Ik had aan het allereerste begin geen symptomen die mij lieten vermoeden dat ik zwanger kon zijn. Ik was wel 4 dagen overtijd, maar de cyclus daarvoor was ik ook 10 dagen overtijd voordat ik ongesteld werd, dus ik was dan ook echt enorm verrast toen de test een dikke vette plus aangaf! Toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was kreeg ik wel last van een aantal kwaaltjes: - veel honger; - gevoelige borsten; - emotioneel (moest echt enorm snel huilen om de stomste dingen, terwijl ik normaal best sterk in mijn schoenen sta wat dat betreft); - maagzuur (vooral 's avonds); - opstipatie (erger dan ik normaal al heb); - maar vooral MOE! Zomaar midden op de dag heel plotseling uit het niets enorm moe zijn. Maar vooral 's avonds al om 7 uur slapen. Gelukkig zijn de meeste klachten nu wel weg.
iets wat ik nog niet vaak heb gelezen maar wat er rond 7 weken bij is gekomen is een hele bittere smaak op me tong. alles wat ik eet heeft een bittere nasmaak, echt heel vervelend.
Aan deze topic heb ik heel veel gehad toen ik al een vermoeden had.. Dus hier mijn symptomen! Het begon met enorm moe zijn , dit heb ik normaal nooit! Toen begonnen mijn tepels pijn te doen en kreeg ik er allemaal bultjes omheen.. Weer iets later begonnen mijn borsten er pijn bij te doen, was ik af en toe misselijk.. Witte afscheiding.. en ENORM jankerig! Succes liefs leoniee.
Nou meiden ik voel(de) eigenlijk vrij weinig alleen maar gevoelige borsten... begin nu beetje moe te worden en krampjes te krijgen.
Heb vandaag posi getest ( 5 dagen voor nod) en dit zijn mijn eerste klachten; - veel witte afscheiding - erg moe - emotioneler dan anders - vanaf mijn eisprong een zeurderig gevoel in mijn liezen - bleek zien - ik " wist " dat het raak was
@daantje allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, als ik zo jouw verschijnselen bekijk, dan hoef ik geen test meer te doen, helaass moet ik nog een week wachten tot NOD, maar de testen van kv lijken wel aardig scherp te zijn dat ik me er bijna aan ga vergrijpen, al zal een week nog echt wel te vroeg zijn?
Hier nu 6 weken zwanger. Voel me eigenlijk beter dan in het begin, wat me ook wel onzeker maakt. Wel duidelijk zichtbare blauwe aderen op borsten. Ook wel wat buikpijn en steekjes. S'morgens kokhalzen maar niet overgeven. Geen trek in warm eten. Enorme behoefte om alles aan kant te maken. Belachelijk veel boeken lezen over zwangerschap.
Mijn symptomen: -Alles heel goed ruiken (ook al ben ik verkouden) -met vlagen misselijk, hele dag door -soms emotioneel, effe huilen en dan is het weer goed -grotere borsten
Jeeeuj ik mag er ook bij! Na eisprong: Veel witte afscheiding, Grote wordende tepels en meer bultjes op tepelhof Klein beetje rugpijn Winderigheid 5 dagen voor nod Zelfde als hierboven maar dit nog extra 2 keer snachts wakker geworden van de misselijkheid Brandende ogen Moe! En chaggerijnig volgens mijn lieftallige vriend Vandaag op NOD Vooral heel misselijk! Afgelopen maandag getest negatief, gister en vandaag getest een licht streepje.
