Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en tot nu toe heel weinig ongemakken Enkel gespannen en pijnlijk () () maar voor de rest niets eigenlijk. Ik kan het bijna niet geloven dat ik echt zwanger ben aangezien ik niets speciaal voel of zo
Dat heb ik ook hoor, heb alleen zeer boobs, ik ben HEEEEEEEL erg moe, als ik wakker wordt ben ik alweer moe en vaak plassen maar dat is het dan ook wel hoor!
Sinds een aantal dagen heb ik ook het idee dat ik mijn baarmoeder voel...vooral bij kracht zetten met plassen of ontlasten... En aldoor wittige afscheiding en ook wat pijnlijke borsten... Maar goed, zoals ik al diverse malen gelezen heb, hoeft dit nog niets te zeggen... Zaterdag is mijn NOD....spannend dus! Hoop het zooooo.... Groetjes!
Nu ik de eerste drie maanden uit ben, kan ik het wel aan om de symtomen op een rijtje te zetten. Het gaat om de allervroegste, dus de eerste drie weken na conceptie, al kan ik er natuurlijk nooit zeker van zijn dat het met de zwangerschap te maken had, kan ook toeval zijn: kriebelend/bewegend gevoel in de onderbuik (meer links dan rechts) aanhoudende pijn in de onderbuik, die ik normaal alleen heb op de tweede menstruatiedag aanhoudende volle/pijnlijke borsten, die normaal slinken vanaf de tweede menstruatiedag
Eindelijk na anderhalf jaar mag ik mijn symptonen hier ook neerzetten! Voor NOD: gevoelige borsten (maar had ik altijd dus schonk daar geen aandacht aan), beetje hoofdpijn, last van darmen (maar dat had/heb ik ook wel vaker) en paar dagen voor NOD ging mijn temp omhoog en bleef ook hoog. Na NOD: nog steeds gevoelige borsten, raar gevoel in onderbuik (net een heel sterk ongi gevoel), geen ongi en heel erg moe, kan savonds bijna geen tv kijken zonder in slaap te vallen) wil hier ook nog even bij zeggen dat ik een hele korte cyclus had (20 tot 23 dagen) dus meiden met een korte cyclus, het kan wel hoor!
@ jolanda666, ja leuk he dat tv kijken, heb al 3 weken geen tv meer gezien na half 9, hhahah kan mijn ogen echt niet openhouden! Een heel duidelijk symptoom! Liefs Jojo
ik heb niet zo veel symptomen heb ze wel gehad van misselijkheid en zere borsten maar nu heel licht misselijk en verder bijna niets gister wel kramp mr had ik een verstopping van me ontlasting ( heb lactulose gekregen ) en ben nu aan de diaree ( sorry voor het vieze woord ) en geborrel in de buik wel heel vaak plassen voel me helemaal niet meer zwanger liefs
Nou heb dus net positief getest, joeeeepieeeee! \/ Maar mijn symptomen zijn dus overduidelijk: ik voel eigenlijk aldoor m'n baarmoeder en heb gevoelige borsten. Had eigenlijk tot en met gister ook honger als een paard (maar ben altijd een vreetgraag type ), maar ben nu ook ietwat misselijk. Niet zo misselijk dat ik niets wil eten, maar ik heb in ieder geval geen trek.
Hey meid, gefeliciteerd, maar volgens mij is er een fout in je banner? Moet het niet 4 weken zijn i.p.v. 2 weken zwanger?
Had de eerste weken niet echt last van symptomen, al had ik wel zere boobs... maar nu... * misselijk, soms echt de hele dag... maar niet genoeg om over te geven. * de ene dag vreselijk verstopt, dan weer giga aan de dunne. * buik is al zodanig gegroeid dat ik een positiebroek draag. (6cm in 2 weken). * toch lekker 8 kg afgevallen. * zere boobs... mega groot ook, en veel jeuk daar. * jeuk in mijn striae. Heel irri, doet zeer om te krabben. * trekken in mijn baarmoeder. * heeeel vaak moeten plassen. * slecht slapen, onrustig en kort (max 7 uur, heb er toch echt 8-9 nodig). * stemmingswisselingen... kan echt om niets giga kwaad worden. * giga emo af en toe. * MOE! * concentratie problemen. Vergeet echt alles. hmm volgens mij is het dat wel ff...
