@ marleentje..Van harte meid wat fijn voor je..Het jaar 2009 gaat heel mooi worden voor jullie.Ongeloofelijk dat verhaal.Zo zie je maar..wonderen bestaan
jaaaaaa deze ochtend getest en poooooositief mijn symptomen begonnen zowat een week voor nod: enorm humeurig, borsten werden gevoelig op één plaats: aan de buitenkant; troubele urine 4 a 3 dagen voor nod: borsten steeds gevoeliger en opgezwollen enorme honger afwisselend met misselijkheid. Lage buikpijn en rugpijn troubele urine, heel veel moeten plassen. nu, 2 dagen na nod: nog steeds dezelfde symptomen en gewoonweg heeeel gelukkig
1e symptomen: -Volle/zachte/gevoelige/brandend aanvoelende borsten waarvan de aders goed zichtbaar zijn. -Vol gevoel in mijn buik afwisselend met menstruatie gevoel. -Weinig slapen, niet in slaap kunnen komen & vroeg wakker -Rare dromen -Vooral in de ochtend misselijk Maar ik vind het na mijn Mk niet erg hoor om deze symptomen te voelen, maakt mij minder onzeker tot 1e echo.
help dames....heb mijn dag niet. zit vandaag niet lekker in vel. al vele klachten: moe, misselijk, hoofdpijn, steken buik, gevoelige borsten........emotioneel kan ook ongi zijn
voor mijn NOD - vlagen misselijk over de hele dag - van 1 op andere dag afkeer van wijn, ben ik normaal dol op. - af en toe duizelig - grotere (.)(.) - geen hoofdpijn wat ik normaal wel altijd heb. - opgezwollen buik verder niks geloof ik
hallo meiden, ik mag me eindelijk ook melden hier! , Gistsren en vandaag een vet positieve test! Dit zijn mijn kwaaltjes tot nu toe (zeer weinig): Voor NOD: - gevoelige en pijnlijke borsten; - heel veel last van maagzuur en opboeren; - rommelende buik; Na NOD: - gevoelige en pijnlijke borsten met vlagen; - maagzuur en opboeren; - ruik beter; - geen zin in zoetigheid (nooit geloofd dat dit mij kon overkomen !) - af en toe last van mijn onderbuik (soort ongy-pijn); - bruinachtige afscheiding Van de laatste twee symptomen ben ik gisteren heel bang geweest, omdat die bruine afscheiding best veel was, maar het wordt gelukkig minder en mijn dokter zei dat het geen kwaad kan zolang het niet rood en veel wordt. Buikkrampjes schijnen erbij te horen Heeft nog iemand hier last van (gehad) in week 4?
Ik heb sinds vandaag ook van die vervelende ongi krampjes. Maar geen rood of bruin te zien. We gaan er dus gewoon positief vanuti dat het goed zit.
Bij mij voor dat ik het wist dat ik zwarger was,kon ik het heel goed aan mijn pupillen zien,die waren enorm groot,leek wel of ik high was. Ongy gevoel wat niet echt door zetten! natuurlijk het overtijd zijn Ontzettend moe,en troebel urine. Nu ben ik 5 weken zwanger en doen mij borsten onwijs pijn,vooral de tepels,en heb ik nergens zin meer is,er zit geen actie in me,contenu moe. ook heb ik een raar gevoel in mijn buik,het is niet echt pijn maar een soort kriebellige branderinge gevoel,heel raar. groetjes rosanna
Eerste symptomen..... - zeer pijnelijke (.)(.) - sterk ruikende urine - zeer sterke reuk - ongi krampen, maar werd niet ongi.
Een dikke anderhalve week post NOD (en test) Ben nog steeds niet misselijk ( mijn ma was dat alleen bij mijn broer) en ik heb wel een serieuze cherry tomaatjes-verslaving ontwikkeld. Nah..er zijn ergere dingen. Ik moet wél heeeeel vaak plassen (wat alleen maar fijn is voor MvM) en heb nog steeds een vrij pijnlijke en rommelige buik. Mijn borsten doen nog steeds, maar anders en meer pijn dan rond de NOD. Ze zijn nu duidelijk aan het veranderen.
stinkplas, veel plassen, gezwollen borsten, gevoel van stuwing, huilen om de meest rare dingen en m'n handen ruiken heel apart... Dat had ik bij de eerste ook, aan t eind van mn zwangerschap. Het is volgens mij mn eigen lichaamsgeur maar dan veel sterker. Kan 10 keer mn handen wassen maar ruik t dan nog, andere mensen ruiken dan weer niks aan mn handen. heel apart. Kan er zelfs 's nachts van wakker worden omdat mn handen te dicht bij mn neus liggen...
Hmmm...ben benieuwd of dat een "meisjes"kwaal is : Verder ben ik nog vergeten te melden dat ik hartstikke emotioneel incontinent bent. Het is hier soms net Jantje lacht- Jantje huilt.
mijn kwaaltjes: - grotere borsten (oh, wat is mijn man blij) - moeite met de stoelgang - ik ruik ook ineens goed - paar dagen flink misselijk geweest - veel trek - volgens mij ook emotioneler - ik ben ook al dikker aan het worden (buik, benen) - in het begin last van maagzuur en dunne ontlasting groetjes
Jeeeeeeeee, na 1,5 jr proberen (en reeds afspraken bij IVF-centrum hebben staan in agenda) mag ik er ook wat bijschrijven. Gevoelig tepels (rood) Pijnlijke borsten! Bij bepaalde luchtjes een beetje misselijk kouwelijk veel plassen Maar ozo Happy!@
Ja ik mag het hier ook melden. Ik ben al een tijdje vaag misselijk en emotioneel. Ik reageer heftiger op een aantal dingen. Sinds eergisteravond heb ik last van m'n buik, krampen maar net iets anders dan ongikrampen. Last van m'n borsten alleen als ik eraan zit, tepels zijn donkerder. verder nog weinig
Ik weet pas net dat ik zwanger ben. Mijn borsten zijn heel erg pijnlijk en gezwollen. Gerommel/ krampjes in mijn baarmoeder. Soms steken in mijn lies. Normaal nooit dorst en nu de hele tijd. Prikkelbaarder dan anders. Ik voel wel duidelijk verschil tussen PMS en zwanger zijn.
* Totaal geen pijnlijke borsten! Normaal mag er echt niets of niemand aan komen of het doet al verschrikkelijke pijn! * Vervloekte darmen! Zeer moeilijke ontlasting * Wat ongipijn Dat is het zowat