Hey iedereen, Ben 7 weken zwanger nu en heb weinig last. Alleen wat vermoeidheid. Maar nu heb ik sinds gisteren enorm veel jeuk op mijn onderbenen. En toen ik vanmorgen uit de douche stapte zag ik dat er bultjes opstonden die rood zien van irritatie (waarschijnlijk van het krabben). Komt dit door de zwangerschap? Herkent iemand dit? Maak me wel beetje ongerust hierover. Groetjes, Nanske.
Wat denken jullie? Ik heb ontzettend zere borsten Ik benm heel erg moe Ik heb de hele dag aanvallen van buikpijn, zeer laag in mijn buik, zo erg dat ik pijn heb met zitten Ik heb met afvegen een heel klein beetje roze slijm Ik heb vandaag negatief getest met CB digitaal
pijnlijke boops verstrooit moe vutloos chago jeukbultjes droge huid steekjes en gerommel in de onderbuik meer witte afscheiding dat was het
Ik wou dat ik terug kon naar 4 weken zwangerschap...lekker weinig klachten. Nu: Misselijkkkkk. Smaak is veranderd. Lust weinig meer! Reuk is sterker/veranderd. Moe Emotioneel (kan heel snel janken). Af en toe eventjes menstruatiekrampen. Gevoelige tepels. Vaak darmkrampen/luchtig. Hoop dat het snel overgaat, hoor. De misselijkheid was vanaf week 5 tot en met week 7 echt 24 uur per dag. Echt niet te doen! Nu komt het nog met vlagen elke dag.
Mijn eerste symptomen zijn: *buikkramp *steken *enorm lawaaiige darmen(ik kan me nergens meer vertonen ) *rode bultjes rond en op mijn tepelhof,waarvan 1 best groot is en zeer doet *ik schijn nogal kortaf te zijn,maar ik vind het zelf wel meevallen
Ik vergeet er bijna 1! Zoals een zwangere vriendin van mij zo treffend zei: ik zou zo speurhond kunnen worden.Ik ruik alles echt heel goed.Van de week liep er een vrouw voorbij en ik rook dat ze pepermuntjes had gegeten(ieuw!) En laatst vroeg ik aan een buurman of hij ook dat verbrande plastic zo vond stinken en die keek me aan alsof ie vuur zag(maar dan zonder plastic )Ik denk dat iemand het in zijn open haard had gegooit ofzo....en dat vind ik vreselijk stinken nu....die lucht van open haarden als je buiten loopt.En ook niet handig: alle schoonmaakmiddelen vind ik echt vreselijk stinken ook.
hallo hier mag ik dan ook iets neer zetten voor de nods 2 dagen na eisprong klein beetje bruin verlies borsten steken zijkanten tepels pijnlijker en bruinen raar dromen meer nachtmerries kunnen blijven eten draaierig na de nods veel poetsen niet veel slaap nodig hebben steken lies vooral linkerkant stemwisselingen af en toe misselijk warmte aanvallen zweten geen nods opgezette buik happy gevoel net of niets raakt me nog meer witte afscheiding denk dat dat zoal is liesft nathalie
hee hallo, Mijn allereerste duidelijke symptoon is dat ik overtijd was en dat ik buikkrampen had. Beetje hetzelfde als ik ongi ben alleen bleef de rode duiveltjes uit. Heb wel pas na dik 5 dagen overtijd positief getest. Verder erg weinig klachten, had niet verwacht dat ik zwanger zou zijn. Normaal heb ik als ik ongi word veel meer klachten.
Dag Rensje, (even off-topic had/heb je geen last van je borsten?) Proficiat! Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe! Lola2
Week voor NOD: - Moeilijke stoelgang - Kleine pukkeltjes op schouders en decollete (?) - Jeukende oksels - Rommelende darmen - Lichte steekjes linksonder in buik (zelfde als voor ongi alleen minder heftig) - Soms erg koud hebben en daarna heel warm NOD: - Zelfde als week ervoor m.u.v. stoelgang die ging weer goed - 1 Veegje roze slijm na het plassen - 1 pijnscheutje smorgens, linksonder (dacht ongi kramp maar hield direct al op) Na NOD: - Gevoeligere tepels (niet heel erg) - Spierpijn gevoel oksel/zijkant borsten - Steekjes achter schaambot / in vagina (?) - Moe, hele dag kunnen slapen - Géén afscheiding - Rommelende darmen - Vooral snachts erg warm / zweten Nu 5 dagen na NOD toch maar een testje gewaagd, dikke +...! Onverwacht en niet gepland maar hartstikke welkom, moet nog even aan het idee wennen Nu begint de spanning pas écht, hopen dat alles goed mag gaan!
hee lola, eigenlijk zijn mijn borsten nu wat pijnlijk en gevoelig af en toe steken. Maar soms als ik ongi moest worden had ik het veel erger en ook eerder. Denk toch met hormoonverandering te maken dat ik er nu pas 6 dagen na nod last van krijg. Maar buikpijn (krampjes) was voor mij het echt eerste teken van dat heb ik normaal nooit. Voel me gewoon anders, en vannacht wist ook zeker dat ik vanmorgen positief zou testen. veel liefs rensje lola ben je al zwanger of ben je nog aan het twijfelen?
Rensje, ik doe een moord om zwanger te mogen raken en te blijven.... Het is maar zeer de vraag of het me nog gaat lukken (zie leeftijd)...verder wil ik hier niet meer reageren want dit topic behoort echt alleen maar toe aan de eerste zwangerschapssymptomen! Bye, bye Rensje...geniet ervan meid!
