de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Angel Eyes, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Gefeliciteerd!

2. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Eindelijk mag ik hier ook schrijven. Heb vanmorgen positief getest na 6 dagen overtijd te zijn.

-bij 5 dagen overtijd een lichte bloeding bruin/roze
    -ongikrampen
    -misselijkheid 1 dag voor de NOD en erna
    -wat duizeligheid

Verder eigenlijk niets, geen wit slijmverlies, geen pijnlijke borsten, niet overgeven, niets.

Alle klachten, op de bloeding na, heb ik altijd gehad voor mijn NOD. Dus had nu ook geen hoop.

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    JOJOBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOG ES VAN HARTE HE MEID

OP EEN HELE GOEIE ZWANGERSCHAP HE MEID

liefs

4. sammiefransie

3 sep 2008
    41
    0
    0
    rotterdam
    Ik voelde me heel anders,meteen al in de eerste week!
    Ik was vaak overtijd en dan waren de testen negatief..terwijl ik wel last had van pijnlijke tepels en misselijkheid enzo..en helaas werd ik dan ongi.
    Ik vroeg me af hoe je je dan moest voelen als je wel zwanger was..
    Ik merkte het meteen toen het zover was.
    Ik voelde me verstrooid.. vaak plassen en had sterk het gevoel zwanger te zijn.

groetjes

5. HotMamma

HotMamma Lid

6 sep 2008
    8
    0
    0
    Voor mij waren de gevoelige borsten het eerste signaal; dat heb ik anders nooit. Ook de verstrooidheid was nieuw voor me: met je volle kar boodschappen bij de kassa staan, en dan ineens merken dat je portemonnee nog thuis ligt....dat soort dingen. Ik zit er nu middenin, maar op die twee symptonen na merk ik er eigenlijk nog niets van, niet misselijk ofzo.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoi hoi!

Nou, ik heb ook sterk het idee dat ik zwanger ben... weet niet waarom, maar voelt anders dan normaal.. heb wel eens eerder gedacht, datik zwanger was (wat niet zo bleek te zijn) en toen ik zag dat de test negatief was, was t prima.. maar nu denk ik na een negatieve test nog steeds dat ik zwanger ben..
    Misselijk, grotere borsten(geen pijn), misselijk met vlagen, veel plassen, verstrooidheid (heb ik nooit last van), steken in mn onderbuik, helaas is het nog iets te vroeg om te testen.... heb steeds de drang om te testen, want wie weet.. en dat heb ik nooit eerder gehad.. nu maar hopen dat mijn gevoelens kloppen haha.. nog een paar daagjes....

7. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Week voor NOD:
    - Misselijk! vooral 's nachts
    - Trekkerige pijn in onderbuik en steekjes in liezen

Verder nog niets...

8. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Vanaf 6 dagen voor NOD
    -Borsten wat gevoeliger
    -Waterige afscheiding

2 dagen voor NOD
    - vocht uit tepels

Rond NOD
    - Borsten gevoeliger en gespannen

Op NOD
    Positieve test

Eerste dagen na NOD
    - Onrustig
    - Zeurende (groei)pijn in liezen
    - Af en toe steekjes in buik
    - Wat last van mijn rug
    - Nu ook gevoelige tepels

9. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    eerst dacht ik o heb niks geen klachten maar nu gaan me borsten pijn doen en me darmen werken niet mee en voel me beroerd op sommige momenten maar dat is wel vol te houden

drea

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    1 dag voor nod: menstruatiekramp, gevoelige tepels

op nod: menstruatiekramp, darmkrampen, steekjes in buik, hoofdpijn, gevoelige tepels

na nod: menstruatie- en darmkrampen is minder geworden, hoofdpijn, af en toe misselijk gevoel, gevoelige buik(ik heb alleen losse broeken aan en ik lig minder op mijn buik), witverlies, geen zin meer in een toetje 's avonds's :D, pijnlijke tepels, af en toe steekjes in borsten en buik en moe