Mijn klachten tot week 6 waren: *Een pijnlijke voorgevel pfff ook flink gespannen zijn ze. *en last van onderrug en buik. Sinds zaterdag mijn klachten: *Telkens misselijk pffff, maar niet genoeg om over te geven. *Nog steeds die pijnlijke boobs. *Stemmingswisselingen. *Buikpijn(soms flinke pijn) dat ik me soms wat ongerust maak.... Maar ja hoort erbij denk ik dan maar...
Ik heb ook echt last van vroege kwaaltjes. last van de boobs afentoe misselijk,vooral na het eten. slecht slapen vermoeide benen Ongiachtig gevoel afentoe. Liefs esther
ik weet net dat ik zwanger ben, en heb eigenlijk nog niet echt klachten. Alleen heel klein beetje raar gevoel in mijn buik ( steekjes) en rug. De afgelopen 3 dagen had ik het ontzettend koud. En vandaag: hartkloppingen, maar dat komt vast door de spanningen Kan het namelijk nog steeds niet geloven! liefs dana
Zonder serieus klussen in ronde 1 raak! Ik heb net getest...nadat mijn glas Lipton Clear Green ineens naar urine rook! Dus hier helemaal vers van de pers! Mijn eerste symptomen: - MIJN LIEZEN, LIEZEN en LIEZEN! Het prikt, trekt en rekt daar beneden. Dat was echt de enige reden waarom ik dacht dat het raak kon zijn! - Borsten deden voor NOD pijn, maar nu niet meer! - Nu zijn mijn tepels klein beetje gevoelig, alleen als ik erin knijp. - Als ik goed kijk ronde cirkel om mijn tepelhof, maar verder niets te zien aan mijn borsten, hoor! - Keelpijn, maar geen griep ofzo... - Ietsje moe voelen in de vroege avond, maar later trekt dat weer weg. - Slaap onrustig en moet er nu al in de nacht uit om te plassen en dan plas ik ook veel! - Onderbuik, vlak boven de vagina, voelt iets harder. Wanneer ik mijn buik inhou voel ik echt twee harde randen zitten. -Laatste dagen eet ik onwijs veel salades...echt zo een trek in. - Ik ben een kaasverslaafde, maar sinds gister niet meer zo (dat is heelllll raar voor mijn doen) That's it! Ik lust en eet nog eigenlijk alles, zelfs koffie. Moet eigenlijk nog bijkomen van de shock!
voor mijn nod: dorst vaker plassen vanaf eisprong diarree na nod: heel af en toe hoofdpijn vreetbuien, geen chocola maar juist hartig en zout krampen, krampen en nog een krampen, was zelfs bang voor endo normaal gesproken kom ik als ik ongi word een kilo aan, die er na de ongi weer af is. (vocht) en nu kwam die kilo maar niet. ik hoop vurig dat het goed gaat, kan het niet geloven maar ik ben mega gelukkig!
Hey Marieke, Gefeliciteerd. Wat leuk he!eerst allebei een hele lichte kruidvattest en even later allebei echt zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven.Jij wel? Wordt dit jou eerste kindje? En wanneer heb jij je eerste afspraak? Liefs esther
wou nog iets toevoegen: vanaf nod pijnlijke tepels en borsten. @Esther: zeker leuk! dit wordt mijn eerste kindje ja. Een afspraak heb ik nog niet gemaakt, weet het pas net. ik ga morgen eerst de ha bellen. jij ook gefeliciteerd!