De 4e week had ik enorme pijn in mn tepels, nu zijn het juist alleen mn borsten. Voor de rest veel dorst, moe en ben chagerijnig kan slecht tegen harde geluiden of drukte. En gekke krampjes in mn buik ze zijn niet te plaatsen. Geen misselijkheid tot nu toe (gelukkig) soms heb ik dagen dat ik me afvraag of ik nog wel zwanger ben..
JIPPIE, ik mag hier ook bij. Ik heb niet zo heel veel symptomen, maar hier komen ze dan toch Voor NOD: - Het gevoel dat ik zwanger was - lage rugpijn op en na NOD: - kleine speldeprikjes en krampjes onder in mijn buik en liezen - nog steeds lage rugpijn - veel dorst en veel plassen - moe en intens gelukkig; het straalt van mijn gezicht! Liefs Sjimf
hoi meiden eindelijk na een jaar mag ik er ook bij! mijn symptomen direct na de eisprong -misselijk -lage buikpijn voor NOD pijnlijke borsten(alsof iemand een flinke stomp erop heeft gegeven) ietsje dikkere borsten. honger,maar toch ook weer niet brandend maagzuur moe veel witvloed nu 4 dagen voor nod positieve test buikpijn dat was het en hopen dat het zo blijft
Ik mag ze ook vertellen (zie album) - Heel veel trek vooral 's ochtends - Gevoelige borsten die naarmate NOD naderde alleen maar gevoeliger werden en begonnen te groeien - Moe - Vergeetachtig - Ongi-krampjes maar de ongi blijft weg - Flink wat afscheiding Vooral mijn gevoelige borsten vond ik opvallend. Verder schoof ik het vooral op PMS of stommiteit wat betreft de vergeetachtigheid. Maar omdat ongi uitbleef toch maar getest...
Mijn syptomen zijn alleen me tepels, en ik had heelveel dromen over baby's enzo.! Heeft iemand dit ook gehad over die dromen? Door die dromen wist ik het gewoon zeker, daar was eigelijk geen test voor nodig.. mar toch gedaan
bij mij was het. voor nod: steken in me buik rook sterker sommige dingen waar ik normaal gek op ben vond ik vies smaken droge ogen beetje geirriteerd zeg maar. nu na nod eigenlijk nog hetzelfde heel af en toe heb ik een vlaagje van misselijkheid maar meer ook niet. valt dus allemaal mee tot nu toe.
Zo ik stont gisteren in de stad te tollen op mijn benen! Ik liep samen met mijn man en ons zoontje aan de hand in de stad en ineens hoorde ik een bekende stem achter ons en wilde achterom kijken en ik was gewoon totaal mijn evenwichtn enzo kwijt,kon ineens niet meer recht lopen zonder voor me te kijken en liep te zwalken (de kennis die achter ons liep zei nog vrolijk:zo heb jij gedronken dat je zo raar loopt?Ik heb de schult aan mijn zere knie afgeschreven.... Verder heb ik al een week bijna steeds weer opkomende koppijn die best hevig is soms,heb normaal nooit hoofdpijn en had bij mijn eerste zwangerschap zelf in het begin 2 x reen migraine aanval gehad...wie weet.... _________________
@done, we kunnen elkaar inmiddels de hand schudden, gister vanuit het niets bij mij koppijn op komen zetten, wil na de keuken lopen om paracetamol te pakken, het zakte weer, en gisteravond later kreeg ik het weer, ben met de hondjes gaan lopen, zakte het weer helemaal, en nu een druk achter de ogen. Hoop zo voor ons dat het raak is.
