Ik weet het niet hoor, maar volgens mij is het de bedoeling hier alleen te posten als je echt zwanger bent. Op deze manier gaat de hele functie van dit topic weg...
Mijn eerste symptomen: Rechts onder in mijn buik een gespannen gevoel (na de innesteling tot aan mijn NOD, voelde ik echt wat zitten, nu voelt mijn hele buik opgezet. In mijn rechter bovenbeen tot aan mijn knie een raar trekkend gevoel grotere, gespannen en pijnlijke borsten Branderige ogen Slecht slapen, veel wakker worden, raar dromen Na bevruchting tot NOD veel witte afscheiding (is nu weer weg) Vermoeid Vlagen van misselijkheid
hey ik las net bevruchting zonder innesteling hoe weet je of je dat gehad hebt ? ik voel me anders dan anders nog even wachten met testen hij ligt al klaar
Hallo allemaal, Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik werd altijd op vrijdag ongi. Toen ik op zaterdag nog niet ongi was, wist ik het meteen! Symtomen zijn: * Grotere borsten (1 cupmaat groter) * Buikkrampen * Chagrijnig (zo maar ineens) * Winderigheid * Veel plassen * s'nachts slecht slapen (had ik NOOIT last van) * Hogere lichaamstempratuur. Dolvin
Kan het nauwelijks geloven Joehoe! Ik ben zwanger, net positief getest! Ronde 4 met hele lange cycli (44 dagen en zo) maar tis raak! Afijn, mijn symptomen: - hele gevoelige borsten, vooral aan de zijkant (terwijl ik nog lang niet ongesteld hoef te worden, althans, zit op dag 35 en rekende op weer een lange cyclus, vandaar, maar test is toch echt superpositief) - krampjes in mijn buik, lijkt erg op ongesteldheidskrampjes (had het dus ook geloofd als ik ongesteld was geworden) - wat steekjes in mijn liezen en daarboven (maar tis dat ik nu overal op let, want valt niet echt op) - ik zie pips, maar heb een grote grijns op mijn gezicht! - gevoel alsof ik flink gedronken heb, wat brakjes/katerig, maar is maar klein beetje verder helemaal niks! Jullie ook allemaal veel succes met het zwangerzijn en worden ! X Kim
Eerst symptomen: -Rommelde buik -Heeeelllll moe...(Heb wolkjes in mijn hoofd haha) -Hou niet meer van bananen (ruiken naar 100 jaar oude boeken) -Steekjes in mijn onderbuik -Overtijd (5 dagen dacht dat het toch niet raak zou zijn) Yoohoo Ik kan het nog steeds niet echt bevatten...
Joepie, ook ik mag mijn klachtjes hier neerzetten - gevoelige/soms pijnlijke borsten en tepels - steekjes in mijn lies - meer last van mijn onderrug - krampen/steken in mijn buik - veel kramp in onderbeen (?) - 's ochtends wakker worden met een hongergevoel. Wat bij mij het meest opvallend was, waren de gevoelige borsten. Ik heb dat nog nooit gehad en weet nu wat het is om er last van te hebben
Hallo, Ik weet dus niet of ik zwanger ben. Heb vanaf november getest omdat ik een keer 7 dagen later met mijn menstruatie was,maar wel lichtroze bloed verloor :-S en toen pas 7 dagen later mijn menstruatie kreeg. Laatste keer was ik ook 5 dagen te laat maar wel erg ongesteld. Ik ben op mijn 18 de zwanger geweest ,helaas na 3,5 maand een miskraam. Het enige waar ik last van had was een opgezette kop en beetje misselijk verder niets,ja kon 6 boterhammen met pindakaas en hagelslag achterover slaan. Nu ben ik bijna 13 mnd met de pil gestopt na jaren en heb onveilige sex gehad. Ben sinds een paar dagen zo rond 4/5 uur smiddags misselijk. Denk telkens dat ik moet spugen het zit laat maar zeggen tot mijn kaken :-S Zelfs mijn wierrook die ik altijd heb word ik misselijk van Verder enorme stemmingswisselingen,moe eigenlijk niet en vaker plassen ook niet,en gevoelige borsten?nee Wel bijna geen eetlust,oprispingen etc. Ik heb de laatste 2 maanden testen gedaan van het kruidvat en waren negatief allemaal. Nu heb ik wel zo iets van :met mijn miskraam wist ik niet dat ik zwanger was pas toen het gebeurde.en ik werd dus nog steeds ongesteld. Vind het erg moeilijk maar denk dat ik het maar af moet wachten ,moet rond de 7 maart ong worden . Jullie horen van mij liefs
ik had geen tijd om mijn bericht af te maken. dus alsnog al mijn symptomen twee dagen na eisprong: - 's middags op het werk overvallen door extreme moeheid (2 dagen) - witte, melkachtige afscheiding daarna tot NOD: - beetje een onpasselijk gevoel (niet echt heel misselijk) - geen afscheiding - pijnlijke borsten - gevoel van een lege maag - beetje ongikrampen, maar net anders - vijf dagen voor NOD twee keer steken in de baarmoeder (richting de lies) toen ook een test gedaan, die na een half uur positief werd (en eigenlijk dus niet meer afgelezen mocht worden - af en toe last van brandend maagzuur en oprispingen - gevoel dat het goed zat Op NOD: - toen warend de meeste symptomen weg een beetje minder en was ik bang dat ik toch ongesteld zou worden (psychisch?) en de zwangerschapstest was heel licht positief. Ik dacht: Dat gaat mis. Nu twee dagen na NOD: -Positieve zwangerschapstest binnen één minuut en de symptomen zijn er weer. - iets meer afscheiding en een beetje misselijk
oh ja, en wat eigenlijk het meest opvallende was is dat ik vabaf een week voor NOD opeens 's ochtends heel vroeg wakker was, zelfs na een avond stappen. Dat terwijl ik echt een nachtmens ben en hou van uitslapen.
mijn symptomen bij 7 w en 4 d zwangerschap de hele dag misselijk en overgeven obstipatie chagrijnig en snel aangebrand geen zin in koffie, tomaten en kaas MOEEEEEEEEEE!
niks anders als normaal behalve de rugpijn die ik had die herkede ik meteen van mijn eerste zwangerschap.