Hallo, Ik had mijn klachten al vermeld vorige week, maar ik merk sinds gisteren dat ik gewoon de gedurende hele dag een misselijk gevoel heb in mijn maag. Best irritant maar ja het is een goed doel! En de vermoeidheid slaat er ook goed in, komt gewoon sóchtends mijn bed niet uit Liefs, Wonder
Voor mij is het nog erg onwerkelijk maar ik kan eindelijk na 27 rondes een berichtje plaatsen! Heb zo vaak alle symptomen van iedereen gelezen en iedere maand had ik wel wat van deze symptomen. Alleen deze maand dus NIET.... Het enige wat ik merkte was dat ik rond de innestteling steekjes voelde in mijn baarmoeder het voelde iets wat branderig aan. Dat was het enige moment waarvan ik dacht ...het zal toch niet?
Gefeliciteerd Nous, Jij bent dus ook al zolang bezig, me to! 17 maanden..... en ik had ook echt inderdaad het gevoel niet dat het deze maand raak zou zijn Maar ik ben nu 6 weken en ik begin nu zwangerschapskwaaltjes te krijgen hoor... moet zeggen dat ik vandaag wel erg moe bent maar het is goed doel.. Succes met je zwangerschap Liefs Wonder
Hey allemaal, Heb een vraagje. Kan je die symptomen ook krijgen omdat je aan het ontpillen bent? Want ik ben nu een week voor mijn NOD en heb weerom last van gevoelige borsten, ben hele dag redelijk misselijk, al kan ik wel eten. Maar dit had ik vorige maand ook en toen ben ik wel ongi geworden. Wat ik nu wel nog heb is dat ik enorm veel last heb van mijn darmen, krampen en zelf lichte diarre (sorry voor mijn woordgebruik ) Dus het is wel een beetje verwarrend voor me... Afwachten maar zeker? Nanske
Hallo Nanske, Ik moet zeggen dat ik niet veel van mijn ontpillen heb gemerkt. Alleen werd ik een paar maanden achter elkaar gewoon netjes ongesteld maar niet de klachten die jij omschrijf. Als ik jou was zou ik gewoon ff afwachten en indien volgende week testen Succes en laat het ons weten. Liefs wonder
Hey Wonder, Tja, ik gis er ook maar naar hoor, maar het is best wel verwarrend, zeker als ik de reacties hier allemaal lees, lijkt het net of ik ook wel zwanger ben. Maar geduld is een mooie zaak en we zullen het volgende week wel weten. Ik hou je zeker op de hoogte! Groetjes, Nanske
Hier geen symptomen, alleen uitblijven van de ongesteldheid... Ja moe en gevoelige boobies, maar dat heb ik elke maand Voor de rest, lekker genieten van alles
Ongeloofelijk!Ik mag ook! Alhoewel,ik weet het sinds gister en heb er niet zo op gelet.Ik was wel dromeriger en afweziger,rook vreemde geurtjes en pijnlijke borsten maar niet dat je zegt van:Ja ik heb zwangerschapsymptomen.. Maar wel supermooi!:d
eerste symptomen; -Misselijk worden van alle luchtjes -pijnlijke borsten -dingen eten/ drinken die ik normaal niet lust (melk bijv.)
Oh ja! Ik vind thee ineens niet meer zo lekker (ben een theeleut normaal), maar in plaats daarvan drink ik warme melk!
Mijn symptomen zijn: Voor NOD: Borrelende darmen Heel erg happy gevoel, verliefd gevoel Sterk het vermoeden dat het raak is De zijkant van mijn borsten doen een beetje pijn en borsten opgezwollen Beetje verstrooid Tijdens NOD: Steken onderin mijn buik Zo'n gevoel alsof je blaasontsteking hebt maar geen pijn bij het plassen En veel plassen ook!
Ik mag erbij, jippie! Ik had heel HEEL veel dorst en veel hoofdpijn terwijl ik dat normaal gesproken nooit heb! Ongesteld gevoel maar het niet worden. Spierpijn gevoel in me bib en het gevoel als of je ziek gaat worden. Mijn liezen waren erg aanwezig zeg maar Slechte spoelgang. Heel erg moe sinds van de week. Ik had 2/9 mijn laatste ongi, ik denk zelf dat ik 4 weken ben, maar het kan ook 6 weken zijn. Groetjes Lieke
YEAH, eindelijk mag ik er ook bij!!! 6 tot 3 dagen voor NOD: - Begon het roze verlies alweer, dus ik dacht wéér game-over (heb ik alle maanden gehad voor mijn ongi) - Borsten begonnen minder pijn te doen! - Heel dorstig. 3 dagen voor NOD: - Roze verlies hield er mee op dat vond ik heel raar! - Borsten begonnen weer te groeien en pijn te doen! Op NOD: - Geen ongesteldheid en nog steeds wat pijnlijke borsten! - Af en toe wat misselijk maar dat komt volgens mij alleen maar van de spanning! ha ha! Pas vanaf 3 dagen voor NOD was er pas een twijfel bij mij, de rest van de dagen, na mijn ei, voelde ik me hetzelfde als alle andere 15 rondes!
Jippie ik meld me hier ook . Net aangemeld, maar ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben! Het was gelijk raak. Heb totaal geen last gehad van het ontpillen! Had voor mijn NOD ook totaal geen symptomen. Daarna eerst ook niet, behalve dan wat gerommel hier en daar. Maar sinds gisteren heb ik last van: - misselijkheid - licht in mijn hoofd - moe heel erg moe Gelukkig ging het vandaag beter dan gisteren, hopelijk blijft het zo!
Hey Mariska, Van Harte hé! Die symptomen zijn soms zo verwarrend hé, de ene moment voel je vanalles en de andere niets. Rond mijn eisprong heb ik altijd last van wat kwaaltjes maar nu, 3 dagen voor mijn NOD zijn die volledig weg. Dan stel ik me de vraag of ik zwanger kan zijn of niet natuurlijk. Maar als ik jou zo hoor dan zou het wel nog altijd kunnen zonder kwaaltjes... ) Zal nog maar even wachten om te testen... Geniet van elke moment hoor! Liefs Nanske
Vanaf vandaag mag ik ook mee doen Voor en na NOD zijn de symptomen nog hetzelfde: -gevoelige tepels/borsten -buikpijn/misselijk(niet overgeven) -veel afscheiding -hoofdpijn -steken in liezen - beetje meer plassen - slecht in slaap komen Was 2 dagen overtijd. Had wel al meteen het gevoel dat het wel is raak kon zijn