de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Angel Eyes, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesv

patriesv Nieuw lid

6 apr 2008
    3
    0
    0
    den haag
    Symptonen tot nu toe:

Pijnlijke borsten af en toe
    Witverlies

Daarvoor helemaal niets

2. adi

adi Niet meer actief

Hallo dames,
    ik heb een tijdje meegelezen hier. We zijn sinds 3 maanden ook 'bezig' ;) . Ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong en heb precies dezelfde klachten als hierboven beschreven!

Gisteravond en vanochtend (4de op 5de dag na eisprong) had ik een enorm rommelende buik, geen echte pijn maar veel steekjes en veel gezeur in de buik. Daarnaast was ik echt kotsmisselijk, zomaar om niks. Nu is dat een beetje over, maar mijn borsten beginnen heel gevoelig te worden. Vandaag had ik ook cremé-achtige witte afscheiding (sorry voor onsmakelijkheid ;) ).. Ik doe ook aan temperaturen, en mijn temp is duidelijk gestegen de dag na mijn eisprong, dus dat zit goed.

Ik ben zo bang om te hopen, wij zitten in medische molen, en ik slik Clomid om eisprong te krijgen, dus het is niet allemaal vanzelfsprekend.. Ik wil het zo graag dat ik bang ben om mijzelf van alles aan te praten.
    Maar wat ik boven beschreef kon ik echt niet plaatsen, ik was zelfs bang dat die steekjes betekenen dat er iets mis is! Maar hier lees ik dat veel vrouwen daar last van hadden.
    Even een vraagje aan degene die al zwanger zijn: is mijn beschrijving herkenbaar, of heb ik gewoon last van mijn darmen en zenuwen :rolleyes:?

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

@Adi, ik zou ff ergens een topic openen met je vraag. Deze hier is alleen voor 1e symptomen van meiden die al zwanger zijn :)

4. adi

adi Niet meer actief

Oh, sorry. Ik ging vanuit dat de bedoeling was om informatie te delen met vrouwen die van alles voelen vóór hun NOD en niet weten hoe ze het moeten plaatsen..

5. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    M'n tweede zwangerschap, dus ik was benieuwd of ik het dit keer duidelijk voelde. Eigenlijk was dat achteraf wel zo, maar ik wilde mezelf niet teleurstellen, dus ik ging er vanuit gewoon ongesteld te worden. Dit viel echt op:

- gevoel in m'n onderrug, anders dan wanneer ik ongesteld moet worden (toen ik dat voelde dacht ik dus ook: he, dit lijkt wel op m'n eerste zwangerschap)
    - Op de dag van m'n NOD gespannen borsten
    - het weekend ervoor moe moe moe en hevig emotioneel

Nu met vlagen wat misselijk, maar net als bij m'n eerste goed te doen!

Groetjes,
    Marloes

6. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Mijn symptomen waren eigenlijk vrij weinig, dit was pas mn eerste ronde.
    Maar ik had wel een blaasontsteking, die ik alleen voelde door de buikpijn (geen pijnlijk plassen, niet veel plassen, gewoon zoals normaal). Mn buik was helemaal van slag, bleef pijn houden vanaf mn 'ei', pijn ging ook door in me lies en mn onderrug... verder eigenlijk weinig nieuws.... Pijn aan mn borsten had ik elke maand wel voor NOD.... maarjaaaa toch zeker weten positief getest bij de dokter!:D:D

7. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey suuus, van harte gefeliciteerd!

Ben hier wat aan het lezen wat de symptomen vooral zijn voor de NOD en vraag me eigenlijk af of je altijd witverlies hebt als je zwanger bent?
    Want ik kom dat hier vaak tegen. Ik heb binnen paar dagen mijn nod, heb momenteel wel last van hoofdpijn, maar verder eigenlijk niets...

Liefs Nanske

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik had het ook niet veel hoor voor mijn NOD, nu pas wordt het wat erger. ;)
    Verder heb ik helemaal geen klachten nu, wat zere borsten maar daar blijft het dan ook bij :D

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn eerste sympthomen:

Veel plassen
    Heel erg moe
    Puistjes op mijn gezicht
    hele zere borsten( vooral zijkant)
    geen zin in sex :cry:
    pijn in onderrug
    beetje rare buikpijn

Liefs Jojo

10. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    :D Ik voelde de eisprong, en wist na een paar dagen al voor 90%dat ik zwanger was. Gevoelige borsten, andere kleur tepels, veel kleine plasjes, moe,en het belangrijkste na 14dagen geen menstruatie. Ik voelde gewoon dat mijn lichaam anders was. Toch blijft het dan spannend een test te doen. Groetjes Carolina

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Mijn eerste symptomen...
    Voor NOD:
    - Vanaf de eisprong een soort van ongesteldheidsbuikpijn en rugpijn
    - Hele gevoelige tepels en pijnlijke borsten
    - opgezette, rommelende darmen
    - vet haar, dat gewoon niet wil 'zitten'

Na NOD:
    - Zoals boven
    - Beetje misselijk in de ochtend en namiddag
    - De hele dag een hongergevoel, maar geen trek hebben in eten
    - Vergeetachtig
    - Geen zin in seks

Dat was het denk ik wel zo ongeveer, maar ik zal ongetwijfeld iets vergeten zijn...

