* Pijnlijke borsten * Soort van menstruatiekrampen * Vermoeidheid * Af en toe lage rugpijn * Steeds een misselijk gevoel, niet braken
hoi hoi jeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik mag nu ook... ik had t gevoel vanaf dat waarschijnlijk de bevruchting plaats vond dat t raak was, ik kreeg vrijwel meteen last van gevoelige opgezetten boobs, veeeel plassen, bij t lachen zelfs beetje incontinentie, honger maar dan ook weer niet, hoofd pijn en dan weer weg, telkens wakker worden snachts, krampjes, opgezette buik en opgeblazen gevoel, puistjes in me gezicht, een klein puistje op me buik, die is nu weg en vhette jeuk op me buik en dat was het... toen dacht ik nog hmmm zal ik testen of niet, van t weekend hield ik t niet meer en.... ja hoor, het plusje werd zooo snel zichtbaar dat ik schrok... en er nog een deed. maar het is zo jeeeeeeeeeeeeej! maar nu weet ik het... en heb ik bijna nergens last van? beetje hoofdpijn af en toe, niet echt trek meer, en nog een beetje slecht slapen.
-Ongi krampen -last van onderrug -opgezette borsten en gevoelige tepels -ik ben heel kalm -Mega vette huid, lijk wel een discobol
joehoe, ik mag er ook bij! Voor NOD (zaterdag 4 oktober) Vanaf de zaterdag ervoor voelde ik mezelf..niet mezelf. Ik had een heel raar gevoel. 's ochtens was ik misselijk en ik dacht dat ik griep kreeg Woensdag 1 en zaterdag 4 oktober een testje: heel licht tweede streepje Verder had ik last van steken in mijn buik Na NOD - Menstruatatieachtige krampen (heel vervelend) - Af en toe last van mijn borsten (steekjes) - Steken in buik - Moeilijke stoelgang - verder nergens last van, maar dat ik had ik bij mijn zoon ook niet Groeten Friezin
Ben nog voor mijn NOD: > deze week vlagen van misselijkheid. > er moe uitzien > Steekjes/ krampjes onderin buik meer nog niet.
Voor mij NOD; - misselijk - moe Na mijn NOD; - misselijk - moe - steekjes rechts onderin mijn buik Vanaf week 12; - straie - moe.. Zit nu in week 16 en heb alleen nog maar last van moeheid, honger, en soms misselijkheid na het eten..
YOEHOE.. ik kan er ook bij - 30 sept positief getest - eindelijk naar 17 maanden Klachten voor mijn NOD: Echt nummer 1 : zeer emotioneel ( niet normaal ) kon overal om huilen. - Het gevoel dat ik ongesteld moest worden, buikkrampen en lage rugklachten. - Vriendinnen vonden dat ik qwa uiterlijk was veranderd! Waardoor er 1 tje vroeg of ik zwanger was en dat was de aanleiding van mijn test hihi Naar mijn NOD: - Erg moe, vooral sóchtends je bed niet uitkomen. - misselijkheid maar met name kokhals neigingen. - (.)(.) beginnen nu wat steviger en groter te worden. Liefs, Wonder
ik mag er ook bij Yoehoe! helemaal Happy Voor mij NOD; - misselijk - gaar voelen/gevoel van een kater Na mijn NOD; - misselijk wordt nu ook steeds erger! - moe - af en toe steekjes rechts in me onder buik - verstrooid gevoel - extreem harde en gevoelige borsten - stemmings wisselingen pff hoop dat het op den duur alleen maar minder wordt hahaha nu lekker allenmaal genieten! fijne zwangerschappen allenmaal
Ik had voor NOD "last" van: - pijnlijke borsten, vooral de zijkant - alle baby's en kleine kindjes vond ik schattig edit: - lage rugpijn was ik nog vergeten! Pas achteraf heb ik me dit bedacht want we zaten in ronde 1 en ik had gewoon niet gedacht dat het zo snel raak kon zijn! Na NOD: - borrelende darmen en maag en bijbehorende winderigheid (yak) (alhoewel ik het zelf niet rook, mijn man wel, haha!) - pijnlijke borsten - af en toe een beetje duizelig/draaierig - dromerig - alle baby's en kleine kindjes waren NOG schattiger dan voorheen :-D - kramp in mijn kuit - moe! - rook bepaalde luchten heel sterk (ehm... behalve die van mezelf! :-D) Helaas ging het mis maar ik weet waar ik op kan letten...
