In aanvulling op mijn eerdere bericht..nu op de NOD: - ik heb de hele dag tepels..jeweetwel...dat ze echt vooruit steken - een tweede, positieve test - het heeel warm gehad, na het eerst heel koud te hebben gehad - ineens lust ik geen chocola meer en mijn gehele eetlust is minder - ik blijf gloeiende wangetjes houden (terwijl ik altijd heel erg bleek ben..het valt nu al op ) - voor de rest ook alle pre-NOD klachten nog.
vreselijk moe [niet vooruit te branden] soms vreslijk koud borsten groeien hard gevoelige buik puistjes aan de verkeerde kant van mijn gezicht :-k overtijd positieve test broeken knellen maagzuur vreselijke dorst en dit was het wel tot nu toe maar is nog erg pril dus weet niet wat er nog bij gaat komen.. liefs Brit
Vorige zwangerschap wist ik het (voor nod al) zeker... * gevoelige borsten * misselijk met vlagen Ik voelde me echt zwanger! Haha! Maar nu........ Voel me alleen alsof ik ongesteld moet worden! * last van onderrug * af en toe opgezette buik * op zich wat moe Maar ja, menstruatie blijft uit en heb positieve testen!
Pfff ik heb eigenlijk al een tijdje het gevoel dat het deze keer wel eens raak kan zijn, maar door opgezette buik, steekjes etc. Heb ik weer het idee dat ik ongi moet worden... mijn eisprong was deze periode ook later, maar uiterlijk zou ik nu ongesteld moeten worden. Ik heb de volgende symptomen: - al 2 weken rare dromen en veel praten in mijn slaap - zere tepels / beurse borsten - af en toe opgezette buik - licht krampend gevoel, steekjes - last van mijn maag / darmen Zou het? Ik durf het bijna niet te hopen na mijn mk...
Ik wordt gek! Nu doen mijn borsten weer iets minder zeer.... ik wordt denk ik toch ongi. Irritant als je lichaam zo met je speelt....
Ik ken het Als ik me een dag wat beter voel, denk ik meteen dat ik het me allemaal maar inbeeld, en dat mijn lichaam een spelletje speelt. Maar goed, gewoon maar rustig afwachten en proberen je er niet teveel op te focussen... Dat is wel heel lastig...
Jeetje.... Na vele keren deze topic doorlezen en mijn eigen 'klachten/ kwaaltjes' hiermee vergelijken, mag ik nu ook eindelijk een post doen Voor de NOD: Ik had deze keer al een sterk voorgevoel dat het wel zou lukken Flinke steken in mn liezen (soort innesteling?) Kriebelig gevoel bij mn liezen, afwisselend met kleine steekjes (soort spelden prikjes) Anders soort krampen, dan wanneer ik ongesteld moet worden 2 dagen voor mn NOD had ik wel wat ongesteldheidskrampen, dus ik dacht dat ik weer moest gaan voor de volgende ronde Toch het gevoel blijven houden dat het raak was Moe Last van mn darmen (obstipatie) In de avond last van lage rugpijn rare dromen, onrustig slapen (veel wakker) Normaal kan ik altijd en overal zeer goed slapen vroeg wakker Na NOD: (er veranderde eigenlijk nog niet echt veel!) uitblijven van en na 2 dagen overtijd een postiteve test rommelige buik, beetje een ongesteldheidsbuikpijn, maar dan toch anders moe (in de avond maar niet extreem!) lage rugpijn (de avond of als ik lang sta) rare dromen, onrustig slapen (veel wakker) Avond eten smaakt me niet echt meer Nou volgens mij was dit het eigenlijk wel! Het valt allemaal nog mee, dus ik hoop dat het ook zo blijft... dat zou het mooist zijn. Vanmiddag naar de dokter voor een informatiegesprekje. Want het is de eerste keer en beide hebben we hier nog niet echt veel verstand van Maar we hebben er wel heeeeel veel zin in!
Ik verkeer nog steeds in grote onzekerheid. Eind nov. gestopt met de pil en 1 dec. mijn ongi, 5 dagen lang. Daarna heeft mijn vriend het moeten ontgelden met mijn humeur, dit duurde ongeveer twee weken. Verder schoonmaakwoede, weinig eetlust, buikpijn en lage rugpijn. 26 dec. 2 dagen ongi(?denk ik), was zeer weinig en anders van kleur (excuus voor details). Mijn volgende NOD is 21 januari. Buikpijn is sinds vorige week woensdag weg dus ik denk dat het door de eisprong kwam en dat ik niet zwanger ben. Maar alle verhalen lopen zo uiteen dat ik het niet zeker weet (voor de zekerheid wel geklust). Dus mocht het 21 januari positief zijn dan was 26 dec toch ongi. Inge
Mijn symptomen voor NOD: 5 dagen na eisprong roze-verlies en de nog 2 dagen erna wat bruin. Verder geen menstruatieklachten terwijl ik die altijd heb als ik ongesteld moet worden, dus juist: *geen puistjes *geen pijnlijke borsten *nauwelijks bruinverlies vlak voor nod (normaal best veel)
Nou ik heb inmiddels ook een heel lijstje. Voor NOD: - vanaf dag van berekende innesteling tot 4 dagen erna beetje bruin bloedverlies - opgezette borsten maar anders dan wanneer ik ongi moet worden dan doen ze meer zeer nu waren ze vooral zwaar - aderen beter zichtbaar vlak voor NOD - 1,5 week voor NOD al menstruatiekrampen normaal heb ik dat pas op de 27e dag (de dag dat ik ook altijd ongesteld wordt) - af en toe misselijk maar nog steeds heb ik dat amper - opgeblazen gevoel; voelde me een ontplofte olifant en een zwaar gevoel onderin mijn buik - veel gerommel in mijn darmen en scheten laten maar juist goed naar het toilet kunnen. - koud; slaap al dagen met een kruik; ook voor de krampen - geen (menstruatie)puistjes Dag na mijn NOD - wederom (ik had ook 3 dagen voor NOD al getest) een positieve test - nog steeds menstruatiekrampen maar sinds de 3e dag wat minder - obstipatie; veel pijn door gehad maar kan nu gelukkig weer - nog steeds vaak koud. - na 2e dag wel een beetje bruinige afscheiding. 3e dag weer niet maar maakte me er wel veel zorgen om. - wat brandend maagzuur. - pijn onderin mijn rug - kan spijkerbroeken niet goed op mijn buik verdragen - ik slaap ook minder goed door en droom raar; soort nachtmerries - ik moet ook veel naar het toilet (maar ik drink ook altijd heel veel en nu vooral om obstipatie te voorkomen) maar het is net of de aandrang anders is. Normaal voel je je blaas nu voel ik krampen en denk dan; oh ik moet weer.
