na eisprong: geen pijn in borsten, normaal juist wel. af en toe vlaag van misselijk. paar dagen voor NOD: wat steekjes, klein beetje bloedverlies na gemeenschap. hoge temp en heldere dromen. verder voel ik weinig, maar heb wel een hele duidelijke streep zelfs 2 dagen voor mijn NOD...
Oh, ik zag vandaag (eindelijk) die aderen over m'n borsten waar mensen t altijd over hebben. Vreemd dat dat pas met bijna 7 weken (banner loopt een dag achter) komt...
Mijn symptomen voor nod: Allereerst een heel sterk "het is raak" gevoel. Al vlak na mijn ei. Verder eigenlijk vrij weinig: * rond vermoedelijke innesteling een dag erg ongigevoel. * kleine bloedstolsels in de neus bij snuiten( dit was voor mij een teken dat het echt wel eens raak kon zijn, want heb dit tot nu toe alleen gehad als ik zwanger was. * nu af en toe licht misselijk, wat zweverig gevoel en wat gevoelige,vollere borsten. Liefs mama van Tessa
Mijn Symptomen voor de mk waren: Hele zere borsten (waren ook wat groter) Af en toe wat krampjes en steken Last van branden maagzuur Met vlagen misselijk Sneller emotioneel Was ook sneller moe
hoi allemaal ik moet even mijn verhaal kwijt.afgelopen 10 oktober had ik ongesteld moeten worden normaal gesproken,ik werd het echter al 4 dagen eerder en het voelde anders dan een normale menstruatie,ik heb ook maar 4 dagen gebloed zeg maar terwijl het normaal 5a6 dagen bij mij is.nu sinds een weekje ongeveer heb ik de meest rare kwaaltjes zoals pijn in de onderbuik ,pijn aan de linkerkant van mn buik dat een beetje uitstraalde naar mn lies ,ik ben een beetje verward,kom niet uit mn woorden soms,en het lijkt of mn borsten ietwat gevoeliger aan het worden zijn,en heb het continu ontzettend koud,als jullie dit zo lezen denken jullie dan dat ik mss toch zwanger zou kunnen zijn?ik moet normaal gesproken pas 10 november weer ongesteld worden dus het is eigenlijk best vroeg voor zwangerschapssymptomen lijkt mij.ik hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes monique
wat ik nog was vergeten te zeggen is dat ik ook van de een op ander moment ontzettend chaggie kan reageren,en moet iets vaker naar het toilet dan normaal en heb veel witvloed(sorry)en de hele dag weeige buikpijn in mn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden maar dat kan niet. sorry voor het lange verhaal maar moet het ff kwijt,
@ Monique: dat zouden idd zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn. Het lijkt me een beetje vergezocht, aangezien je toch echt 4 dagen ongesteld bent geweest, maar ik ben er inmiddels wel achter dat alles kan! Wel is dit een topic waarin alleen zwangeren hun symptomen mogen opschrijven. Als je vragen hebt kun je een eigen topic openen. @ mods: misschien een idee om in de titel te zetten dat je hier alleen mag posten als je zwanger bent? k Denk niet dat veel meiden de 1e pagina nog lezen...
Jippie! Ben blij dat ik hier nu ook eindelijk iets mag neerzetten! Ben nu 4 weken en 5 dagen in verwachting! Wel erg pril nog Symptomen na eisprong: - Blaasontsteking ging over in nierbekkenontsteking (geen symptoom denk ik, maar wel erg vervelend) hierdoor geen eisprong gevoeld. - Geen zere borsten, wat ik normaal wel gelijk na de eisprong heb - Jeukende borsten - Geen steekjes in buik, normaal na eisprong wel - Obstipatie (2 dagen maar hoor) 1 week voor NOD: - Zere, grotere borsten, net of er een harde bal in zit - Bijna geen afscheiding - Misselijk bij vlagen, een hol gevoel in de maag, honger en dan weer niet - Menstruatie gevoel, af en toe - Steekjes buik, navel en rug En natuurlijk een positieve test op NOD! en 2 positieve testen op 1 dag over tijd!