@rosalien een licht streepje is een Streep! van harte met je zwangerschap. Ondanks de kwaaltjes, die we dan allemaal wel willen hebben, lekker genieten. liefs
hier net licht positief getest, dus al voorzichtig blij. het is ook nog vroeg na de terugplaatsing van 2 cryo's, maar een streep is een streep toch? Mijn symptomen tot nu toe: 5 dagen voor NOD; - last van darmen en winderig 4 dagen voor NOD; - gevoelige tepels, níet de borsten - last van darmen en winderig 3 dagen voor NOD; - gevoelige tepels, níet de borsten - last van darmen, winderig - spierpijn in bovenbenen (achterkant) Zit nu 2 dagen voor NOD en heb lichte ongikrampjes/steekjes erbij, verder hetzelfde als hierboven. Hopelijk blijft het goed gaan, en krijg ik desnoods nog meer symptomen
Jeeeeej, ik mag mijn symptomen er ook bijschrijven ! Ik heb vandaag op mijn NOD vet positief getest! Allemaal voor NOD dus: -Zeer pijnlijke en langdurige ovulatiepijn. -Dag 7 innestelingsdip op mijn tempkaartje en hoge temp. -Dag na innestelling 1 avond pijnlijke borsten en buik. -Daarna steeds donkerder wordende ovulatietestjes. -Tevens de laatste week niet meer goed kunnen slapen. Vaak wakker worden en overdag moe zijn. -Pukkeltjes (die ik normaal juist krijg als ik ongi moet worden) verdwenen na innestelling als sneeuw voor de zon. -Sinds eergisteren weer pijnlijke borsten en steekjes in de baarmoeder -Pijn bij het plassen soms -Vaak ook het gevoel hebben te moeten plassen -Ongipijntjes waren anders -Ik ruik beter Erg veel symptomen zoals je ziet, maar ik heb er ieder pijntje en slapeloze nacht voor over! O ja, ook iets heel bizars: mijn lieve zusje smste me vanmorgen (terwijl ze niet wist dat ik zou testen vanmorgen) dat ze gedroomd had dat ik zwanger was.
oh ja, nog wat vergeten, ik ben mega vergeetachtig, echt, wat me 5 minuten geleden verteld is vergeet ik weer.
hmm is denken... voor de test: -lichtjes misselijk(dacht dat ik klein beetje ziek was ofzo) -gevoelig -pijnlijke borsten -rommelende darmen voor de rest eigenlijk niet echt iets na de test: -misselijk -pijnlijke borsten -rommelende darmen -puntjes rond mijn tepel -veel plassen dus op zich valt het nog wel mee, misselijkheid ook.. steek meestal stukje brood ofzo in mijn mond en helpt wel
Hallo Allemaal, Heb afgelopen vrijdag getest maar deze was negatief. Nu 3 dagen overtijd heb de volgende klachten. Rommelende darmen en veel oprispingen. Misslijke vlagen. Opgezette buik. Al weken een hoge temperatuur. Mijn eisprong gevoeld een half uur na de kluspartij! Rugklachten. Errug moe en snel uitgeput. Zeer emotioneel en vervelende buien. Gevoelig pijnlijke/jeukende tepels en zijdezachte borsten. Tepelhof is puntig. Nu sinds vannacht enorm liggen snurken. Vorige maand een bevruchting gehad zonder innesteling. Hopen dat het nu goed gaat. Groetjes Ede
Voor NOD: kramp in mijn buik super fit vol energie witte afscheiding Na NOD kramp in mijn buik (zoals ongesteldheids pijn maar dan niet een hele dag heel erg maar af en toe even kort. super fit vol energie, maar sommige dagen wel ineens een middagdutje nodig witte afscheiding stemmingswisselingen En ondanks de positieve test: nog steeds ongeloof, zo weinig aanwijzingen, maar belangrijkste aanwijzing is toch wel 1,5 weken overtijd, het moet wel waar zijn, maar ik kan het nog niet helemaal bevatten. Wel echt superblij als ik bedenk dat het eindelijk gelukt is...
Eigenlijk ging ik alleen maar testen om te bewijzen dat ik Niet zwanger was.....maar zie banner en foto album. Mijn klachten? Niet eigenlijk. Of het moet het lichte geborrel van lucht zijn in mijn buik. Verder roep ik al drie dagen dat ik ongesteld ga worden, want zo voelt het dus echt. Lichte kramp in de buik en gevoelige borsten. Verder niks nada noppes.