Oja, ik vergeet nog: Na NOD: Menstruatiegevoel in onderbuik; Snel last van vermoeidheid in mijn rug (raar!); Veel levendige dromen (maar dat had ik ook als ik ongi moest worden).
hallo mijn symthomen zijn snel moe, rug pijn, pukkeltjes en huilbuien uit het niets, verder voel ik me goed liefs lizet
Hoi Karel1978, Vervelend he>? Ik zie dat jij ook bijna kan testen? Wanneer ga je testen? Hier nog steeds niets... wel in de ochtend opgezette buik... en die trekt dan weer weg... borsten voel ik nog licht... en mn temp blijft hoog. Ook wel moe maar dat ben ik wel vaker Voor Karel en Manonn: Als het zo blijft ga ik morgen of vrijdag een test doen hoor!
voor mijn miskraam; De volgende kwaaltjes; - erg moe - snel vermoeid, normaal energie voor 10 - rommelen in de buik - hoofdpijn - stemmingswisselingen - ongemakkelijk voelen - opstoten, vooral na het eten van bepaalde soorten gerechten - weinig eetlust, normaal kan ik altijd goed eten en heb dan ook echte honger als het tegen etenstijd aanloopt, maar toen niet.... ik at omdat ik moest van mij zelf, maar dan ook kleine beetjes verdeeld over de dag. Tegen de misselijkheid, die ik niet echt vervelend vond want spugen hoefde ik gelukkig niet, hielp ik mij altijd goed door vaak en verdeeld over de dag te eten, Deze kwaaltjes hebben aangehouden tot ongeveer 1 week na mijn miskraam, daarna was alles verdwenen.
Mijn eerste symptomen: Voor NOD: Beetje verward, slecht geconcentreerd. Onrustig slapen Emotioneel/ labiel Beetje gevoelige tepels Na NOD: Geen ongi Zeurend gevoel in de onderbuik/ lies Steekjes in onder buik Gevoelige borsten Froukje
Jaaaaa! Eindelijk mag ik mijn symptomen ook plaatsen (na 1 1/2 jr) Na het passeren van mijn NOD wist ik het eigenlijk gelijk. Ik voelde me zwanger. De test na 3 dgn overtijd was eigenlijk een bevestiging van wat ik wist. Ik dacht een paar weken geleden dat ik een buikgriep had. De vermoedelijke innesteling heb ik een dag op de bank gelegen. Dacht toen dat ik de griep had. Twee dagen daarna kreeg ik hele erge diarree. Waterdun, maar ook weer na ik dag over? Daarna 5 dagen helemaal geen ontlasting.... Ik heb op dit moment niet veel symptomen. Heb dagen een ongesteldheidsgevoel gehad. Wordt nu iets minder. Wel doen de borsten er zeer. Een beetje beurs. Nu af en toe een borrelende darm, een steekje een groeipijntje in de baarmoeder. Geen trek in eten. Veel smaken staan me tegen. En moe. Gelukkig niet misselijk. oja, ik kom niet uit mijn woorden, warrig..... deze vindt ik ergggg vervelend. Zal morgen bellen met de verloskundige. Dit is mijn eerste ik weet niet precies wat ik kan verwachten.. Laat het maar op me af komen. Kan niet wachten nu tot ik een hartje hoor en daarna de eerste 11 weken doorkomen. Daarna ga we het onze omgeving pas vertellen. Verrassing.....! Iedereen heel veel succes met jullie zwangerschap!
Yeeey, mijn symptomen waren toch juist! Vandaag positief getest... nu rustig de weekjes door :-D Jippie!
Joehoe! Proficiat Mijn man en ik hebben besloten om uiterlijk zondag te testen. Anders wordt het ook zo'n dure zaak om steeds maar testen te kopen.. Ik wordt wel met de dag misselijker.. En niets smaakt me meer. Dan heb ik erge honger, neem ik een hap en dan bah.. ik hoef al niet meer... Groetjes!