Eindelijk mag k mijn symptomen hier ook neerzetten. Heb zo vaak zitten lezen hier. Voor nod: ongi gevoel pijnlijke borsten (heb ik altijd) geen eetlust 3 kg kwijtgeraakt. Na nod: Ongi krampen (word ik zo onzeker van) pijnlijke borsten, minder dan bij ongi. Nog steeds geen eetlust en misselijk na eten. Erg emotioneel en niet altijd even aardig. Nou, ik hoop dat ik jullie hier net zo mee kan helpen, als dat dit topic mij geholpen heeft.
me tepels begonnen heel erg te jeuken, gevoelige borsten en zo verschrikkelijk moe ! en zeker niet te vergeten, misselijk echt strontmisselijk een week niet kunnen eten. toen wist ik het zeker, ik ben zwanger !
Ook ik kan mijn symptomen hier nu neer zetten: Voor NOD: krampjes en veel plassen en jeuk aan de littekens van mijn borsten, doordat ik een borstverkleining heb gehad ongeveer 2 jaar geleden Alleen op mijn NOD dag zag ik duidelijke blauwe aders, terwijl ik ook nog een extreem lichte huid heb. Ook heb ik de hele week nog NOD krampjes gehad af en toe een vlaag van misselijkheid en wel zin in eten hebben maar weinig op kunnen. Afgelopen week heb ik een positieve test gehad!
Voor NOD: uhmmmmmmmm teste per ongeluk 4 dagen voor NOD al positief maar had geen klachten/kwaaltjes. Na NOD... soms beetje misselijk, soms steekjes onder schaambeen/ lies. Puisten. Gevoelige borsten NU alleen nog maar heeeeeeeel moe en beetje gevoelige borsten.
Wat bij mij de kenmerken waren; - 's morgens overgeven. - vermoeidheid. - pijnlijke borsten en ze zijn iets aan het groeien. - overtijd. Groetjes Susan
Ik was misschien net 3 a 4 weken zwanger. En ik heb 2 weken. Dag en nacht moeten kotsen. Ik kopn niks binnen houden. En zelf als ik niks binnen had moest ik nog kotsen. Na die 2 weken werden het af en toe een paar uurtjes. En nu Is het bijna weg. Alleen heel af en toe nog. Voor de rest heb ik vaak als ik in bed op me rug leg en hoest een enorme steek onder in me zij. Maar de verloskundige zeg ook dat dat geen kwaad kan.
ik heb sinds 2 dagen last van afscheiding en het gevoel als ik ongi moet worden (krampen dus) als ik ongi zou moeten worden is dat pas rond 17 februari,dus ik vraag me af,zijn dit tekenen van de zwangerschap? ben ook wel wat humeurig volgens mijn vriend :
Ik weet wel dat je last van afscheiding kan krijgen. En dat het dan vreemdruik. en wit glazig eruit ziet. heb je dan geen test gedaan?
oo okee ja ik heb het ook voor mijn ongesteldheid gedaan. ik had ook gewoon zo een gevoel en het was zo. dus ja hoefde niet nog weken in spanning te wachten
t blijft een leuk topic.. snap alleen niet zo goed waarom men last heeft van de dames die nog niet zwnager zijn en hun evt pre test kwalen hier neer zetten.. is nooit een probleem geweest enlijkt me nu ook niet problematisch.. als het maar over kwalen gaat... en niet over de fiets van de buuf die ene lekke band heeft bla bla bla... en als het trouwens teveel offtopic gaat dan zijn daar dan weer de moderators voor om dit te corrigeren... kom nu mischien wel heel bot over, maar ergerde me scheel aan de bemoeienis.. laat iedereen lekker posten hier en als je het vervelend vind lees je er lekker overheen...klaar...
maar mijn symptomen waren altijd dat ik het verschil aan mijn borsten zag en ik proefde vreemde dingen.. ranja dat naar zeep smaakte bijvoorbeeld...
- Vaak plassen - Pijnlijke borsten (plus een maatje meer) - Na week 7 megaaa last van misselijkheid... - sterker reukvermogen :x - donkere urine Verder echt spannend allemaal
* De hele dag misselijk incl. steken, vooral 's ochtends.. Ik begin pas om 12 uur met eten, eerder krijg ik echt niks naar binnen.. * Koffie en optimel Yoghurt (mijn ontbijt) stinkt, daar krijg ik echt braakneigingen van Verder (nog) geen klachten! Zit ondanks de kwaaltjes nog heerlijk op een roze wolk
Mijn eerste symptomen: -Pijnlijke en zwaardere borsten -lucht in mijn darmen en moeilijk naar het toilet, opgezette buik -Maagzuur en boeren -Smaak van koffie is niet meer het zelfde Verder gaat het best goed ik ben nog niet echt misselijk en ik hoop echt dat dit gaat blijven!
mijn symptomen zijn krampjes, ben snel moe en duf, ben vorige week 2 dagen misselijk geweest maar nu niet meer ( misschien komt dit nog...). Verder soms wat hoofdpijn maar de steken en krampjes in mijn buik zijn anders dan met ongesteldheid maar niet erg prettig. groetjes
Dit is de allereerste keer dat ik zwanger ben, dus ook allemaal super spannend. Mijn eerste symptomen zijn: - Af en toe steken in mn borsten en ze voelen zwaarder aan. - Last van maagzuur. - Soms last van hoofdpijn. - Heel vaak naar het toilet (en mn urine is dan ook heel erg geelkleurig ondanks ik regelmatig drink.) - Af en toe soort van menstruatiepijnen, maar toch anders. - Winderigheid (tja, kan er ook niks aan doen .) - Heel erg moe op het werk en 's avonds als ik thuis kom. En soms toch moeilijk in slaap kunnen vallen. Verder hoop ik niet al te misselijk te worden, maar mocht het toch zover komen is het allemaal voor een goed doel.
Ik ben ook vergeten te melden dat ik ook nog 3 kilo ben afgevallen in een week tijd. Dat was voordat ik wist dat ik zwanger was.
Hallo, na 4 maanden mag ik ook eindelijk mijn eerste symptomen neerschrijven: Voor NOD: Rond mijn eisprong had ik last van draaiingen En tijdens mijn innesteling heb ik 2 koortsblazen gekregen op mijn lip en ik was ontzettend moe Iets voor mijn NOD kwamen mijn adres heel zichtbaar te liggen op mijn borsten en rond mijn tepel. Na NOD: Uitblijven van regels, totaal geen ongikrampen Beetje per beetje wordt de zwangerschapstest donkerder Nu voel ik me goed, moet wel veel plassen en heb wel wat krampen. Veel succes aan de vrouwen dat nog zwanger moeten worden en aan de zwanger vrouwen, geniet ervan!