Gisteren een test gedaan bleek negatief ik heb al vanaf zaterdag krampen maar er komt niks....ik heb wel enige symptomen maar het kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten...maar heb hier eigenlijk nog nooit last van gehad pfff....lastig die spanning
Ha meiden, ik lees nu al een tijdje berichtjes van meiden die symptomen voor NOD hebben en ik snap dat dat heel spannend is maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Ik heb even het eerste bericht van stal gehaald waarin duidelijk beschreven staat wat de opzet van dit topic voor bedoeld is. Groetjes, Lola2 Hoi allemaal, Veel meiden vragen zich vaak nog voordat ze kunnen testen af of bepaalde symptomen ergens op duidden. En daar kunnen wij jullie zwangeren heel goed bij gebruiken beschrijf in dit topic je allereerste symptomen toen je zwanger was. Dus geen reacties geven op elkaar. Dan hebben alle twijfelaars een verzameling aan vroege symptomen. in ieder geval allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap
tata, na vijf jaar proberen en zelfs 3 x ICSI, nu op de natuurlijke manier eindelijk ZWANGERTTTTT Voor NOD: - lage rugpijn - vreselijk moe - steken in mijn liezen - warm en koud tegelijk (beetje grieperig) op en na NOD: - steken rond mijn navel - nog steeds lage rugpijn, wordt minder - veel plassen - moe - rommelende darmen Ben super gelukkig en trots! Liefs Grietje
Ja ik mag er ook bij. Voor nod: -witte slijm/afscheiding -pijn in de onderrug -koud en gloeiende wangen -weinig honger -misselijk Op nod: veel plassen gloeiende wangen veel honger pijn in de onderrug donkere tepels geen pijn in borsten(normaal wel)
voor nod: lage rugpijn buikkramp (ongigevoel) nod: lage rugpijn buikkramp misselijk moe meer heldere afscheiding geen zin in eten; het eten dat ik wel at kon ik bijna niet binnen houden dus dat en mijn hele mooie temperatuurkaartje deden mij denken dat ik maar eens moest testen. 5 weken verder en alle kwaaltjes zijn er nog maar ik ben er nu wel aan gewend. tevens zijn mijn borsten al heel wat voller.
Ik zal ook nog even mijn symptomen opschrijven: 's nachts wakker geworden van hevige buikpijn, innesteling? Hele gevoelige pijnlijke borsten (geen opvallende blauwe aderen, dat las ik overal) Stemmingswisselingen, werd niet goed van mezelf Vreemd gevoel bij mijn rechter lies en onderin mijn buik Heel apart gevoel in mijn buik Duidelijk gevoel dat het raak was Misselijk gevoel Veel plassen Verrgeetachtig Had ineens geen trek meer in eten en lust geen chocolade meer. Dat is nog steeds zo.
Ja ik mag hier ook wat schrijven! Ongeveer 5 dagen nu ovulatie niet meer rechtop kunnen staan van de buikpijn, deze heeft in mindere mate nog 2 dagen aangehouden. Daarna: - af en toe steekjes en krampjes in mn onderbuik - spierpijn gevoel die doorstraald in mn benen - Constipatie Rond NOD: - zin in eten en ook echt moeten eten, maar weer heel snel genoeg gehad hebben. - redelijk vaak moeten plassen, maar dan niet zoveel (die 5 seconden over een test zijn al vrij onmogelijk ) - steeds vlaagjes misselijkheid Verder heb ik nog niet veel last van andere dingen. Ook mn boobs zijn nog niet extra gevoelig ofzo.
Hai, 25/01 was mijn NOD, op 27/01 heb ik positief getest. Morgen ben ik dus officieel een week over tijd. Normaal ben ik nooit over tijd dus had ik een donderkbruin vermoeden. Mijn symptomen: -Rommelende darmen/winderigheid. -Hoofdpijn in de ochtend. -Onverklaarbare spierpijn in mijn bovenbenen. -Dorst. -Vaker plassen en troebele urine. -Buikpijn als in ongi maar was anders, hield langer aan voelde lichter. Nu nog. -Poetsdrang! -Overal van volschieten. -Ontzettend gevoelige tepels, zelfs een t-shirt deed al zeer. Nu zijn het meer mijn borsten. -Vollere borsten, gespannen. -Blauwere aderen op de borsten en ze vielen me ook op in mn liezen maar of dat eerder ook al was... -Een week voor de NOD ineens zin in cola, ben helemaal geen frisdrinker. -Heb steeds zin in zalm bij het avondeten. Mjam. -Lage onderrugpijn -Ik krijg steeds trek als ik net op bed lig. Volgens mijn vriend ben ik wat aanhankelijker (nog meer?) en gister zei hij ineens: je krijgt grotere tieten! (Het heeft z'n voordelen, hihi) Groetjes.
Nou ik mag mijzelf er ook bijzetten: voor NOD: krampen buik, moe, misselijk af en toe, pijnlijke aanwezige borsten, hoofdpijn, emotioneel na NOD: pijnlijke borsten, hoofdpijn, branderige steekjes onderbuik, emotioneel, en natuiurlijk een positieve test Iedereen die zwanger is geniet lekker en succes iedereen!
Zo hier krijg ide kriebels! Ik heb sinds een paar dagen pijne buik (maar anders als bij ongi) en heb het koud en tijdens de seks merk ik al een week dat mijn baarmoedermond echt veeeeeeel gevoeliger is ineens (dat had ik ook bij de zwangerschap van mijn zoontje!) Ook heb ik een ballonnetjes gevoel (of er een kleine balloneetje in je buik zit) soms wat misselijk en maagzuur (heb ik normaal nooit) en hoofdpijn. Ben zo benieuwd!