12. Ano26

Ano26 Lid

19 nov 2008
    5
    0
    0
    JAAAAA ik mag ook. na veel op deze site mee gelezen te hebben ben ik ook weer zwanger. helaas was mijn eerste zwangerschap in een mk uigelopen, maar deze x voelt het anders.

voor NOD

- had echt het gevoel zwanger te zijn
    - ongie gevoel, veel krampen
    - diarre en dan weer verstopping
    - s avonds misselijk en soms overgeven
    - 2 dagen grieperig, maar zette niet door.
    - moe
    - vergeetachtig
    - raar kunnen reageren

na NOD
    - bovenstaande symtomen
    - en pas na 2 weken een positieve zwangerschapstest.

heb dit x geen last van mijn borsten. af en toe een steekje maar verder niks.

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    mijn 2e zwangerschap
    voor mijn NOD al misselijk
    ongesteldheidskrampjes

Na NOD
    Misselijk misselijk en nog eens misselijk(bij mijn zoontje totaal geen last van gehad)
    na de 12 weken minder misselijk maar nog wel kokhalzen en overgeven :( )
    erg moe
    bepaalde eten en drinken niet meer kunnen ruiken met name koffie
    duizelig

14. geusje

geusje Nieuw lid

21 nov 2008
    2
    0
    0
    Amsterdam
    Joepie, ben nu ook zwanger (na Clomid) en had na ruim een week na de eisprong het volgende:
    - het idee dat ik echt mijn baarmoeder voelde zitten in mijn onderbuik, soms kramperig
    - af en toe steken in mijn liezen
    - beetje misselijk bij te snel fietsen#- vooral na avondeten zuurbranden en beetje misselijk

Rond de NOD:
    - beetje gespannen borsten, maar niet heel duidelijk
    - steeds meer lichte misselijkheid na het eten
    - vergeetachtig
    - beetje stemmingswisselingen

En nu heb ik nog steeds het idee dat ik mijn baarmoeder voel zitten, is wel een gezellig gevoel daar beneden :D .

15. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    1e zwangerschap: vanaf de bevruchting zeer pijnlijke opgeblazen borsten. daarna troebele donkere urine, een zoet geurtje van onder. Later: een trekkend gevoel in de baarmoeder, doodmoe de hele dag, af en toe kokhalzen. Deze zwangerschap is geeindigd in een missed-abortion.

2e zwangerschap: donkere troebele urine, doodmoe. Misselijk, kokhalzen, chagerijnig! en sinds een dag of twee pijnlijke opgeblazen borsten, gevoelige tepels en nat van onder. :oops: Ik ben nu bijna 6 wkn zwanger.

16. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oja..., en nu vergeet ik mijn eerste en ergste klacht...
    diaree...diaree...diaree... :( vanaf de bevruchting al!
    bij beide zwangerschappen.

17. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaa, ik mag nu ook eindelijk, joepie! Ik ben dus ook zwanger, van onze eerste!

Ik voel me prima, heb maar een klacht eigenlijk, tot nu toe, en dat is...pijnlijke boobs!

Dat is het, tot nu toe dan he, het gaat uitstekend, maar wat niet is kan nog komen, hoop het niet natuurlijk, van mij mag het zo blijven, 9 maanden lang!

18. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Gefeliciteerd Kaatje!
    Geniet ervan!

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    1. rose bıj het afvegen
    2. beetje heel weing bruınverlies
    3. pijn rug trekt door tot schouderblad
    4. mega boobs.hard. nıet donkerder van kleur als voorheen.gevoelıg.
    5. heeeeeeeeeeeel af en toe zwanger tot nu toe 2x of zo sınds laatste mens.

dit is de top 5 :)

ık ben zo blıj ık kan zo moeılıjk geloven ık wens dıt naar allen dıe dıt ook wıllen meemaken
    dıkke kus nisa& nisa jr. ;)

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Mijn klagen zijn:
    1. Heel erg last van obstepatie(echt niet leuk mee.. Tips zijn van harte welkom)
    2. Moe moe en moe
    3. Af en toe met vlagen misselijk, vooral als ik een lege maag heb
    4. Veel plassen
    5. Wisselende stemmingen

Deel Deze Pagina