- Zéér pijnlijke borsten - Veel plassen - Humeurig (stemmingswisselingen) - Slechte adem - Veel huilen - Ontzettend veel (rare) dromen - Veel moe - Winderigheid - Meer afscheiding - Trek in andere dingen - Opgeblazen gevoel - Extreem goed reukvermogen - Vergeetachtigheid Zal vast nog wel wat vergeten zijn.. MAAR ik geniet van elk pijntje/ongemak!
Nog maar een keer wat posten, want nu ben ik toch een poosje langer zwanger! Mijn banner doet het niet, maar ik ben ruim 9 weken nu *trots* Voor mijn NOD: - Het gevoel onwijs ongesteld te moeten worden - Zwaar gevoel (ik zeg dan altijd tegen mijn man: poeh, ik weeg vandaag 100 kilo!) Na mijn NOD: - Nog steeds van die krampen, alsof je soms heel hard buikspieroefeningen hebt gedaan, soort spierpijn - Bolle, opgeblazen buik (ik kan mijn broeken al niet meer aan...) - Honger! Ik moet mijn eten erg verspreiden, dus steeds 1 boterham. En avondeten is geen favoriet, vaak veel te veel/heftig. - Moe. Nu gelukkig iets minder, maar vorige week viel ik bijna in slaap onder mijn les... - Plassen! Ik merk dat ik echt op tijd moet gaan, want ik heb soms gewoon geen zin om weer op te staan en naar de wc te lopen. Verder voel ik me eigenlijk prima. Beetje rustig aan doen, niet te veel van mezelf verwachten en ik hoop dat het over 3 weken allemaal wat rustiger en normaler wordt. Het blijft nog steeds een beetje vreemd, omdat je nog niet echt iets ziet. We hebben al een echo gehad, en volgende week krijgen we er weer eentje. Spannend! Op die eerste konden we alleen een vruchtzakje zien met "iets" er in (nauwelijks te zien), en nu zullen we toch echt ons kindje 'ontmoeten' ! Geniet er van!
Hee Gentle, Go, Jij hebt een hele hoop! Maar heerlijk hoor, lekker genieten. Straks hebben jullie een kleintje. Spannend spannend. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus is, omdat ik nog maar 2maanden gestopt ben met de pil. Mijn laatste cyclus was 33/34dagen, daarom ga ik op mijn banner daar maar vanuit, omdat ik me toch ergens op moet 'richten'. Ik heb vorige week, begin vd week getest, die was negatief. Nu had ik eergisteren en gisteren even het gevoeld, ik word ongesteld. Ik had krampjes, maar nee .. het is nog niet gekomen. Nu las ik dat jij last had van je buik, net of je buikspieroefeningen had gedaan, dat heb ik nu ook! .. haha! Dacht dat dat aan mij lag. Ach, ik wacht nog even, ik probeer te wachten tot a.s weekend, als ik dat tenminste nog niet ongesteld bent. ( Dat word moeilijk! ) Meid, geniet van je zwangerschap! Enn, veel plezier bij de ontmoeting van jullie kindje. Leukk hoor! Groetjes, Manon
zo, ook mijn eerste berichtje Ik was eigenlijk al snel na mijn eisprong misselijk, maar de eerste test was helaas negatief. had ik eigelijk ook te snel gedaan, maar ik was gewoon zo nieuwsgierig Nu echt zere borsten, veel plassen, en af en toe buikpijn, inderdaad net alsof je buikspieroefeningen iets te fanatiek hebt gedaan... We hebben besloten om maar even iets langer te wachten voor de volgende test, om eventuele teleurstellingen te besparen!
slaperig , veel gapen vaak plassen down.. veel dorst snachts droge mond voor uit staren THATSSS IT TOT NU TOE
Pff..wat een dag zeg. Ik testte vanochtend om kwart voor 6, omdat mijn temp iets was gedaald en ik dus dacht dat er toch gewoon een menstruatie aan zat te komen en ik eigenlijk het idee had ( maar ja...je denkt dan dat het de wens is die spreekt en dat je het je verbeeldde) dat ik zwanger kon zijn. Ik voelde het gewoon. Maar goed. Ik dacht dus vanochtend even..hmm...toch niet? Krijg ik binnen een mum van tijd een positief testresultaat voor mijn kiezen! Ik heb mijn NOD pas morgen! IK ben er nog steeds helemaal ondersteboven van. Mijn lief ook. Op een positieve manier, hoor! Mijn klachten..tot nu toe dus allen VOOR de NOD Ik heb PMS klachten in het kwadraat... - vreselijk zere borsten en tepels - heel opgeblazen , beetje drukkend gevoel - veel steekjes, prikjes en gerommel onderin in mijn buik (dat vind ik ook best eng..want het voelt alsof je ongi moet worden..ik check dus ook steeds op bloed..maar het is nog stil en hopelijk blijft dat de komende 9 maanden zo) - rode wangen - een temp van minstens, 0,5 graden hoger ( check de kaart) - sinds gister niet zoveel eetlust ( en vandaag heb ik echt amper iets gegeten van de schrik) - opboeren en soms vaag misselijk en wat echt niet bij mijn PMS klachten hoorde: het vreselijk koud hebben, mn. 's avonds en s'nachts Tot zover...
Nou, zal ik dan ook maar even? Voor NOD grote zere (.)(.) Soms btje misselijk buikpijn en rugpijn alsof ik ongie moest worden Koud, koud, koud Na NOD Nog steed iets grotere borsten en zere tepels Misselijk en moe Nog steeds koud, koud, koud Liefs MissSporty