampjes - aders op (.)(.) worden zichtbaarder & witte puntjes erop. - heel humeurig - zuurbranden - levendige dromen - vergeetachtigheid (heel erg) - verstrooidheid (nieuw pak vlees in de prullenbak ipv koelkast ) - zwart voor ogen en af en toe misselijk - onrustige benen (vreselijk ) (al er meer komen kom ik daar op terug! Had er een hoop maar ben ze vergeten....euhm,aan vergeetachtigheid te wijten? )
Oh ik vergat nog een ding: Trek in zoute drop en snoepjes (fout fout fout!) Had ik bij beide zwangerschappen!
Dag iedereen Ik ben Isabelle en wil graag zwanger worden. Er is bij mij PCO vastgesteld en heb nu Clomid gekregen, 2 maand geleden. Ik ben op dag tien van deze cyclus bij gynaecoloog geweest en hij heeft daar een follikel gezien van 23,3 millimeter. Dus klussen maar de volgende dagen! Ik ben nu op dag 20. Ik heb nu sinds 3 dagen gevoeligere borsten (ze lijken enorm gezwollen, 'ballonnetjes', en mijn tepels zijn groter geworden. Er zijn ook witte bultjes te zien op mijn tepelhof. 's avonds heb ik ook steeds een opgezette buik en geraak moeilijk in slaap. Ik ben niet misselijk en kan wel goed eten. Heb wel wat een verhoogde eetlust. Oh, en niet te vergeten meer plassen dan anders! + wat meer afscheiding en een 'nat' gevoel daar benden. (Sorry voor de wat onsmakelijke omschrijving )! Vannacht heb ik gedroomd dat mijn schoonmoeder zwanger was! Heel rare droom eigenlijk! Nu wordt het afwachten!
ik ben nu 7 weken zwanger 4 dagen voor NOD positief getest NOD nog steeds hoge temperatuur positieve test opgezette buik bruine streep op buik heel erg winderig groeiende borsten en tepels zere borsten ( harde schijven erin) gloeiende borsten ( met name savonds) pukkeltjes in gezicht en op rug smorgens wakker worden met een katerachtig hoofdpijntje die snel weg is veel afscheiding juist geen trek hebben om te snacken savonds paar keer per dag licht naar gevoel
we hebben toevallig in de juiste periode geklust en zijn nu een weekje verder...voel me zo raar...moe, buikkramp en pijnlijke baarmoeder (of het is mijn blaas...) en hoofdpijn.... vage klachten...maar kan toch nog niet testen! bij mijn eerste was ik heel erg ziek en liep al 2 weken in de waan buikgriep te hebben.... thobias is nu 1 jaar en 2 weken....krijgt nog steeds borstvoeding! dat wordt afwachten dussssss
Update: - nog steeds geen duivels - heel petiterige kleine bruine sliert in witte afscheiding - hoge temp 37,3 (rectaal) - honger, honger, honger! - vandaag test negatief Life van de apotheker Afwachten dus
Nu voor NOD -pijnlijke borsten -lichte steekjes -hoofdpijn -lichtjes misselijk Tot nu toe na NOD hetzelfde... en beetje moe...
Sorry dat ik het even meld, maar dit is een topic voor mensen die zwanger zijn en dus symptomen hebben, niet voor mensen met vragen tussendoor of mensen die denken dat ze eventueel zwanger zouden kunnen zijn.....
Je hebt het nog niet gezien, fioon maar dat gebeurt al 73 pagina's dat mensen posten ook al weten ze officieel niet niet dat ze zwanger zijn!
Alleen eerste symptomen in dit topic plaatsen als je zwanger bent. Overige berichten, vragen etc worden verwijderd zonder overleg! dat is duidelijk genoeg toch?
JAHOE, Ik mag hier gaan posten! Voor mn NOD: -1 week na mn ovulatie wat rozige afscheiding -week voor NOD gevoelige borsten Meer nog niet, heb gisteren pas getest
Hallo allemaal, Ik mag ook een berichtje plaatsen. (hoogstwarscheinlijk) 1 week na NOD: - een paar kleine bruik krampjes onderin mijn buik (met vlagen) - Af en toe eem hoofdpijn, - Vaker naar het toilet. - Ik vind in 1 keer heel veel STINKEN! - Vergeet steeds meer dingen - Slapen in een beetje een hobby geworden.. - Er komt vocht uit mijn (.)(.) - owja en als laatste mijn smaak is een beetje veranderd. Vanalles dus eigenlijk Groetjes didi
Ondertussen kende ik de berichtjes hier vanbuiten, maar deze keer mag ik er zelf ook bij! Vanmorgen getest en ... duidelijk POSITIEF! Mijn 'symptomen': Van eisprong tot 1 dag voor NOD was ik er 100% zeker van dat ik niet zwanger was deze ronde. Echt, en dat terwijl ik elk dingetje als een kwaaltje zie. Maar nu had ik niks speciaal, echt nada, niks, noppes! 1 dag voor NOD heb ik anders altijd bruinverlies en nu niet, tja, voor mij nog geen reden om te denken dat ik zwanger was (er was wel elke maand IETS anders...). Verder deden mijn borsten al een paar dagen pijn aan de zijkant, een pijn die niet erger werd, maar ook niet verdween. En had ik wat ongikrampjes en steekjes maar die heb ik anders ook altijd. Op NOD negatief getest en ik dacht nog steeds dat ik mijn ging krijgen. Twee dagen na NOD heel, heel licht positief en omdat ik anders nooit overtijd ga begon ik toch te denken, misschien is het gelukt... Vanmorgen dus duidelijk POSITIEF! En nu heb ik nog steeds last van mijn borsten, geen bruinverlies, veel dorst... maar vooral geen ! En aan alle stresskippen: Het is deze stresskip gelukt, dus jullie ook!
YES, Ik mag hier ook gaan posten! Zo rond mijn NOD had ik: - eigenlijk alleen krampjes/steekjes in baarmoedergebied Wat een tegenstelling met de eerste symptomen van Olivier toen had ik rond mijn NOD: - kokhalzen - misselijk - veel wit slijm verlies - krampjes/steekjes in baarmoedergebied