Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Ik voelde me al niet zo lekker en dacht eerst dat het een virusje was : maar nu ben ik; * bijna de hele tijd misselijk, * neiging tot overgeven, * brandend maagzuur, * mijn borsten doen pijn en zijn gespannen, * veel plassen, * soms steken in mijn onderbuik (vooral met niezen), * veel kleine porties eet (voornamelijk hartig) * slecht slaap en vroeg wakker ben * en ben overdag heel erg snel moe. De andere keren waren de signalen veel minder heftig dan nu...
Ik denk dat ik de innesteling heb gevoeld omdat ik een dag of 9 na de ovulatie 's nachts steken in mij liesen heb gehad. Ik dacht dat het kwam van het ontpillen of zo. Verder voelde ik me een beetje moeiig, alsof ik verkouden ging worden. Ook had ik wel een beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd voor ik ongesteld ga worden. Ik had ook gewoon dat weeige gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld ging worden. Ik was echt zo verbaasd toen ik zwanger bleek te zijn! Daarna kreeg ik wel heel snel heeeeel gevoelige/pijnlijke borsten en in week 6 had ik al een cupmaat groter! Tot nu toe is het daar bij gebleven, gelukkig (qua groeiende borsten, bedoel ik ) Succes met zwanger worden! Groetjes, Dominique
O ja, en ik voelde al een aantal dagen voor mijn NOD een soort harde golfbal in mijn onderbuik. Het was geen pijn te noemen, meer een soort "aanwezigheid". Ik kon het echt aldoor voelen.
Hey, dit is de tweede keer dat ik antwoord geef op deze vraag! Ik sta ook ergens rond blz. 7! Sorry ... Zwangerschapsdementie?
joepieee, ik mag hier ook bij schrijven... -voor mijn nod voelde ik steeds iets in mijn buik..het rommelde en borrelde en maakte geluidjes...alsof je honger hebt. -mijn borsten werden voor mijn nod zwaar en leken op waterballonnen... na mijn nod werden ze zacht, het zware volle gevoel bleef en kwamen er witte puntjes op. -vaker plassen
Mijn zwangerschapsverschijnselen: - vanaf de eisprong regelmatig buikpijn, alsof in ongi moest worden. - dag 15 innestelingsbloeding, heel vroeg maar ik kan er niks anders van maken. - de buikpijn bleef aanhouden, werd iets heftiger - op dag 25 van de cyclus werd ik voor het eerst misselijk voelde dat ik het net even warmer had dan normaal. - misselijkheid blijft aanhouden. - dag 29 positieve test! - nu al een paar dagen gevoelige borsten. Zelf denk ik dat ik een cylus van 25 dgn heb gehad en op dag 11 een eisprong. Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben. Gr Tamar
Alleen maar moe en veel plassen.. Hoop nog wel pijn in mijn tieten te krijgen en beetje misselijk te worden ofzo! Geef me toch een gevoel dat ik zwanger ben..
Hoi, Ik ben nu vijf weken zwanger en de kwaaltjes komen nu pas: misselijk gevoel, moe en obstipatie. Voor mijn NOD had ik nergens last van... Dat was bij mijn eerste anders, daar had ik in de week voor NOD al erg veel last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Tussendoor een mk gehad en daar had ik helemaal geen kwaaltjes! Groetjes, Suus
Ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger mijn symptomen zijn: -vaak plassen -veel witverlies (waterig) -rond de innestelling krampen gehad -droge plekken op mijn huid -vol gevoel als ik zit ( net alsof alles een beetje in elkaar gedrukt word) -2 dagen geleden gedroomt dat ik zwanger was (deed ik normal nooit) Hihi Hoop dat jullie er wat aan hebben en ik wens iedereen heel veel succes! Liefs Zomaar
Heeft iemand het meegemaakt dat ze op de dag van de NOD negatief testte en een paar dagen later toch positief? Fientje
Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en dit waren de symptomen: Melkverlies uit beide borsten (gebeurde na mijn ei, waarschijnlijk innesteling) 1 dag enorme pijn aan mijn borsten die nacht met een kruik op mn (.)(.) geslapen. Na die dag voelde mijn borsten aan als waterballonen, niet hard of pijnlijk maar die duidelijke "schijven" die ik er altijd in voelde waren weg. Normale ontlasting, ik ben colitis patient dus dat is dan zeer uniek voor mij! Normaal ben ik of verstopt of zo erg aan de diaree tot bloedens aan toe. Het ging dus te goed! En dat zonder medicatie! Maar ja nu gaat de hcg pas aan de gang en ik ben benieuwd op wat er nog komen gaat!
ik heb tot dusver nog geen klachten (alleen sinds vandaag licht krampen, wat ik anders tijdens ongi veel erger had, dit voelt anders) Verder (nog geen symptomen, maar dat kan bijna nog niet met 3 week en 5 dagen (toch?)
nou eindelijk ik mag hier ook wat zeggen mijn sympthomen die ik vantevoren merkte waren hele pijnlijke tepels rest avn de borsten viel wel mee 1 keer duizelig geweest na teveel doen veel plassen snachts er voor uit moeten wat ik normaal nooit had oh en trek echt veel trek dat was het wel zo´n beetje succes voor diegene die zwanger willen worden
Ik heb tot nu toe nog maar weinig echte zwangerschapssymptomen gehad (maakt je ook onzeker hoor). Zat al een paar dagen op de te wachten toe ik afgelopen dinsdag ineens positief testte! De afgelopen dagen alleen vervelende buikkrampen gehad, vooral 'snachts. Winderigheid en vaker plassen. Maar verder (nog)geen last van misselijkheid of van mijn borsten. Gr. Dolfijn
hoihoi ik zou graag hier een hele berg symptomen neerzetten maar heb ze niet behalve misschien: super warm hebben glimmend gezicht verhoogde hartslag vocht vasthouden. liefs irisje
Mijn symptomen waren vlak voor NOD: * heel veel last aan de zijkanten van mijn borsten * steeds kleine steekjes links onder in mijn buik Op en na mijn NOD: * heel veel spierpijn in mijn buik en nog steeds pijn aan de borsten. De buikpijn is zo fel dat ik moeilijk een broek verdraag. Groetjes van Evi
Hey meiden, Mijn symptomen, Paar dagen voor NOD al wat krampjes in onderbuik. Hevige krampen in darmen en dan ook naat toilet moeten.(was bij vorige zwangerschap ook) Af en toe vlaag van misselijk. Erg warm (gloei hoofd) haha Geen zere borsten of tepels. Liefs sancho
Ik ben nu denk ik ongeveer 6weken moet 11 december voor de eerste maal naar de genacoloog ik heb last van hooftpijn,vlug huilen,veel plassen,veel drinken en s'nachts honger en dan krampen zoals ongikrampen en pijn in de onderrug Liefs Jana