de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Angel Eyes, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoera, ik mag ook!

voor NOD:
    - heel erg sterk voorgevoel dat het raak was, de dag na de eisprong al
    - innestelingsbloeding die drie dagen duurde

na NOD:
    - heel erg moe
    - meer plassen
    - sneller honger
    - erg veel dorst, vooral in de ochtend
    - duizeligheid, heel vervelend!
    - nauwelijks last van mijn borsten, maar begint nu te komen
    - steekjes en krampjes in mijn buik
    - sinds gisteren veel afscheiding

Ben nog wel erg onzeker, het is ook nog zo pril! Ik controleer 100 keer per dag of ik nog wel symptomen heb! :oops:

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Gefeliciteerd!

Maareh... je mag 4 weken optellen bij je zwangerschapsduur. Je bent nu al 4 weken en 1 dag zwanger ipv 1 dag ;)

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ja zat al te kijken haah moet ff kijken hoe dat werkt met ticker.

Edit: had gisteren als laatste keer menstruatie opgegeven :oops: moet natuurlijk van maand november zijn :D

4. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Mijn allereerste sympthonen.

natuurlijk bleef mijn menstruatie uit,
    en werden mijn borsten groter,
    en was ik ontzettend moe.

en kon ik overal wel om huilen.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Ghehe... nu al zwangerschapsdementie? ;)

6. nansie

nansie Lid

11 dec 2008
    22
    0
    0
    Direct na bevruchting begon ik het al te voelen aan mn borsten. Daarna werden bloedvaten op mn borsten opgezet en duidelijk zichtbaar. Ook was ik niet echt misselijk maar meer brandend gevoel in mn keel.

Toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, week 5, heb ik best een paar dgn heftige krampen gehad, leek op ongesteldheid, maar is nu weer weg. Daarbij heb ik best last van mn stoelgang, meer verstopping dan anders.

Ik ben nu pas 7 weken dus meer kan ik jullie niet vertellen

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    herkenning allom.. hoop maar dat t positief zal zijn..hihihi....we blijvenwachten en wachten...pfff

8. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Ik durf nu ook mijn symptomen te geven..

Voor NOD:
    - precies één week na eisprong enorme krampen in baarmoeder. Vooral 's morgens deed het veel pijn. Nog nooit gehad. Duurde twee dagen. Daarna een dag misselijk (achteraf innesteling, denk ik)
    - Week voor NOD had ik rare nasmaak van yoghurt en sommige andere etenswaren. Wijn smaakte ineens heel vreemd (niet lekker) -> er begon toen wel iets te dagen..

Na NOD:
    - Had het wat warmer dan normaal
    - Nog steeds vreemde smaak
    - Mijn reukvermogen was sterker

Een paar dagen overtijd een testje gedaan en ja hoor: een roze lijntje :)

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ook ik heb enkele symptomen...Dit had ik trouwens ook vóór NOD.

~ Duizelig
    ~ Vaak plassen
    ~ Heb het ontzettend koud
    ~ Een raar gevoel in me buik...het gevoel dat er wat aan het 'werken' is.
    ~ Zere borsten en gevoelige tepels

10. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    Mijn eerst sypmtomen waren heel heel heel kattig zijn! (dat had mijn ma ook dus ik voelde al nattigheid)
    Een week later kreeg ik pijnlijke borsten toen heb ik getest en ja t was raak!
    Ik was no gniet eens overtijd toen ik teste maar door al die rara syptomen dacht ik uhhhhhh zal maar ff test doen! ;)
    Heb ook meer dorst nu en daardoor plas ik ook meer en ik lust geen koffie meer opeens :(
    Heb heel vele trek in oude kaaas en melk! Normaal drink ik 1x in het jaar melk! :( :confused:
    En nu begint de moeiheid ook toe te slaan!

11. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Normaal gesproken had ik altijd vreselijke PMS
    Opgezette pijnlijke tepels
    opzwellen van mn taille
    Kribbig
    Moe

Nu was ik zo vrolijk! Was wel een beetje moe, maar dat is na mn NOD erger geworden.
    En ik zag niet zo goed meer. Heel erg wazig.
    En mijn broek zat vreselijk strak

12. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik weet sinds donderdagavond dat ik zwanger ben!
    Ik ben door de pil heen zwanger geworden dus van tevoren helemaal niet op symptonen gelet dat begon pas toen mijn menstruatie maandag uitbleef. Inmiddels heb ik net mijn 3e test gedaan (zie album) dus nu begint het toch wel door te dringen.