Dat was het tot nu toe :D

11. Annesi

Annesi Lid

3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Vandaag is dé dag Roeltje, weet je al wat meer? :)

12. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Ik heb last van snel moe zijn en veel honger. Ook heb ik af en toe een raar drukkend gevoel in mijn buik. Ik krijg bij sommige vruchtensappen al een misselijk gevoel, maar dan niet misselijk-misselijk, maar water in mijn mond en een beetje misselijk gevoel.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sorry voor de late reactie, moest werken...nee weet nog niks...test vrijdagochtend pas, anders is de teleurstelling te groot.. weet niet, denk dat ik dan eerder kans heb om positief te testen... maar nog steeds geen ongi en die had gister toch echt moeteen komen haha... ben altijd mooi op tijd....heb ook geen test in huis trouwens haha

14. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik ben nu (3 dagen na NOD) iets sneller moe en heb helemaal geen honger. Mijn borsten groeien een beetje maar verder voel ik nog niet. Rond mijn NOD onderbuikkrampen.

Voor mijn NOD had ik juist geen zere borsten (normaal wel) en flinke onderbuikkrampen.

15. Annesi

Annesi Lid

3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Okay, morgenochtend ga je dus testen, spannend meid!
    Je weet het he...geen bloed geeft moed! :)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou heb getest vanavond.. als je heeeel scheef kijkt, zie je een hele lichte scheef.. bijna niet te zien... dus of het zo is? geen idee.. morgenochtend met ochtendurine testen... is toch een stuk beter haha... volgens mij heb ik vandaag al mn HCG eruit gepiest haha....laat t morgenmiddag wel weten... (eerst lekker werken :confused: )

17. Fran80

Fran80 Lid

7 jan 2008
    63
    0
    0
    Ik wil je niet te blij maken, maar ze zeggen een streep is een streep :D
    Of anders doe je morgen weer een test met ochtendurine. Ik zal je voor je duimen meid!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    echt heel raar.. ik doe de test, ben aan het wachten op het resultaat en word ik ongi! :x heel apart haha..nouja, was de eerste ronde nog maar, dus weer opnieuw... mooie klusweken haha...

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik kwam erachter dat ik zwanger was doordat ik allemaal `wratjes`dat bleken blaasjes te zijn, op mijn handen had, het waren er eerst 10 en een dag later 50 en de dag erna 100,
    toen maar naar de dokter gegaan en die zei dat het exceem was
    omdat mijn zus ook last van exceem had bij de zwangerschap dacht ik meteen: nu is het raak! ik was toen 4 weken zwanger
    met 3 weken zwanger (1 week na de bevruchting) heb ik op mijn werk een abnormale (hormonen!) jankbui gehad, ik herkende mezelf niet meer terug

ook kreeg ik last van mijn darmen. en ik kon in bed niet meer op mijn zij liggen want dan werd ik misselijk.
    ook als ik niets at werd ik misselijk. ik moest ook ineens veel vaker plassen en had sneller dorst

in week zes heb ik 4 dagen gehad dat ik kotsmisselijk op de bank lag

vanaf toen merkte ik dat mijn borsten zwaarder aanvoelden en gevoeliger werden

Later kreeg ik ook veel jeuk op armen en benen en een paar exceemplekjes
    ik ben nu meer vergeetachtig en ik heb een dikkere buik, ook heb ik in sommig eten een andere smaak gekregen

20. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    Hallo!

Ik heb heel vaak de pagina's van dit onderwerp doorgelezen om mezelf erin te herkennen.
    Toch klopt het want ik ben nu 5 week zwanger!

Mijn 'klachten':

erg rommelende darmen, veel lucht (hiervor ben ik zelfd nog naar de huisarts geweest)
    boeren
    hongergevoel
    steken in mijn onderbuik ter hoogte van eierstokken
    steken in mijn liezen
    last van mijn rug

Nu begint de misselijkheid een beetje te komen.

Dus voor mij geen gevoelige borsten o.i.d.

In ieder gaval, iedereen veel plezier en geniet ervan!

Groetjes! :D

Deel Deze Pagina