Oké, ik mag er ook bij! Voor NOD: * Groeiende borsten * (veel!) gevoeligere tepels (auwie...) * witte afscheiding * een onbeschrijfelijk gevoel dat het deze keer raak zou zijn Na NOD: * Posi test natuurlijk * Pijn in m'n buik * Obstipatie, maar wel last van winderigheid af en toe * Eten 'opboeren', zodat het een heel eind terug je slokdarm inkomt Niet misselijk * Nog steeds m'n gevoelige borsten en tepels * Puistjes... * 'Spierpijn' in m'n bovenbenen... * ook wel emo, maar das logisch denk ik Ik denk dat dit het wel is! Xx
joepie! Ook ik kan erbij ! Eerste ronden meteen raak...ongelooflijk.. Ben nu 4 weken en 2 dagen. Bij mij zijn de symptomen hezelfde voor en na de nod. Namelijk: - Pijnlijke borsten - grotere borsten - goede neus... - beetje buikpijn soms - na de middag vaak moe - boeren.. Dat was het eigenlijk wel.
he he, ik heb eigenlijk sym. die al zo vaak genoemd zijn. - pijnlijke borsten - Chaggie ( hihi zielige man) - Beetje zeurende steken in mijn buik - plassen
Nou, ik kan ook vertellen wat mijn eerste symptomen zijn. Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Voor NOD - behoorlijke ongi krampen. Alsof ik ieder moment ongesteld ging worden. - meer vermoeid, maar ik dacht dat het kwam door de drukte - mijn borsten blijven pijnlijk, normaal zakt dat een paar dagen na mijn ei - mijn temperatuur bleef hoog. - vlagen van misselijkheid Na NOD - nog vermoeider - vaker misselijk - pijnlijke borsten - af en toe nog ongikrampen
Bij mij was het voornamelijk een heel groot voorgevoel... Ik was ineens zondagochtend misselijk, maar dat had ook nog kunnen komen omdat ik de nacht daarvoor flink was gaan stappen. We hadden het zwanger-worden eigenlijk even uit ons hoofd gezet.. Ik was 2 dagen overtijd en had gewoon een groot vermoeden dat mijn ongi niet komen zou. Test gehaald en tadaaa: zwanger! In de eerste periode was ik voornamelijk heeeeeel erg moe!
Hallo Allemaal, Ik merkte zelf niets tot ik een test had gedaan en wist dat ik zwanger was. Mijn man had eigenlijk wel meteen al door dat ik 'anders'was. Hij vond me veel liever en opgewekter dan normaal en men vond me al stralen, voordat ik wist dat ik zwanger was. Na de test merkte ik dat mijn borsten gegroeid waren (en nog steeds groeien!). Ik heb ook last van krampen maar dit schijnt te komen door de baarmoeder die groeit. Dit lijkt op menstruatiekrampen en het kan gepaard gaan met bloedverlies. In mijn geval is het zo dat ik op een gegeven moment elke dag bloed verloor (en eigenlijk nog steeds!) ik was dus bang dat het afgelopen was en ben daarvoor naar een gyneacoloog gegaan om te laten onderzoeken of alles wel goed met me was. Ik was er ook erg ongelukkig over want ik wil dit kindje zo graag!. In het ziekenhuis bleek na een (inwendige) echo dat het een week jonger was dan ik aanvankelijk dacht en het hartje klopte! Je kunt dus bloedingen hebben terwijl er niets met het kindje aan de hand is. Ik vind het nog steeds erg vreemd maar gelukkig gaat alles goed! Kid..