Mijn symptonen:

- krampjes in onderbuik, lijkt alof de menstruatie eraan zit te komen maar voelt toch net even iets anders.
    - hele dag door een licht misselijk gevoel tot kokhalzen aan toe maar gelukkig nog niet hoeven spugen.
    - totaal geen eetlust, moet mezelf echt dwingen om te eten.
    - pijnlijke, zware boobs, vooral tepels en aan de zijkanten.
    - lage rugpijn, vooral als ik 's avonds op de bank zit.
    - moe, moe, moe, ga het liefst al rond 8 uur mijn bed in.
    - hele dag ijskoud, zelfs met de verwarming op 23 graden, 3 lagen kleren en een deken had ik het nog koud.

Dit was het tot nu toe.

Trouwens, Luca2504 we gaan precies gelijk op!

13. gemini

gemini Lid

28 nov 2008
    19
    0
    0
    Had in het begin last van gevoelige borsten,en voelde me op en top prima :D .....helaas sinds een week heb ik last van misselijkheid,duizeligheid en ben van de week zelfs bijna flauw gevallen in de supermarkt..ik gelijk naar de dokter..en bleek dat ik een té lage bloeddruk heb. :(
    Dokter heeft me zoute dropjes geadviseerd& zoethout thee en hoef vooral niet zuinig te zijn met zout!
    Heb nog wel steeds last van misselijkheid en een vieze smaak in me mond,en natuurlijk ook veel behoefte aan slaap.
    En ohhhhhh...de keuken is sinds een week mijn grootste ''vijand'' geworden...kan geen etenslucht uit staan...laat staan klaar maken.
    Winderigheid speelt me nu ook parten...waar ze hier thuis dus absoluut niet blij mee zijn.. :) ahahhahahaha...en ik kan mezelf nauwlijks luchten als ik af moet gaan op de toilet...shitttttttttttttt wat stink ik zeg niet normaal meer...word er gewoon echt misselijk van...hoop dat dit alles snel voorbij is want ik word er echt niet goed van! :(

14. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Ik heb erg last van misselijkheid en word van de gekste geuren kotsmisselijk. Ook heb ik veel last van afscheiding gehad vooral in de eerste dag na mijn NOD. En mijn tepels staan de hele dag stijf. o ja en om niet te vergeten ik ben heeeeel erg moe. Maar voor de rest erg gelukkig en voel me goed... :D

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    whahahaaaaa.... :D MOET even zeggen dat ik dankzij jouw symptomen nu al een half uur de slappe lach heb, de tranen rollen me nog over wangen! nou dat beloofd nog wat voor je mannetje! sterke voor hem... Maar gefeliciteerd nog met je zwangerschap, geweldig!

16. gemini

gemini Lid

28 nov 2008
    19
    0
    0

Nou ben blij dat er in iedergeval IEMAND om kan lachen...want hier thuis word ik echt me scheve ogen aangekeken :rolleyes:

17. Preciosa

Preciosa Lid

5 aug 2007
    95
    0
    0
    Mijn allereerste symptomen:

-dikke en pijnlijke tepels
    -een zweverig gevoel (alsof ik ergens anders ben)
    -heel af en toe misselijkheid
    -woorden omdraaien en heel verstrooid zijn....

Nu ben ik heel vaak zo moe, dat ik zelfs niet kan slapen en ik kan de geur van kip niet uitstaan :(

Liefs,

Preciosa

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    sinds vandaag..

misselijk..

vanmorgen heb ik mijn haar gewassen.. vond t op mijn werk ineens zo vettig.. kwam ik erachter dat ik vanmorgen de champoo vergeten was te gebruiken.. hoe dom kun je zijn...pffff

en pfff. wat een lucht ook hier zeg.. ik ben net een biogasindustrie van binenn.. echt niet te harden.. wordt er zelf kotsmisselijk van.. en ik blijf maar eten.. DAT GAAT NIET GOED KOMEN!

Mijjn buik is opgeblazen (door de darmen)
    mijn ogen gaan axhteruit (heb ik altijd bij zw.schap)
    en merk dat op mijn werk achter de pc heel duidelijk...

heb het of snikheet of vreselijk koud, maar behaaglijk is het iig niet..

Ik zweet me de hele dag t rambam.. ook al zo'n leuk kwaaltje.. is wel heel normaal als je zwanger bent, maar niet zo charmant...

maar goed.. nog niet getest en dat ga ik dan morgen toch maar s doen.. nu hadden ze niet meer die van 2 voor 5 euro dus heb ik die met dat + meegenomen.. die vind ik eigenlijk niet zo fijn en geloof die pas bij een duidelijke dikke verticale lijn, maar goed...we zullen zien...

*we zullen zien* het lijkt wel mijn levensmotto...pffff

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar met normale testen kan je toch eigenlijk nog niet voor je NOD testen?

20. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Mijn eerste symptomen

- Contstant krampen in mijn buik
    - Misselijk zijn
    - Pijnlijke borsten

En sinds enkele dagen heb ik ook het gevoel dat ik teveel buikspieroefeningen gedaan heb.

Liefst Stephanie

Deel Deze Pagina