ik was bij de eerste zwangerschap erg humeurig maar daar merkte ik niks van m'n man wist nog eerder dan ik dat ik zwanger was toen haha en ik had altijd honger ALTIJD! ik at dingen die ik normaal niet luste.en ik had in de eerste weken (toen ik het nog niet wist dat ik zwanger was) veel steken van onder alsof iemand met een brijnaald erin duwde. in de eerste weken ook bloedverlies en dat hield 2 dagen aan. bij de 2de zwangerschap altijd een gevoel alsof ik 2 weken niks gegeten had. heel veel bloed verloren in de eerste 13 weken (zelfs op mijn trouwdag sijbelde het er langs) maar gelukkig ging alles goed! en pijn lijke borsten maar die kwamen pas met 10 wk
het gekke was dat ik de maanden ervoor er heel erg gespannen over was... bijna obsessief mee bezig... de ronde dat ik zwanger werd voelde ik vanaf het moment van de eisprong totaal rustig soort van jing jang gevoel.....echt absolute innerlijke rust.... en dat is niks voor mij kan ik jullie vertellen........ en wat verder erg opviel was dat ik juist geen klachten had... geen pijn in m,n borsten terwijl ik daar rond en na de eisprong echt vreselijk veel last van had... en ik ontdekte ineens dat mijn borsten aan de zijkant een beetje blauwig waren.. bij nader onderzoek zag ik dat ik een soort spinnenweb van blauwe aders aan de zijkanten had. en ik had hele dikke witte plakkerige afscheiding.. gr jose
Hallo iedereen, dit zijn mijn symptomen ... eigenlijk allemaal vrij herkenbaar met jullie! 2 weken na pick up, 2 dagen bruinverlies ik ging er vanuit dat het niet gelukt was, dus ging op dag 3 van mijn 'regels', voor bloedafname ... hcg van 8 *door laag hcg gedurende lange tijd geen last gehad van misselijkheid, tot vorige week donderdag (nu ganse dag door een misselijk gevoel in mijn maag) *een constante ongipijn, volgens arts moet ik me geen zorgen maken en is dit beebje die een plaatsje zoekt *constante lage rugpijn (lang stilzitten of staan is een ramp) *héél moe *af en toe ferme hoofdpijn *héél gevoelige tepels en borsten *emotioneel reageren *geen zin in sex (waarschijnlijk door buikpijn) - hopelijk gaat dit snel over! Vorige week ben ik een weekje thuis gebleven omdat de pijn in buik en rug echt niet te harden was, met beebje was volgens echo alles ok. Angst blijft toch wel een beetje, vooral door bruinverlies en constante pijn in onderbuik, moet er me blijkbaar toch niet te veel zorgen over maken volgens gyn, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. We kijken uit naar de echo van 7 november, dat is toch telkens een bevestiging dat alles écht ok is! Veel succes aan iedereen! Groetjes Katrien
Wow, ik mag er ook bij! Door mijn vage begin (heb geen idee hoe lang ik nu precies zwanger ben) weet ik niet exact mn syptomen, maar alle overduidelijke volgen hier: - Op dit moment doen mn tepels ontzettend zeer (bijna de hele tijd stijf ook, heel gek) - Bij vlagen misselijk en maagzuur (hoera, al twee keer mogen spugen ) - Snel prikkelbaar - snel huilen - ontzettend moe - vaak plassen - vaak grote boodschap En wat ik er waarschijnlijk ook bij mag rekenen is dat ik in het begin (wat ik denk dat het begin was) heel vaak en snel een hypo had (is heel lage bloedsuikerspiegel, ik heb hypoglycemie). Hoera, ik sta erbij, nou maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik heb trouwens ook best vaak hoofdpijn de laatste tijd, terwijl ik dat normaal nooit hebt... (pff...en ik ben lekker warrig. Dat zie je al aan het feit dat ik alle symptomen verdeel over 10 posts )
Ja ik mag er eindelijk bij! Vandaag 2 dagen voor mijn NOD, gisteren 3 dagen voor NOD positief getest met middagurine. Mijn symptomen ver voor NOD: * Geen pijnlijke boobs (normaal wel voor mijn ongi altijd 2 weken) * Misselijk, beetje weeig gevoel ik mijn maag. * 3 dagen na eisprong enorme krampen en steken (innesteling?) * Het verliefdheidsgevoel.. zo'n gelukkig gevoel hebben * Vanaf mijn eisprong al weten dat het raak is. * Maagzuur! Week voor NOD begonnen de volgende dingen. * Vaak naar de wc voor de grote boodschap (normaal verstopping week voor NOD) * Ongibuik bleef uit * Nog misselijker...... * Steeds felle steken in mijn liezen. * Ongikrampen die elke dag duidelijker worden. * Sinds vandaag gevoelige boobs. * Duidelijk positieve testen 3 dagen voor NOD. * Erg rustig onder de hele situatie, zo van het zit wel goed. * Snel huilen. * Erg, heeeeel erg MOE! (bijna op mijn werk in slaap vallen, kantoorbaan) Mijn temp was verrassend stabiel, nooit eerder gehad. Donker wordende ovutesten voor nod. Pff volgens mij was dat het wel zo'n beetje. Geloof ik haha.
Hmm, begin emotioneel te worden, huilen om het minste of geringste of ineens heel hard lachen De ongi krampen zijn nog steeds heel duidelijk aanwezig. Borsten de ene dag super pijnlijk met steken en de andere dag alleen wat zeurderig.
Ik had echt enorme vreetbuien, midden in de nacht kwam ik mijn bed uit om gebakken eieren met spek te maken en op te eten uiteraard, later kreeg ik last van vermoeidheid, opgezette borsten en gevoelige tepels.
Ik kan hier geloof ik ook bij (ben nog wat overdonderd!) De week rondom NOD bruinverlies in verschillende mate met 1 veeg rood enkele dagen geleden linkerborst pijnlijk aan zijkant maar niet iedere dag beide borsten groter vlagen van misselijkheid geen opgezette ongesteldheidsbuik 2 of 3 rare steken
Ik kan der ook bij.. - Ik heb pijnlijke borsten - Veel plassen - Steekjes in de onderbuik - Een enorme eetlust, ook lekkere trek. Gelukkig niet misselijkheid..(Hopen dat dat ook niet komt)
ik leg net mijn positieve test weg na dit item zowat uit mij hoofd geleerd te hebben mag ik eindelijk ook. hier zijn ze: 5 dagen na ei hele erge steken in bm(inesteling?) voor nod borsten al een cup groter en heel erg gevoelig bandenpijn rugpijn moe vriend zag het aan mijn gezicht( bolle wangen) EN NU OP NOD POSITEF GETEST!